ja, jeg synes egentligt også, at det virker lidt mærkeligt, at vi har brug for en ekstra kamp i den her periode, hvor vi har haft så mange, der har bøvlet med noget. Men man kan selvfølgelig dosere helt frit i sådan en træningskamp.
ja, jeg synes egentligt også, at det virker lidt mærkeligt, at vi har brug for en ekstra kamp i den her periode, hvor vi har haft så mange, der har bøvlet med noget. Men man kan selvfølgelig dosere helt frit i sådan en træningskamp.
Dem der har skavanker, spiller vel bare ikke. Så må nogle af de unge drenge op og snuse til det. :)
Hvis det kan give nogle minutter til nogle unge så kan kampen være glimrende. Derudover er der vel også en ting eller to at arbejde med pt.
Tænker man stiller i stærkeste opstilling for at banke rusten af efter 1.1/2 uge uden kamp. Alt andet ville være mærkeligt.
Man sparer nok de folk med lidt småskavanker i mere udtalt grad end i en almindelig træningskamp, men ellers bliver det nok i noget der ligner stærkeste opstilling. Der er nok nogle taktiske ting, som skal testes af frem imod fcm-kampen. Den bliver nok ikke grebet helt an på samme måde, som vi f.eks. så i Lyngby
Men desværre er Ryan ikke med. Havde håbet at han er ved at blive klar og måske ville få de første minutter i benene igen. :-(
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment