Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 18.10.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    En dårlig kamp, med lækkerier fra den suverænt bedste spiller!
    Lucas Andersen er nok udtaget til næste samling igen ...
    Ok så var han vist heller ikke bedre vel:-)

    Comment


      Så OL og Ramon ude næste kamp med karantæne.

      Vi må sgu håbe de skadesramte bliver klar.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Hyldesttråden til Oliver Lund og den ukritiske tilgang til JHs tid i OB, som vi især har set udfoldet den seneste uges tid, siger virkelig meget om kulturen omkring OB. Vi er en klub, hvor man idoliserer middelmådighed, af en eller anden grund.
        Der er også folk som syntes JH har gjort det godt selvom vi hvert år under ham er endt under budget

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          En dårlig kamp, med lækkerier fra den suverænt bedste spiller!
          Lucas Andersen er nok udtaget til næste samling igen ...
          Ja 2 ringe hold med 1 spiller der kan det ekstraordinære. Han forsvinder dog helt ud af kampen i lange perioder som trækker ned.

          Comment


            Ærgerligt.
            Efter en elendig første halvleg spillede vi os op og overtog kampen.
            Det var den helt rigtige beslutning med systemskifte af JM. Og at tage Oli væk fra midtforsvaret - det var en off-say der med ham i dag.
            Synes nederlaget skyldes i første linje skade/karantænesituationen. Med vores bedste 11 havde vi aldrig tabt kampen. Med Leeuwin og Marco ville vi ikke have gået i knæe sådan i første halvleg og savner også Ryan meget. Og at smide en Jebali ind er en helt anden kvalitet ebd at sende AK på banen.
            Om Barrett var jeg skuffet i dag, o k., første kamp efter en skade men hidtil er han allerede hele sæson en skygge af den Barrett vi havde i sidste sæson.
            Fint at Leeuwin er igen med næste uge og håber skadelisten forkortes til kampen mod FCN.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

              Ok så var han vist heller ikke bedre vel:-)
              Han var klart bedst, vel faktisk den eneste der laver flere gode (fremragende) offensive aktioner.

              Lucas blev udtaget sidst, så det er ikke fordi jeg genopfinder ham på landsholdet :D!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Han var klart bedst, vel faktisk den eneste der laver flere gode (fremragende) offensive aktioner.

                Lucas blev udtaget sidst, så det er ikke fordi jeg genopfinder ham på landsholdet :D!
                Efterudtaget, fordi der var tre der tog hjem, og kampen blev spillet i Aalborg, og han for en måned siden var varm. I mine øjne er han ikke noget vi kan bruge på landsholdet som sådan.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ærgerligt.
                  Efter en elendig første halvleg spillede vi os op og overtog kampen.
                  Det var den helt rigtige beslutning med systemskifte af JM. Og at tage Oli væk fra midtforsvaret - det var en off-say der med ham i dag.
                  Synes nederlaget skyldes i første linje skade/karantænesituationen. Med vores bedste 11 havde vi aldrig tabt kampen. Med Leeuwin og Marco ville vi ikke have gået i knæe sådan i første halvleg og savner også Ryan meget. Og at smide en Jebali ind er en helt anden kvalitet ebd at sende AK på banen.
                  Om Barrett var jeg skuffet i dag, o k., første kamp efter en skade men hidtil er han allerede hele sæson en skygge af den Barrett vi havde i sidste sæson.
                  Fint at Leeuwin er igen med næste uge og håber skadelisten forkortes til kampen mod FCN.
                  Ramon har karantæne i næste uge også.

                  Comment


                    Så ærgerligt vi må tage hjem uden point, fordi vi sejler rundt den første halve time. Ellers synes jeg vi spiller solidt den sidste time. Specielt i 2. halveg har vi rigtig meget fint spil og også en gigantisk chance for udligning. Jeg synes det er godt at se at vi har så mange strenge at spille på. Vi mangler jo 5 mand og alligevel får vi lavet lidt om på systemerne undervejs og ender med et tungt overtag. Havde vi dog bare haft en jebali eller kløve at sende ind i stedet for greve og ak, så havde vi måske haft de sidste procenter. Men det er spekulation og vi kan tage en masse ting med. Vi fighter som ind i helvede, selvom spillet aldrig rigtigt rammer den store klinge. Det giver pote og ødelægger aab's spil totalt. Det er sådan vi vil se OB og det skal vi bare følge op på. Så får vi forhåbentlig lidt flere spillere klar, for lige nu er det sgu kritisk, hvis der pludselig kommer en elller to mere til listen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                      Efterudtaget, fordi der var tre der tog hjem, og kampen blev spillet i Aalborg, og han for en måned siden var varm. I mine øjne er han ikke noget vi kan bruge på landsholdet som sådan.
                      Jo men vi har ingen som er i nærheden. Desværre, selv ikke på VB, hvor Åge spiller med en højrebenet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jo men vi har ingen som er i nærheden. Desværre, selv ikke på VB, hvor Åge spiller med en højrebenet
                        Nej det har vi ved gud grød ikke. Men det gør ikke at jeg ser en plads på landsholdet for Lucas Andersen. Manden rørte vel ikke bolden mod Luxembourg. Han skal op i et endnu højrer gear over længere tid før han kan gøre bare en lille forskel for Danmark. I suppen er han en stjerne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Han var klart bedst, vel faktisk den eneste der laver flere gode (fremragende) offensive aktioner.

                          Lucas blev udtaget sidst, så det er ikke fordi jeg genopfinder ham på landsholdet :D!
                          Han var ret beset kun udtaget for at sælge lidt billetter i Ålborg til en ligegyldig landskamp som der ingen interesse var for.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Han var ret beset kun udtaget for at sælge lidt billetter i Ålborg til en ligegyldig landskamp som der ingen interesse var for.
                            Lige præcis

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Han var ret beset kun udtaget for at sælge lidt billetter i Ålborg til en ligegyldig landskamp som der ingen interesse var for.
                              Han er det som gør at jeg tror Aab ender over os. De er svagere på trænerposten men stærkere når alle er klar. Godt for os de har Friis

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Han er det som gør at jeg tror Aab ender over os. De er svagere på trænerposten men stærkere når alle er klar. Godt for os de har Friis
                                Syntes bestemt ikke de viste det idag. Jeg tror bestemt vi havde taget point, hvis vi havde de 11 bedste spillere klar.

                                Comment

                                Working...
                                X