Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg har lige genset droppet fra i torsdags. Først sparker HC bolden direkte ud til Emil Frederiksen, som sparker bolden ind tæt ved højre stolpe i OB-målet, hvor HC står placeret mindre end 1 meter fra, uden at han overhovedet bevæger sig efter bolden. Det er som om, han totalt stivner, og det har vi set i lignende situationer mod bl.a. FCN og SJE.
    Derfor kunne man jo prøve Mande mod Vejle på søndag i sidste kamp før pokalfinalen.
    Jeg tror med afstand at HC har lavet flest drop i al fald i forårssæsonen, og jeg kan ikke huske ret mange redninger, som alle andre i SL ville have taget. Jeg går da ud af at han dagligt øver sig i skyde bedre til en bold og det kan ikke være så svært i kampe at spille til den nærmeste hvis der ikke er en ufarlig mulig for at forsøge at skyde til en spiller langt væk.
    Ja, det kan godt skyldes noget mentalt. Han har mange kvaliteter så jeg forstår godt han har fået chancen i år. Jeg husker kun to kampe med Mande. En hvor han var god og en hvor han var usikker. Men det er ikke i pokalfinalen han skal prøves igen. Så skal han også prøves i morgen, som du foreslår. Det sker næppe.
    Alligevel mener jeg, at han har haft tid nok uden nok udvikling de svage steder. BW bør se sig om efter en mere stabil målmand, men også prøve at leje HC ud til en klub i 1.division for det er måske det han trænger til. l

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Artikel fra FS hvor BW undrer sig over det manglende samarbejde klubber fra Odense imellem.. specielt med de rø'e som gør et kæmpe arbejde i Vollsmose bl.a.. Det er absolut gode tanker fra BW.

    https://fyens.dk/artikel/ob-og-b1909...ionen-i-odense
    Jeg kan ikke læse artiklen men jeg jeg savner lidt rivaliseringen imellem.OB, b1909 og b1913. Man kunne måske starte med at skyde en masse penge i et akademisamarbejde imellem OB og B1909. Man kunne vel lige så godt investere i et akademi i Vollsmose som et i Afrika.....eller begge dele.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Helt rigtigt. Det er underligt, men sådan har det altid været. Som ungdomsspiller i OB oplevede vi altid, at der var råb og skrig, når vi spillede i Kocksgade mod de rø’e. Det har altid været en arbejderklub, og derfor blev der altid set ned på os “de fine” fra Munke Mose, og derfor skulle OB besejres med gode, såvel som dårlige, metoder.
    Tror ikke det er helt sådan mere, men ved det ikke, da jeg bor i Nordsjælland.
    Der er ikke den rivalisering mere, 1909 er ikke attraktive for de største talenter. Det er mange generationer siden at der var været topkampe mellem de 2 hold i ungdoms rækkerne.

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Artikel fra FS hvor BW undrer sig over det manglende samarbejde klubber fra Odense imellem.. specielt med de rø'e som gør et kæmpe arbejde i Vollsmose bl.a.. Det er absolut gode tanker fra BW.

    https://fyens.dk/artikel/ob-og-b1909...ionen-i-odense
    Helt rigtigt. Det er underligt, men sådan har det altid været. Som ungdomsspiller i OB oplevede vi altid, at der var råb og skrig, når vi spillede i Kocksgade mod de rø’e. Det har altid været en arbejderklub, og derfor blev der altid set ned på os “de fine” fra Munke Mose, og derfor skulle OB besejres med gode, såvel som dårlige, metoder.
    Tror ikke det er helt sådan mere, men ved det ikke, da jeg bor i Nordsjælland.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Artikel fra FS hvor BW undrer sig over det manglende samarbejde klubber fra Odense imellem.. specielt med de rø'e som gør et kæmpe arbejde i Vollsmose bl.a.. Det er absolut gode tanker fra BW.

    https://fyens.dk/artikel/ob-og-b1909...ionen-i-odense

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg har lige genset droppet fra i torsdags. Først sparker HC bolden direkte ud til Emil Frederiksen, som sparker bolden ind tæt ved højre stolpe i OB-målet, hvor HC står placeret mindre end 1 meter fra, uden at han overhovedet bevæger sig efter bolden. Det er som om, han totalt stivner, og det har vi set i lignende situationer mod bl.a. FCN og SJE.
    Derfor kunne man jo prøve Mande mod Vejle på søndag i sidste kamp før pokalfinalen.
    Man kunne jo også mene at Jørgen S. lige havde taget to skridt frem i stedet for to skridt tilbage for så kunne Emil F. ikke få en masse tid til at sparke den i hjørnet.
    Den eneste forsvars spiller der forsøger at presse Emil F. er Joel King, men det er ikke venstre back der skal presse ham, det er den center forsvarer der er tættest på og det er Jørgen S.

    Er 100 % sikker på at havde Jørgen S. gået to skridt frem havde Emil F. ikke banket den op i hjørnet.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    De er slået sammen med B1903 og hedder FC København

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Nogen der ved, hvad KB går og laver i dag ?
    De er slået sammen med B1903 og hedder FC København

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg har lige genset droppet fra i torsdags. Først sparker HC bolden direkte ud til Emil Frederiksen, som sparker bolden ind tæt ved højre stolpe i OB-målet, hvor HC står placeret mindre end 1 meter fra, uden at han overhovedet bevæger sig efter bolden. Det er som om, han totalt stivner, og det har vi set i lignende situationer mod bl.a. FCN og SJE.
    Derfor kunne man jo prøve Mande mod Vejle på søndag i sidste kamp før pokalfinalen.
    Arh, hold nu op. Det er en opspilsfejl, klart, men afslutningen kan han altså ikke gøre noget på. Den er hamret op i hjørnet, og HC står ikke mindre end 1 meter fra den.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg undrer mig over, at vi ikke allerede har prøvet Mande, for at styrke holdet og give HC en pause.
    OB i pokalfinalen med HC`s nuværende niveau risikerer at være det rene vanvid.
    Det var alligevel noget af et statement... Eller også er det der han hiver sit bedste spil frem?

    Næsten alle unge spillere kommer ind i en bølge dal når hvedebrødsdagene er ovre.
    Lige med HC så virker han nu til at være lidt mere låst i spil her i foråret. Det er selvfølgelig bekymrende, og skulle gerne være noget som de fik væk igen hurtigt

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Så skulle det have været mod Haderslev. Ville være direkte ondt at gøre det i finalen.
    Jeg har lige genset droppet fra i torsdags. Først sparker HC bolden direkte ud til Emil Frederiksen, som sparker bolden ind tæt ved højre stolpe i OB-målet, hvor HC står placeret mindre end 1 meter fra, uden at han overhovedet bevæger sig efter bolden. Det er som om, han totalt stivner, og det har vi set i lignende situationer mod bl.a. FCN og SJE.
    Derfor kunne man jo prøve Mande mod Vejle på søndag i sidste kamp før pokalfinalen.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg undrer mig over, at vi ikke allerede har prøvet Mande, for at styrke holdet og give HC en pause.
    OB i pokalfinalen med HC`s nuværende niveau risikerer at være det rene vanvid.
    Så skulle det have været mod Haderslev. Ville være direkte ondt at gøre det i finalen.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    stime....ja vi er fortsat ubesejret i nedrykningsspillet. Men de sidste 3 er endt uafgjort - 5 ud af 9 er uafgjorte, det har været et generelt problem hele sæsonen. Men ja resultaterne ser bedre ud nu - men så er spillet da godt nok heller ikke bedre.

    Jeg håber også stadig på HC, og er helt med på det koster at bringe de unge ind - men han har snart en hel sæson under bæltet de der fejl de skal altså til at fjernes. For lige nu er det en position der klart kunne forbedres på hvis vi skal gøre os håb om top næste sæson
    Jeg undrer mig over, at vi ikke allerede har prøvet Mande, for at styrke holdet og give HC en pause.
    OB i pokalfinalen med HC`s nuværende niveau risikerer at være det rene vanvid.

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Jeg forstår bestemt også hans svenske (eller 99% af det) og synes ikke det var helt så simpelt. Det handlede bl.a. om det med international(e) samarbejdsklub(ber) som de har nævnt nogle gange. Han sagde ikke direkte, at de ville lave et akademi i Afrika, men noget med, at man ville kigge på at lave samarbejde med en klub i en del af verden, hvor OB har råd til at investere. Både med henblik på spillere til akademi og førstehold. Afrika blev nævnt af interviewer (husker ikke hvem af dem), men det kunne for den sags skyld også være Brasilien.

    Sådan husker jeg det.
    Okay - jeg må høre det igen, for den del har jeg så misset - et interview, jeg i den grad også godt kan tåle at høre mere end en gang - bare sådan generelt.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

    Der var ikke noget snak om et akademi, men om, at man godt kunne se, at scoutingen kunne foregå i både Afrika og for så vidt Sydamerika (jeg taler og forstår svensk ).
    Jeg forstår bestemt også hans svenske (eller 99% af det) og synes ikke det var helt så simpelt. Det handlede bl.a. om det med international(e) samarbejdsklub(ber) som de har nævnt nogle gange. Han sagde ikke direkte, at de ville lave et akademi i Afrika, men noget med, at man ville kigge på at lave samarbejde med en klub i en del af verden, hvor OB har råd til at investere. Både med henblik på spillere til akademi og førstehold. Afrika blev nævnt af interviewer (husker ikke hvem af dem), men det kunne for den sags skyld også være Brasilien.

    Sådan husker jeg det.

    Leave a comment:

Working...
X