Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...il-hobro-kamp/
    Det lysner.

    Comment


      #32
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-haardt-opgoer

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Er helt enig med dig om han har potentiale. Men har han mentaliteten? Jeg tror han ligner Emre Mor på det punkt.
        Jeg tror ikke på det projekt. Har set det så mange gange før desværre.
        Vi har før set spillere med stort talent, men dårlig mentalitet få succes i Odense. Om de typer så reelt er godt for holdet er en anden ting

        ​​​​​​Jeg vil helst ikke vurdere hvor han ligger på den skala, men glæder mig indtil videre over at vi har Sander og Bashkim. I øvrigt starter de i dag, hvis man skal tro Stiften.

        Comment


          #34
          Start-11:
          Oliver
          Leeuwin Tverskov M.Lund
          Juel JJ Drachmann Barrett
          Jebali Bashkim Sander

          Vi går åbenbart til 3-4-3. Spændende.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Jeg tror, Jebali overrasker (positivt) i dag

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Gør det? Hvem er tilbage ift. AGF?

              Comment


                #37
                Vildt at flere allerede kalder jebali et flop :o hvordan kan han være et flop når han ikke har fået meget spilletid endnu plus været ude med en skade. Folk skal sgu stoppe med at kalde en spiller et flop indtil spileren har bevist om han kan eller ikke kan over en længere periode

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Vildt at flere allerede kalder jebali et flop :o hvordan kan han være et flop når han ikke har fået meget spilletid endnu plus været ude med en skade. Folk skal sgu stoppe med at kalde en spiller et flop indtil spileren har bevist om han kan eller ikke kan over en længere periode
                  Du må jo kunne forstå, at folk herinde har fuldstændigt styr på hans mentalitet baseret på en historie om nogle YouTube-videoer.

                  Comment


                    #39
                    Jeg håber da meget det er en fejl når der i min Boxer-oversigt Eurosport 2 står : 13:55 Ingen udsendelse. 16:00 Nedtakt: OB-Hobro.
                    Last edited by Tåhyler; 03-11-2019, 13:52.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Du må jo kunne forstå, at folk herinde har fuldstændigt styr på hans mentalitet baseret på en historie om nogle YouTube-videoer.
                      Kan vi ikke blive enige om, at det er temmelig dårlig opførsel, og at det fortæller ét eller andet om manden?

                      Men ja, scor nogle mål, og så tilgiver vi også det. Det har han bare stadig til gode at gøre.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Du må jo kunne forstå, at folk herinde har fuldstændigt styr på hans mentalitet baseret på en historie om nogle YouTube-videoer.
                        Det er tæt på utilgivelig opførsel i min bog. Spillerne skulle have forbud mod at sidde og glo i deres mobiler som så små teenagere til sådan et arrangement, ja faktisk burde de inddrages når de møder på arbejde. Jeg er træt af de elendige telefoner og asociale medier.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                          Det er tæt på utilgivelig opførsel i min bog. Spillerne skulle have forbud mod at sidde og glo i deres mobiler som så små teenagere til sådan et arrangement, ja faktisk burde de inddrages når de møder på arbejde. Jeg er træt af de elendige telefoner og asociale medier.
                          Jamen det kan jeg sagtens følge, men at det skulle betyde, at han ikke har mentaliteten til at spille i OB, synes jeg er en absurd konklusion.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

                            Kan vi ikke blive enige om, at det er temmelig dårlig opførsel, og at det fortæller ét eller andet om manden?

                            Men ja, scor nogle mål, og så tilgiver vi også det. Det har han bare stadig til gode at gøre.
                            Og at være usympatisk - hvis Jebali skulle vise sig at være det - er ensbetydende med at man ikke har mentaliteten til at gøre det godt i Superligaen?

                            Comment


                              #44
                              Nej.

                              Men hvis man ikke leverer og samtidig er usympatisk er snoren kortere, og chancerne bliver færre.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Vildt at flere allerede kalder jebali et flop :o hvordan kan han være et flop når han ikke har fået meget spilletid endnu plus været ude med en skade. Folk skal sgu stoppe med at kalde en spiller et flop indtil spileren har bevist om han kan eller ikke kan over en længere periode
                                Skal ikke sige om han bliver hit eller shit endnu men foreløbig er der langt til det rosenrøde billede der blev malet af ham.
                                Er er en større fejltagelse at dømme ham som flop end det er at dømme ham som konge signing?
                                På nuværende tidspunkt er han hverken eller.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X