Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lars Høgh

    Jeg sidderog ser TV2 live aften (eller hva' det nu hedder) her siger de at Lars Høghs sygdom er vendt tilbage jeg tror han kommer i studiet om lidt og meddeler det
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Fuckiiiiiiing looooooooort

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fuckiiiiiiing looooooooort
      ja det er noget fuuuucing KO-lort - det er både i bugspytkirtlen og et sted mere. Han har været i kemobehandling de seneste 6 uger
      Last edited by manner; 23-10-2019, 18:23.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Hørte det også lidt tid siden og håber stadig at han kan klare det. Hvis nogen kan det så er det Høgh'en med den holdning og indstilling han har til den lorte møgsygdom.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Ville lige tjekke det da jeg mente at kræft i bugspytkirtlen er noget skidt og metastaser er også lort.
          Bugspytkirtelkræft er faktisk den mest dødelige og det ved Lars Høgh nok alt om, dødeligheden er meget høj!
          ... og selvfølgelig synes jeg det er noget røv (og skidt og lort, som jeg allerede skriver, men hvis man virkelig insisterer på at misforstå så er det selvfølgelig muligt), jeg så Real Madrid - OB og dansede rundt i timevis, dengang og mange år frem var jeg dedikeret fan og uanset ville jeg aldrig blande en mands sygdom, sammen med mit tilhørsforhold til en klub!
          Det er en person, lidt som Kim Larsen, der har været der altid.

          ... og så troede jeg faktisk at både placeringen og metastaserne var nyt, derfor læste jeg op på den specifikke kræftform, men det er åbenbart kun metastaserne.

          Nok om det, jeg er enig i at der ikke skal være noget skænderi i den her tråd.
          Last edited by Entusiastens; 24-10-2019, 13:20.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Det gør ondt helt ind i hjertet at se og høre! Så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan han selv og den nærmeste familie har det.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Ville lige tjekke det da jeg mente at kræft i bugspytkirtlen er noget skidt og metastaser er også lort.
              Bugspytkirtelkræft er faktisk den mest dødelige og det ved Lars Høgh nok alt om, dødeligheden er meget høj!
              Jeg tror helt ærligt at alle der bevæger sig rundt herinde er klar over det, med Høghens forløb i 2018 in mente. Føj for et klamt og respektløst indlæg du har præsteret. Er det bare for at jogge rundt i følelserne siden du føler det er din opgave at "oplyse" os andre om det ? .. men du er selvf. ikke OB-fan så du har INTET i klemme i fht. til Høghen
              Last edited by manner; 24-10-2019, 04:23.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg tror helt ærligt at alle der bevæger sig rundt herinde er klar over det, med Høghens forløb i 2018 in mente. Føj for et klamt og respektløst indlæg du har præsteret. Er det bare for at jogge rundt i følelserne siden du føler det er din opgave at "oplyse" os andre om det ? .. men du er selvf. ikke OB-fan så du har INTET i klemme i fht. til Høghen
                Helt ærligt, så havde jeg samme følelse efter at have læst det indlæg. Jeg tænkte dog, at det måske kun var mig, der læste det på den måde, så jeg ville ikke kommentere på det. Jeg synes, det indlæg er direkte klamt. Fy for helvede.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ville lige tjekke det da jeg mente at kræft i bugspytkirtlen er noget skidt og metastaser er også lort.
                  Bugspytkirtelkræft er faktisk den mest dødelige og det ved Lars Høgh nok alt om, dødeligheden er meget høj!
                  Vil ikke skændes om det her i en tråd om Lars Høgh. Men vil du ikke hellere slette det indlæg? Indlægget er kold og uden empati, det sårer kun.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Vil ikke skændes om det her i en tråd om Lars Høgh. Men vil du ikke hellere slette det indlæg? Indlægget er kold og uden empati, det sårer kun.
                    Helt enig. Åbenbart ingen grænser for, hvor langt den bruger vil gå for at vise sit manglende følelsesforhold til OB

                    Comment


                      #11
                      Al kærlighed til Høghen herfra.

                      Comment


                        #12
                        Der heldigvis også mange solstråle historier og behandlings mulighederne ændrer sig hurtigt. Så det er bare at støtte positivt op omkring vores elskede Høgh.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg tror helt ærligt at alle der bevæger sig rundt herinde er klar over det, med Høghens forløb i 2018 in mente. Føj for et klamt og respektløst indlæg du har præsteret. Er det bare for at jogge rundt i følelserne siden du føler det er din opgave at "oplyse" os andre om det ? .. men du er selvf. ikke OB-fan så du har INTET i klemme i fht. til Høghen
                          Jeg kan sagtens forstå din reaktion, og deler den til dels. Når Lars Høgh ikke selv ønsker at snakke om prognoserne for sin fremtid synes jeg bestemt heller ikke det er noget man bør sidde at diskutere på et fodbold forum - man bør nøjes med at sende alt den støtte og kærlighed afsted som den overhovedet kan trække. Det sagt tror jeg bestemt ikke at indlægget var skrevet i ond mening, nok bare ikke videre gennemtænkt. Så lad os lægge låg på det og bruge tråden på at udvise vores støtte til legenden over dem alle!
                          Last edited by stonebear; 24-10-2019, 15:54.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Jeg kan sagtens forstå din reaktion, og deler den til dels. Når Lars Høgh ikke selv ønsker at snakke om prognoserne for sin fremtid synes jeg bestemt heller ikke det er noget man bør sidde at diskutere på et fodbold forum - man bør nøjes med at sende alt den støtte og kærlighed afsted som den overhovedet kan trække. Det sagt tror jeg bestemt ikke at indlægget var skrevet i ond mening, nok bare ikke videre gennemtænkt. Så lad os lægge låg på det og bruge tråden på at udvise vores støtte til legenden over dem alle!
                            Jeg har læst indlæggene i løbet af dagen og forstår det naturligvis til fulde .. al mulig kærlighed skal gå til Høghen fra mig, fremfor at kommentere på tomhjernede provo-indlæg.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg har læst indlæggene i løbet af dagen og forstår det naturligvis til fulde .. al mulig kærlighed skal gå til Høghen fra mig, fremfor at kommentere på tomhjernede provo-indlæg.
                              Hvor er det vildt at du fortsætter.
                              Jeg skriver ikke negativt om folk herinde, andet end i sjov, derfor skriver jeg ikke mere her!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X