Oprindeligt indsendt af ForzaLazio
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Aab-OB 18.10.19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Jeg synes udskamningen af Oliver Lund i denne tråd tager mindst lige så meget overhånd. Altså, kom nu. Vi har spillet en lortekamp med et halvt hold - det kan jo ske.
Men der er nu en gang dage hvor det ikke løber
Men at svine ham eller se Olis karantæne som fordel for holdet, det er jeg langt fra.
Det var ikke en god kamp af ham men tror JM er ikke glad at han mister ham næste uge - om som starter eller på bænken. Og det har jeg på samme måde."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ramon har karantæne i næste uge også."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
De var ikke gode, men mangler også spillere og nårOA bliver klar så tror jeg de snupper fjerde pladsen på trods af Friis
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Du har ret, det går over stregen. Synes i midtforsvaret var han virkelig dårligt i dag mens det var o.k. som hb, selvo han var der også et stykke fra de fine præstationer han viste tidliger i denne sæson.
Men der er nu en gang dage hvor det ikke løber
Men at svine ham eller se Olis karantæne som fordel for holdet, det er jeg langt fra.
Det var ikke en god kamp af ham men tror JM er ikke glad at han mister ham næste uge - om som starter eller på bænken. Og det har jeg på samme måde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Jeg synes udskamningen af Oliver Lund i denne tråd tager mindst lige så meget overhånd. Altså, kom nu. Vi har spillet en lortekamp med et halvt hold - det kan jo ske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Tænker du på Thelander og Van Weert? Syntes bestemt ikke de er ramt i forhold til deres optimale start 11Žer. Det syntes jeg vi er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Netop og når OA er i form
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han spillede flere forskellige pladser i dagens kamp, dog ikke i midterforsvaret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Van Weert er en stor svækkelse for dem, især når alternativet er Kaufmann. Når Kusk er i omdrejninger, er han også flere niveauer bedre end Børsting. Og Thelander får selvfølgelig ikke 200.000 om måneden med forventningen om, at han skal sidde på bænken. Mon ikke han er anfører om et års tid, når han er kommet ind på holdet, og Lucas A er solgt. Så nej, de er ikke ligeså hårdt ramt som os, men at påstå, at de er 3 mand fra deres idéalopstilling i dag, er næppe helt forkert.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Kusk er jo sat af fordi han ikke har spillet godt. Tror også meningerne om Van Weert er delte deroppe. Det er nok den position hvor de gerne vil styrkes med en der laver mål.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Der er mere i den der Kusk sag end hans spil på banen. At han ikke bliver skiftet ind i dag er også meget demonstrativt for en mand der startede inde i de 11 første kampe, og 32/34 kampe i sidste sæson. Det er jo heller ikke fordi, at afløseren Børsting spiller godt, overhovedet. Det kan sagtens være, at meningerne om van Weert er delte deroppe, fordi at forventningerne var større, men ser vi på det han rent faktisk har leveret, er han en fin Superligaangriber, nok lige omkring gennemsnittet for en starter. Hans målsnit målt på antal minutter per mål f.eks., er stort set identisk med det Bashkim har leveret. 230 minutter mellem hvert mål for van Weert og 226 for Bashkim. Og alternativet Kaufmann er i hvert fald ikke et sted endnu, hvor han kan gøre den store forskel på Superliganiveau, så selvfølgelig er det en svækkelse.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Mener han tog pladsen på venstrexside i tremandsklæde en tid i første halvleg da Juel rykkede til højre side og skiftede tilbage som hb i anden halvleg.
Men derfor var det nu alligevel en ringe kamp af Lund. Og det samme gælder for alle de andre i forsvaret. Barrett er jo totalt usynlig og Tverskov laver et hav af personlige fejl.
Comment
Comment