Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 18.10.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    godt spillet

    Comment


      AK er nødt til at vente på indløb, Syntes det var et fint angreb

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
        Tverskov ligner en der snart trækker et rødt for et eller andet hjernedødt
        Det er JM også bange for.

        "OLIVER, FÅ SÅ JEPPE TIL AT HOLDE SIN KÆFT!!!"
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Tjek den igen, han fører foden igennem, altså medmindre at han er meget langsomt opfattende og det er der intet der tyder på, så er det tilsigtet ...
          Tjaah mener han satser på at nå den, synes det andet er en mærkelig gisning på et tyndt grundlag, men sådan er vi jo forskellige...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

            Tjaah mener han satser på at nå den, synes det andet er en mærkelig gisning på et tyndt grundlag, men sådan er vi jo forskellige...
            Har du set den igen.
            Det mener jeg ikke, altså der er jo altid kun den tid til at bedømme situationerne ... men nu kan jeg gense dem og jeg ser den som ret klar.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              det bliver ikke til point i dag

              Comment


                Dum kamp at smide point i. De er ikke meget mere værd, end at vi på en elendig dag, har været tæt på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Har du set den igen.
                  Det mener jeg ikke, altså der er jo altid kun den tid til at situationerne ... men nu kan jeg gense dem og jeg ser den som ret klar.
                  Har set den igen og det ændre ikke min mening...
                  og du behøver ikke sende et screenshot...
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Alt offensivt skal bare foregå centralt eller til højre, selvom der er masser af plads til Barrett

                    Comment


                      Syntes Opondo har været ringe
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Shit, det er et dårligt AaB-hold vi kan presse så relativt meget med det halve hold. Vi vinder alle statistikker i hele kampen.

                        Comment


                          Opondo har heller ikke givet os det store frem af banen

                          Comment


                            OL er og bliver en første divisionsspiller

                            Comment


                              Hvis vi havde Lucas A. på vores hold, ville vi være sikre medaljekandidater

                              Comment


                                Oliver Lund. En ærlig, hårdtarbejdende og solid spiller. Men vi bliver aldrig andet end mellemvare, så længe det er niveauet for spillere i vores start-11.

                                Comment

                                Working...
                                X