godt spillet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Aab-OB 18.10.19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Tjek den igen, han fører foden igennem, altså medmindre at han er meget langsomt opfattende og det er der intet der tyder på, så er det tilsigtet ...
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Tjaah mener han satser på at nå den, synes det andet er en mærkelig gisning på et tyndt grundlag, men sådan er vi jo forskellige...
Det mener jeg ikke, altså der er jo altid kun den tid til at bedømme situationerne ... men nu kan jeg gense dem og jeg ser den som ret klar.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Har du set den igen.
Det mener jeg ikke, altså der er jo altid kun den tid til at situationerne ... men nu kan jeg gense dem og jeg ser den som ret klar.
og du behøver ikke sende et screenshot...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment