Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Malmø FF-OB 20/11

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    I bedste opstilling ja, men den benytter de sig langt fra af i dag ... 3-4 startere nogle indskiftere og nogle der stort set aldrig spiller, ser det ud til.
    Modtaget.

    Comment


      #32
      1-2 og slut

      Comment


        #33
        Mærkeligt Malmø stiller op med en masse reserver, når deres tunering er sluttet for en måned siden. De har da et par kampe tilbage i Europa League inden jul. Kan selvfølgelig være de spiller en del andre træningskampe.

        Comment


          #34
          Altid godt med en sejr. OB er jo også blevet et hold, hvor vi altid har mulighed for en sejr. Bundniveauet er bare utrolig lavt. Derfor skal der hentes forstærkninger fra nu af derder kan forstærke, så OB kan tage det næste skridt - det må være slut med breddespillere

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Mærkeligt Malmø stiller op med en masse reserver, når deres tunering er sluttet for en måned siden. De har da et par kampe tilbage i Europa League inden jul. Kan selvfølgelig være de spiller en del andre træningskampe.
            Jeg tænker de hviler dem, p.g.a. Europa League ... men ja det er lidt en balancegang.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              I bedste opstilling ja, men den benytter de sig langt fra af i dag ... 3-4 startere nogle indskiftere og nogle der stort set aldrig spiller, ser det ud til.
              Sammenlignet med deres sidste Europa League kamp mod Lugano for to uger siden, er Dahlin, Bengtson, Berget, Nielsen, Rieks og Safari gengangere. I den kamp blev Mollins og Innocent skiftet ind - de startede i dag. Derudover var Larsson og Gall af andre af dagens startere på bænken mod Lugano. Af dagens startere var det kun Rakip,der ikke var med i truppen til Lugano-kampen.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Sammenlignet med deres sidste Europa League kamp mod Lugano for to uger siden, er Dahlin, Bengtson, Berget, Nielsen, Rieks og Safari gengangere. I den kamp blev Mollins og Innocent skiftet ind - de startede i dag. Derudover var Larsson og Gall af andre af dagens startere på bænken mod Lugano. Af dagens startere var det kun Rakip,der ikke var med i truppen til Lugano-kampen.
                Lyder som vi spillede en god kamp mod et stærkt hold. Håber drengene kan tage præstationen med til kampen mod FCM.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Sammenlignet med deres sidste Europa League kamp mod Lugano for to uger siden, er Dahlin, Bengtson, Berget, Nielsen, Rieks og Safari gengangere. I den kamp blev Mollins og Innocent skiftet ind - de startede i dag. Derudover var Larsson og Gall af andre af dagens startere på bænken mod Lugano. Af dagens startere var det kun Rakip,der ikke var med i truppen til Lugano-kampen.
                  Jeg kiggede ikke på kampen mod Lugano, men den sidste periode, cirka 10 kampe tilbage og der er der umiddelbart 3-4 stamspillere/startere.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Jeg kiggede ikke på kampen mod Lugano, men den sidste periode, cirka 10 kampe tilbage og der er der umiddelbart 3-4 stamspillere/startere.
                    Hvorfor kigge 10 kampe tilbage? Det er vel spillernes nuværende form og position i truppen, der giver mening at tage som udgangspunkt. I deres seneste kampe i Allsvenskan, mod Örebro og AIK (som de vandt 5-0 og 2-0), er billedet nogenlunde det samme som mod Lugano.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Hvorfor kigge 10 kampe tilbage? Det er vel spillernes nuværende form og position i truppen, der giver mening at tage som udgangspunkt. I deres seneste kampe i Allsvenskan, mod Örebro og AIK (som de vandt 5-0 og 2-0), er billedet nogenlunde det samme som mod Lugano.
                      Jeg tror det afhænger af hvilken fortælling man gerne vil have :) og fred være med det - jeg glæder mig også over en god træningskamp mod en stærk modstander, hvor vi oven i købet vinder :)

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Jeg tror det afhænger af hvilken fortælling man gerne vil have :) og fred være med det - jeg glæder mig også over en god træningskamp mod en stærk modstander, hvor vi oven i købet vinder :)
                        Også her. I sådan en træningskamp gør det heller ikke noget med lidt reserver. De sikre på holdkortet op til en vigtig euro league-kamp giver sig helt sikkert ikke fuldt ud, for at undgå skader, hvorimod spillerne i udkanten af holdet, vil give den gas for at vise sig frem. Jeg er ligeledes ganske sikker på at Malmø ligesom fcm og fck har nogle ganske udmærkede reservespillere.
                        dejligt for Bernat at det ligner han er sluppet fint for en sjældent seniorkamp. Godt at se Jebali igen får scoret. Ham er jeg spændt på at se her de sidste kampe i efteråret.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Jeg tænker de hviler dem, p.g.a. Europa League ... men ja det er lidt en balancegang.
                          Nej man hviler ikke spillere der sluttede turneringen for 3 uger siden. Det gælder om at holde dem i gang ellers mister de hurtigt tempo og flow i spillet.
                          Det er en fejl at tro de bliver friske af at hvile.

                          Comment


                            #43
                            Nogen der ved om vi spillede 4-3-3 eller 3-4-3?
                            Kan se at Marco Lund ikke var med. Igen. Den mand er jo snart lige så skadet som JJ..
                            Så enten startede Oliver som CF og Frøkjær som højre wingback i 3-4-3 ellers har Oli og Barret været backs i 4-3-3..

                            Comment


                              #44
                              Kunne ikke finde en relevant tråd, men er der nogen, der har været til træning og kan give en melding på om Ryan træner med? Hader GDPR.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                                Kunne ikke finde en relevant tråd, men er der nogen, der har været til træning og kan give en melding på om Ryan træner med? Hader GDPR.
                                I den sammenhæng, ja (da jeg ikke mener de oplysninger kan bruges af andre til "ondsindede" handlinger.

                                Ellers synes jeg nu det er meget rart, at ens personlige oplysninger ikke flyver lemfældig rundt (selv om de til en vis grad nok alligevel gør det.... lovgivning eller ej...).

                                Comment

                                Working...
                                X