Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    “Derfor forventer klubbens formand, Robert Falck, at tabet af Wesström bliver stort.

    - Det handler, som du siger, om et livsværk. Björn har været et kvart århundrede i AIK og har udrettet så meget. Selvfølgelig ville vi gerne beholde ham.”

    Det er noget af en kapacitet, OB får. I min optik den vigtigste transfer i vel et årti.

    Hvis jeg skal være ærlig, så kan jeg i mit stille sind undre mig bare en smule over, hvorfor han vil skifte fra det stockholmske til OB.
    Den vigtigste transfer i et årti er Tonny Hermansen. Vi må se om Björn kan komme tæt på

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      “Derfor forventer klubbens formand, Robert Falck, at tabet af Wesström bliver stort.

      - Det handler, som du siger, om et livsværk. Björn har været et kvart århundrede i AIK og har udrettet så meget. Selvfølgelig ville vi gerne beholde ham.”

      Det er noget af en kapacitet, OB får. I min optik den vigtigste transfer i vel et årti.

      Hvis jeg skal være ærlig, så kan jeg i mit stille sind undre mig bare en smule over, hvorfor han vil skifte fra det stockholmske til OB.
      Mon ikke det er hér der bliver brugt nogle flere penge end hidtil?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

        Mon ikke det er hér der bliver brugt nogle flere penge end hidtil?
        Helt sikkert. Jeg tror helt sikkert at ansatte en som ham koster 2-3 mill om året i lønninger, repræsentations konto mm.
        Vi må jo så bare håbe at han tjener sig selv hjem mange gange

        Comment


          Med alle de svenskere i klubben bliver vi vel nød til at lave en slags brunsviger semlor.

          Comment


            BW kommenterer lidt på CE rygter

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...istian-eriksen

            Comment


              Intet nyt om vores nytiltrådte sportsdirektør, som vel har første arbejdsdag i dag. Håber, han snart melder noget ud om af- og tilgange af spillere. Nogen som kan bidrage med rygter af den ene eller andet art..?

              Comment


                Så vidt jeg har hørt skulle der være en hulens masse møder i den første uge når han mødte ind. Så giv ham/dem nu lige lidt tid.
                Jeg er nu sikker på at de har været igang i smug et stykke tid over email/teams osv så helt på bar bund er de helt sikkert ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så vidt jeg har hørt skulle der være en hulens masse møder i den første uge når han mødte ind. Så giv ham/dem nu lige lidt tid.
                  Jeg er nu sikker på at de har været igang i smug et stykke tid over email/teams osv så helt på bar bund er de helt sikkert ikke
                  Det har du selvfølgelig ret i, men vi (jeg) er vel bare utroligt nysgerrige og kan nææææsten ikke vente på godt nyt - forhåbentlig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Det har du selvfølgelig ret i, men vi (jeg) er vel bare utroligt nysgerrige og kan nææææsten ikke vente på godt nyt - forhåbentlig.
                    Jammen det er jeg helt sikkert også. Spændt og nysgerrig.
                    Men der er ingen garanti for at BW deler sine planer med os fans som vi ser i nogle andre klubber.

                    Vi må se hvad han er for en fyr. Jeg tvivler dog på han bliver en der er meget aktiv i medierne og ret meddelsom til os fans. Han virker ikke sådan umiddelbart.

                    Og hvad er godt nyt egentlig i dette vindue? Er det bare at få tilført noget nyt? Jeg vil frygtelig gerne have nogle nye ind. Men hvis det ikke er muligt at finde noget rigtig godt skal vi bare lade være. Gider ikke at se en 29 årig Dumic eller 32 årig Makienok bare fordi man føler sig presset til at gøre noget.
                    På den anden side ville det være mest fornuftig ikke at lave alle 2022 handlerne til sommer. Kunne være smartest at gøre det lidt flydende

                    Håber bare der er en masse midler til rådighed så man kan slå til når muligheden byder sig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jammen det er jeg helt sikkert også. Spændt og nysgerrig.
                      Men der er ingen garanti for at BW deler sine planer med os fans som vi ser i nogle andre klubber.

                      Vi må se hvad han er for en fyr. Jeg tvivler dog på han bliver en der er meget aktiv i medierne og ret meddelsom til os fans. Han virker ikke sådan umiddelbart.

                      Og hvad er godt nyt egentlig i dette vindue? Er det bare at få tilført noget nyt? Jeg vil frygtelig gerne have nogle nye ind. Men hvis det ikke er muligt at finde noget rigtig godt skal vi bare lade være. Gider ikke at se en 29 årig Dumic eller 32 årig Makienok bare fordi man føler sig presset til at gøre noget.
                      På den anden side ville det være mest fornuftig ikke at lave alle 2022 handlerne til sommer. Kunne være smartest at gøre det lidt flydende

                      Håber bare der er en masse midler til rådighed så man kan slå til når muligheden byder sig
                      Ca. 40 mio. jfr. Tipsbladet der holder OB inde i top6 i transferbudget.
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ga-budgetterne

                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Vb men husker ham ikke ..
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ale-i-tyskland

                        CB og DM men har nu ikke set meget til ham ..
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rsk-succesklub

                        Keder mig ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Ca. 40 mio. jfr. Tipsbladet der holder OB inde i top6 i transferbudget.
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ga-budgetterne
                          Pt skulle budgettet ligge på 40-44 mill + 10-11 mill på akademiet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Vb men husker ham ikke ..
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ale-i-tyskland

                            CB og DM men har nu ikke set meget til ham ..
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rsk-succesklub

                            Keder mig ..
                            TB gad jeg godt at se i OB på 6 måneders leje incl en fornuftig købsoption

                            Comment


                              Hvis man ikke bare bliver lidt optimistisk efter det BW interview idag er man godt nok pessimistisk. Syntes han har identificeret mange af de rigtige ting vi skal gøre bedre og er meget konkret i sin måde at kommunikere det på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis man ikke bare bliver lidt optimistisk efter det BW interview idag er man godt nok pessimistisk. Syntes han har identificeret mange af de rigtige ting vi skal gøre bedre og er meget konkret i sin måde at kommunikere det på
                                Har også lige set interviewet og kunne ikke være mere enig. Præcis, simpel og direkte kommunikation uden kæmpe armbevægelser. Og så rammer han spot on på sine pointer. Så hvis han får det fornødne albuerum, tror jeg alvorligt på, han er manden, der kan flytte os i den rigtige retning. Og så det lille kuriosum, at det faktisk var Alm, der “opfandt” Isak - det vidste jeg ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X