Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se. Det ville ikke undre mig hvis det trækker ud og først bliver 1/8-1/9 (og ofte når jeg spår om sådan noget her går der 11 min, hvor der så sker noget alligevel)

    Men det er en uge hvor der burde komme afklaring på Sveinn Aron G
    Det tog dem vel nærmest et år at finde Alm. Så 1/9 er hurtigt, efter OB standard.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Det tog dem vel nærmest et år at finde Alm. Så 1/9 er hurtigt, efter OB standard.
      De skal vel lige finde ud af om Christian Eriksen er interesseret i stillingen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Det tog dem vel nærmest et år at finde Alm. Så 1/9 er hurtigt, efter OB standard.
        Betyder nu heller ikke det store. Bare vi finder den rigtige. Jeg håber stadig på Troels Bech, men må da indrømme at det er svært at have en idé om hvem der er den bedste, hvis hans job beskrivelse er at han skal sørge for at vi holder os til strategien og måske besøge lidt klubber der har sendt en mail.

        Hvad skal han mere kunne bestride af opgaver?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Betyder nu heller ikke det store. Bare vi finder den rigtige. Jeg håber stadig på Troels Bech, men må da indrømme at det er svært at have en idé om hvem der er den bedste, hvis hans job beskrivelse er at han skal sørge for at vi holder os til strategien og måske besøge lidt klubber der har sendt en mail.

          Hvad skal han mere kunne bestride af opgaver?
          https://www.stepstone.dk/om-jobsoegn...ektoer?lang=da

          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Siger da ingenting om hvad han skal lave i OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi må se. Det ville ikke undre mig hvis det trækker ud og først bliver 1/8-1/9 (og ofte når jeg spår om sådan noget her går der 11 min, hvor der så sker noget alligevel)

              Men det er en uge hvor der burde komme afklaring på Sveinn Aron G
              Det blev så 11 timer i stedet
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...oejaktuel-i-ob

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Spændende.

                først gik vi all in på AaB, så sønderjyske og nu Sverige

                Men lyder da til han har cv'et i orden

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Det er simpelthen bare så typisk

                  Comment


                    Hvem er Wesstrøm? Hvem kan give lidt information?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hvem er Wesstrøm? Hvem kan give lidt information?
                      https://www.aftonbladet.se/sportblad...n-blivande-fru

                      En artikel på svensk, som fortæller lidt om ham som type


                      Interview https://da-dk.facebook.com/aik/posts/10157386756221748


                      Én af mange beskeder, da AIK offentliggøre, at han stopper...

                      "Tack Björn för allt du gjort för AIK. Inge har nånsin kunna tvivla på ditt engagemang för klubben! Personligen tycker jag ditt främsta bidrag har varit att medverka till att AIK har blivit den inkluderande klubb där alla är välkomna som vi är idag, samt att du uppenbarligen hade stor del i att vi fick njuta av Martin Mutumba! Tack och lycka till!"

                      Ud fra alle beskederne virker han utrolig vellidt !
                      Last edited by Online; 28-06-2021, 10:13.

                      Comment


                        Kender perifært til ham.

                        Der er et åbenlyst link til OB, og det er at han og Alm arbejdede sammen i flere år da Alm var i AIK.

                        Han har som sportsdirektør har været ret ferm til at sælge for over det beløb som OB ønsker (1 mil eur). I den periode han har været sportschef i AIK har solgt for knap 200 mil dkk, fordelt på 8 år.

                        Det eneste "store" køb han gjort er Kristoffer Olson som blev købt for 1 Mil eur og sendt videre for 4.5 mil euro.

                        Men jeg ved intet udover dette.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Kender perifært til ham.

                          Der er et åbenlyst link til OB, og det er at han og Alm arbejdede sammen i flere år da Alm var i AIK.

                          Han har som sportsdirektør har været ret ferm til at sælge for over det beløb som OB ønsker (1 mil eur). I den periode han har været sportschef i AIK har solgt for knap 200 mil dkk, fordelt på 8 år.

                          Det eneste "store" køb han gjort er Kristoffer Olson som blev købt for 1 Mil eur og sendt videre for 4.5 mil euro.

                          Men jeg ved intet udover dette.
                          Nogen ide om den nye direktør også skal se på køb/salg eller det er overladt til MH/sportsudvalget, så det mere er budget/administration, der skal fokuseres på ?

                          Edit: Faldt lige over denne udtalelse fra en anden direktør i AIK

                          "Björn saknar en närhet till fotbollen som han inte får i sin nuvarande roll och väljer därför att söka en ny utmaning och hur tråkigt jag än tycker att det är, personligt som professionellt, så har jag både full förståelse och respekt för hans beslut."

                          Lyder mere som om han søger et træner/-sportschefjob end en overordnet direktørstilling !
                          Last edited by Online; 28-06-2021, 10:27.

                          Comment


                            OB søger også en Digital Marketing Manager hvis nogen skulle have evnerne og mangler et job

                            https://app.jobmatchprofile.com/ews7...keting-manager

                            Comment


                              Så blev det officielt.
                              Velkommen til Björn Wesström
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...irektoer-i-ob/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Så blev det officielt.
                                Velkommen til Björn Wesström
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...irektoer-i-ob/
                                Det virker altså som noget af en kapacitet. Det er jeg umiddelbart ret optimistisk over. Lidt ærgerligt, han først tiltræder til årsskiftet dog.

                                Comment

                                Working...
                                X