Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Malmø FF-OB 20/11
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMærkeligt Malmø stiller op med en masse reserver, når deres tunering er sluttet for en måned siden. De har da et par kampe tilbage i Europa League inden jul. Kan selvfølgelig være de spiller en del andre træningskampe.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
I bedste opstilling ja, men den benytter de sig langt fra af i dag ... 3-4 startere nogle indskiftere og nogle der stort set aldrig spiller, ser det ud til.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Sammenlignet med deres sidste Europa League kamp mod Lugano for to uger siden, er Dahlin, Bengtson, Berget, Nielsen, Rieks og Safari gengangere. I den kamp blev Mollins og Innocent skiftet ind - de startede i dag. Derudover var Larsson og Gall af andre af dagens startere på bænken mod Lugano. Af dagens startere var det kun Rakip,der ikke var med i truppen til Lugano-kampen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Sammenlignet med deres sidste Europa League kamp mod Lugano for to uger siden, er Dahlin, Bengtson, Berget, Nielsen, Rieks og Safari gengangere. I den kamp blev Mollins og Innocent skiftet ind - de startede i dag. Derudover var Larsson og Gall af andre af dagens startere på bænken mod Lugano. Af dagens startere var det kun Rakip,der ikke var med i truppen til Lugano-kampen.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jeg kiggede ikke på kampen mod Lugano, men den sidste periode, cirka 10 kampe tilbage og der er der umiddelbart 3-4 stamspillere/startere.
- Likes 2
Comment
-
Hvorfor kigge 10 kampe tilbage? Det er vel spillernes nuværende form og position i truppen, der giver mening at tage som udgangspunkt. I deres seneste kampe i Allsvenskan, mod Örebro og AIK (som de vandt 5-0 og 2-0), er billedet nogenlunde det samme som mod Lugano.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg tror det afhænger af hvilken fortælling man gerne vil have :) og fred være med det - jeg glæder mig også over en god træningskamp mod en stærk modstander, hvor vi oven i købet vinder :)
dejligt for Bernat at det ligner han er sluppet fint for en sjældent seniorkamp. Godt at se Jebali igen får scoret. Ham er jeg spændt på at se her de sidste kampe i efteråret.
Comment
-
Jeg tænker de hviler dem, p.g.a. Europa League ... men ja det er lidt en balancegang.
Det er en fejl at tro de bliver friske af at hvile.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægKunne ikke finde en relevant tråd, men er der nogen, der har været til træning og kan give en melding på om Ryan træner med? Hader GDPR.
Ellers synes jeg nu det er meget rart, at ens personlige oplysninger ikke flyver lemfældig rundt (selv om de til en vis grad nok alligevel gør det.... lovgivning eller ej...).
Comment
Comment