Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Okay, troede senest han ville stoppe 1. februar. Vi må se hvad det ender med.
    https://fyens.dk/artikel/thorborg-vi...-jesper-hansen

    Ifølge ovenstående artikel lyder det til at man har aftalt med JH at han kan bistå denny mand et par måneder efter d. 1/2. Når Hemmingsen er så uprøvet på posten tænker jeg, at man vil drage nytte af den mulighed.

    Comment


      Spændende valg. Han brænder helt sikkert for OB, men spændende at se om han også kan løfte os på spiller signing, strategi og forretning.

      Comment


        Bum, den havde jeg aldrig kaldt - jeg var ret sikker på at man gik efter en "proven" sporsdirektør der har vist at han kan købe og sælge. Hvilket område er det man tror at Hemmingsen kan løfte os mere end JH ville kunne? Passer det vil jeg glæde mig over at vi får en mand der elsker OB på posten, men jeg synes umiddelbare ikke at tiden er til at eksperimentere.

        Comment


          Den nyhed ved jeg heller hvad jeg skal sige til, vi får da klart en mand som brænder for OB, men det er også en total uprøvet sportsdirektør og hvis han skal læres op af Jesper Hansen, så skal vi nok ikke forvente det store af ham.

          Comment


            Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det. Frygter desværre lidt en “Ebbe Sand”. Man henter en klubmand som kun vil klubben det bedste, og er sympatisk og populær blandt fans, men lige på den post skal man altså også have nogle kompetencer. Ebbe havde dem ikke i BIF, frygter lidt at Hemmingsen heller ikke har. Men han skal da have lov at bevise jeg tager fejl. :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det. Frygter desværre lidt en “Ebbe Sand”. Man henter en klubmand som kun vil klubben det bedste, og er sympatisk og populær blandt fans, men lige på den post skal man altså også have nogle kompetencer. Ebbe havde dem ikke i BIF, frygter lidt at Hemmingsen heller ikke har. Men han skal da have lov at bevise jeg tager fejl. :)
              På papiret lignede det i det mindste at Ebbe havde et nogenlunde netværk, men manden var et stort flop. Jeg har desværre lidt bange anelser med Hemmingsen. Ansætter man en mand som MH så gælder det ihvertfald om at åbne lidt for pungen så han får nogle arbejdsbetingelser som giver ham nogle reelle muligheder.

              Comment


                Venter bare på de første "Man kan da aldrig gøre jer tilfredse" indlæg uanset folks fuldt ud berettigede "Glade for at vi får et ikon, der uden tvivl brænder for klubben, men skeptiske overfor mandens erfaring på bagkant af næsten et årti med TC, Poul Skovl og Jesper Hansens gøren og laden" indlæg.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Generalen !!!!
                  bedste julegave ever. Så lettet over det ikke blev TB... Og så ovenikøbet Generalen... What a joufull Day. Pjattet med Thorborg lige der...

                  Comment


                    Man kan vel sige at vi følger strategien med Hemmingsen/Michelsen: fynske talenter + profiler udefra. :-)
                    I hvert fald får vi en mand med rigtig god fodbaldforstand som sportsdirektør som vel har større evner at vurdere spiller og sætte et hold tilsammen end JH. Netværket er spørgsmålet.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det. Frygter desværre lidt en “Ebbe Sand”. Man henter en klubmand som kun vil klubben det bedste, og er sympatisk og populær blandt fans, men lige på den post skal man altså også have nogle kompetencer. Ebbe havde dem ikke i BIF, frygter lidt at Hemmingsen heller ikke har. Men han skal da have lov at bevise jeg tager fejl. :)
                      Enig. Håber jeg bliver mere tryg når jeg hører MH udtale sig om noget.

                      Et stort plus at han kender vores dna i forhold til spillestil, ånd og hele atmosfæren i klubben, men jeg har mine bange anelser i forhold til økonomisk overblik, overblik i det hele taget og evner ved et forhandlingsbord. Kender så overhovedet ikke Michael tæt på, så tager da sikkert bare fejl........håber jeg meget jeg gør.

                      Comment


                        Stort velkommen til generalen. her taler vi i den grad om OB dna.

                        Comment


                          Det er et spændende valg. Han stod jo ikke på manges liste over en decideret sportsdirektør, men måske mere på listen over mulige tilknyttede trænere. Jeg tænker, at det ville være klogt at skele lidt til Aalborg, hvor de har delt Gaardes stilling op i en hhv. mere administrativ og en mere sportslig, for jeg ser Hemmingsen som klart et stærkere kort på det sportslige, end på at skulle håndtere internt fnidder med amatørerne og forhandlinger med kommunen, der kunne vi godt bruge en politiker med pondus indenfor det felt.

                          Comment


                            Ooooooookaayyyy Den havde jeg ikke set komme. På den ene side som alle skriver er det jo fantastisk at få Generalen tilbage i Ådalen. Men det er vel ganske naturligt at tvivle på om han har det der skal til. Vi håber det vel alle sammen

                            Men han kunne jo lige starte med at forlænge med JM og hente DH hjem. Så kunne man sige det var en god start

                            Comment


                              Åh Gud... det er umiddelbart ikke, hvad OB har brug for, hvis det næste skridt op ad skal tages nu. Med mindre han får mange midler at lege med og viser sig at kunne noget, helt uden erfaring på området, selvfølgelig.

                              Elsker generalen men det er ikke en hånd, jeg havde spillet i poker. Procenterne er simpelthen for små ud fra det vi ved lige nu.

                              Når det er sagt får han fuld opbakning indtil det evt viser sig, han ikke kan gå på vandet.

                              Comment


                                Tak manner

                                Comment

                                Working...
                                X