Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby-OB 10.11.2019
Collapse
X
-
Gælder det ikke for alle vores kampe, at sejr eller nederlag afgøres af om Kadrii og til dels Svendsen er godt spillende?
Leave a comment:
-
Den skulle have været der Svendsen. I det mindste er vi kommet agressivt ud, spørgsmålet er hvor længe vi kan holde dampen oppe
Leave a comment:
-
To 100 % til Kadrii og Svendsen = 0 mål. Så bliver eet svært...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tverskov sejler rundt som så ofte før. Han har nok at gøre med at få styr på sit eget spil, så der er ikke overskud til at holde sammen på forsvaret. Den mand er lang fra fordums styrke.
Jabali skal ud omgående. Det er alt for dyrt med en som taber samtlige dueller og laver alle de forkerte beslutninger.
Lad os håbe på en ufortjent 2-2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tverskov sejler rundt som så ofte før. Han har nok at gøre med at få styr på sit eget spil, så der er ikke overskud til at holde sammen på forsvaret. Den mand er lang fra fordums styrke.
Jabali skal ud omgående. Det er alt for dyrt med en som taber samtlige dueller og laver alle de forkerte beslutninger.
Lad os håbe på en ufortjent 2-2
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg kom ind så jeg lige så det udlignende mål. Forsvsrskoks. Kan ikke på min telefon se hvem der er nr 24 men det må mest hans fejl.
Skidt spil siden. Puha. Vi mangler noget på midtbanen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg kom ind så jeg lige så det udlignende mål. Forsvsrskoks. Kan ikke på min telefon se hvem der er nr 24 men det må mest hans fejl.
Skidt spil siden. Puha. Vi mangler noget på midtbanen.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
Leave a comment: