Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 18.10.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Syntes bestemt ikke de viste det idag. Jeg tror bestemt vi havde taget point, hvis vi havde de 11 bedste spillere klar.
    Fuldstændig enig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

      Jeg synes udskamningen af Oliver Lund i denne tråd tager mindst lige så meget overhånd. Altså, kom nu. Vi har spillet en lortekamp med et halvt hold - det kan jo ske.
      Du har ret, det går over stregen. Synes i midtforsvaret var han virkelig dårligt i dag mens det var o.k. som hb, selvo han var der også et stykke fra de fine præstationer han viste tidliger i denne sæson.
      Men der er nu en gang dage hvor det ikke løber
      Men at svine ham eller se Olis karantæne som fordel for holdet, det er jeg langt fra.
      Det var ikke en god kamp af ham men tror JM er ikke glad at han mister ham næste uge - om som starter eller på bænken. Og det har jeg på samme måde.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

        Syntes bestemt ikke de viste det idag. Jeg tror bestemt vi havde taget point, hvis vi havde de 11 bedste spillere klar.
        De var ikke gode, men mangler også spillere og nårOA bliver klar så tror jeg de snupper fjerde pladsen på trods af Friis

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Ramon har karantæne i næste uge også.
          Oh, shit, ja, han fik ja karantæne for to runder. Det glemte jeg helt. Så bliver det rigtig vanskeligt næste uge og lugter vel som 4-4-2.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            De var ikke gode, men mangler også spillere og nårOA bliver klar så tror jeg de snupper fjerde pladsen på trods af Friis
            Tænker du på Thelander og Van Weert? Syntes bestemt ikke de er ramt i forhold til deres optimale start 11Žer. Det syntes jeg vi er

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

              Tænker du på Thelander og Van Weert? Syntes bestemt ikke de er ramt i forhold til deres optimale start 11Žer. Det syntes jeg vi er
              Netop og når OA er i form

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Du har ret, det går over stregen. Synes i midtforsvaret var han virkelig dårligt i dag mens det var o.k. som hb, selvo han var der også et stykke fra de fine præstationer han viste tidliger i denne sæson.
                Men der er nu en gang dage hvor det ikke løber
                Men at svine ham eller se Olis karantæne som fordel for holdet, det er jeg langt fra.
                Det var ikke en god kamp af ham men tror JM er ikke glad at han mister ham næste uge - om som starter eller på bænken. Og det har jeg på samme måde.
                Han spillede flere forskellige pladser i dagens kamp, dog ikke i midterforsvaret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Jeg synes udskamningen af Oliver Lund i denne tråd tager mindst lige så meget overhånd. Altså, kom nu. Vi har spillet en lortekamp med et halvt hold - det kan jo ske.
                  Du har ret i, at der er nogle der i kampens hede er kammet over i deres kritik. Men det synes jeg så også er lidt forventeligt, når der er nogle der har prøvet at ophøje manden til at skulle være en af af vores bedste spillere og en der altid præsterer, hvilket er fuldstændigt ude af proportion. Han har gjort det godt ift. forventningerne og spillet nogle gode kampe, men han er også en af de spillere der laver klart flest fejl, og er et stort usikkerhedsmoment defensivt. At manden "fighter" meget, gør ham jo ikke til en god defensiv spiller, som nogle prøver at gøre ham til. Til det har han alt for mange opspils- og placeringsfejl.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Tænker du på Thelander og Van Weert? Syntes bestemt ikke de er ramt i forhold til deres optimale start 11Žer. Det syntes jeg vi er
                    Van Weert er en stor svækkelse for dem, især når alternativet er Kaufmann. Når Kusk er i omdrejninger, er han også flere niveauer bedre end Børsting. Og Thelander får selvfølgelig ikke 200.000 om måneden med forventningen om, at han skal sidde på bænken. Mon ikke han er anfører om et års tid, når han er kommet ind på holdet, og Lucas A er solgt. Så nej, de er ikke ligeså hårdt ramt som os, men at påstå, at de er 3 mand fra deres idéalopstilling i dag, er næppe helt forkert.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Netop og når OA er i form
                      Jeg tror dog omvendt at nogle af se salg som de udskød her til sommer bliver en realitet til vinter. Okore kan de måske nå at få lidt for og tør de sige nej, hvis der kommer et kæmpe bud på andersen? Han peaker så meget lige nu, så budet kan blive så massivt at man ikke kan sige nej. Men ellers er jeg enig i at de er generelt er lidt bedre besat end os og derfor også klart bejler til medaljer, hvis de formår at holde på spillerne

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Han spillede flere forskellige pladser i dagens kamp, dog ikke i midterforsvaret.
                        Mener han tog pladsen på venstrexside i tremandsklæde en tid i første halvleg da Juel rykkede til højre side og skiftede tilbage som hb i anden halvleg.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Van Weert er en stor svækkelse for dem, især når alternativet er Kaufmann. Når Kusk er i omdrejninger, er han også flere niveauer bedre end Børsting. Og Thelander får selvfølgelig ikke 200.000 om måneden med forventningen om, at han skal sidde på bænken. Mon ikke han er anfører om et års tid, når han er kommet ind på holdet, og Lucas A er solgt. Så nej, de er ikke ligeså hårdt ramt som os, men at påstå, at de er 3 mand fra deres idéalopstilling i dag, er næppe helt forkert.
                          Kusk er jo sat af fordi han ikke har spillet godt. Tror også meningerne om Van Weert er delte deroppe. Det er nok den position hvor de gerne vil styrkes med en der laver mål.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                            Kusk er jo sat af fordi han ikke har spillet godt. Tror også meningerne om Van Weert er delte deroppe. Det er nok den position hvor de gerne vil styrkes med en der laver mål.
                            Der er mere i den der Kusk sag end hans spil på banen. At han ikke bliver skiftet ind i dag er også meget demonstrativt for en mand der startede inde i de 11 første kampe, og 32/34 kampe i sidste sæson. Det er jo heller ikke fordi, at afløseren Børsting spiller godt, overhovedet. Det kan sagtens være, at meningerne om van Weert er delte deroppe, fordi at forventningerne var større, men ser vi på det han rent faktisk har leveret, er han en fin Superligaangriber, nok lige omkring gennemsnittet for en starter. Hans målsnit målt på antal minutter per mål f.eks., er stort set identisk med det Bashkim har leveret. 230 minutter mellem hvert mål for van Weert og 226 for Bashkim. Og alternativet Kaufmann er i hvert fald ikke et sted endnu, hvor han kan gøre den store forskel på Superliganiveau, så selvfølgelig er det en svækkelse.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Der er mere i den der Kusk sag end hans spil på banen. At han ikke bliver skiftet ind i dag er også meget demonstrativt for en mand der startede inde i de 11 første kampe, og 32/34 kampe i sidste sæson. Det er jo heller ikke fordi, at afløseren Børsting spiller godt, overhovedet. Det kan sagtens være, at meningerne om van Weert er delte deroppe, fordi at forventningerne var større, men ser vi på det han rent faktisk har leveret, er han en fin Superligaangriber, nok lige omkring gennemsnittet for en starter. Hans målsnit målt på antal minutter per mål f.eks., er stort set identisk med det Bashkim har leveret. 230 minutter mellem hvert mål for van Weert og 226 for Bashkim. Og alternativet Kaufmann er i hvert fald ikke et sted endnu, hvor han kan gøre den store forskel på Superliganiveau, så selvfølgelig er det en svækkelse.
                              Børsting er virkelig ikke en stærk superligaspiller, tung og relativt uteknisk ... der mangler de noget, hvis Kusk ikke skal bruges.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Mener han tog pladsen på venstrexside i tremandsklæde en tid i første halvleg da Juel rykkede til højre side og skiftede tilbage som hb i anden halvleg.
                                I interviewet efter kampen benægtede Jacob Michaelsen at Oliver Lund var i midterforsvaret på noget tidspunkt i kampen. Tøfting troede det nemlig også. Jeg lagde nu heller ikke mærke til han var placeret der, men det er nu heller ikke nemt at spille 3-4 forskellige pladser i løbet af en kamp.
                                Men derfor var det nu alligevel en ringe kamp af Lund. Og det samme gælder for alle de andre i forsvaret. Barrett er jo totalt usynlig og Tverskov laver et hav af personlige fejl.

                                Comment

                                Working...
                                X