Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg vil helt utroligt gerne HC.

    Men jeg er også ærgerligt enig i, at han laver for mange fejl. De skal ret hurtigt til at blive væsentligt færre. Børnefasen skal til at være slut.

    Krydser fingre!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Jeg vil helt utroligt gerne HC.

      Men jeg er også ærgerligt enig i, at han laver for mange fejl. De skal ret hurtigt til at blive væsentligt færre. Børnefasen skal til at være slut.

      Krydser fingre!
      Alm beskriver det meget fint i dagens FS .. han fokuserer ikke på Bernats alder, og Jebali begår med det brændte straffespark en større fejl end Bernats

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        stime....ja vi er fortsat ubesejret i nedrykningsspillet. Men de sidste 3 er endt uafgjort - 5 ud af 9 er uafgjorte, det har været et generelt problem hele sæsonen. Men ja resultaterne ser bedre ud nu - men så er spillet da godt nok heller ikke bedre.

        Jeg håber også stadig på HC, og er helt med på det koster at bringe de unge ind - men han har snart en hel sæson under bæltet de der fejl de skal altså til at fjernes. For lige nu er det en position der klart kunne forbedres på hvis vi skal gøre os håb om top næste sæson
        Kampen igår synes jeg er en kamp det ligner vi ville vinde 5 ud af 6 gange. Blandingen af at Bernat dropper, jebali brænder straffe og Fenger smider den i sidenettet på blank kasse vil høre til sjældenhederne. Jeg synes derfor vi spiller en ganske fin kamp lige igår. Ellers giver jeg dig ret i at fokusset omkring de mange kampe uden nederlag blegner lidt i de mange uafgjorte kampe. Den logiske konsekvens af vi havde spillet de samme kampe imod top 6-holdene var at vi nok havde tabt de uafgjorte kampe med et enkelt mål og så havde resultaterne langt henad vejen lignet dem vi så i efteråret.

        HC har nok godt af lidt ferie, hvor han kan få evalueret og trænet mere på de ting han bøvler med. Fejlene er kommet i et tæt kampprogram, hvor ham og Bjerring ikke for alvor har kunne sidde sig sammen og talt de enkelte situationer ordentligt igennem og få analyseret tilstrækkeligt på, hvorfor der er sket de ting der er sket og hvad der skal til for at undgå fejlene. Hele tiden har de hurtigt skulle se frem imod næste kamp og jeg tror flere af de fejl vi ser er noget psykisk, som skal bearbejdes i opstarten til den nye sæson. Derfor tror jeg stadig på ham. Han virkede stærkere i efteråret, hvor han var i bedre flow med kampe uden nævneværdige fejl og gode redninger. Gode redninger skal vi huske på han fortsat har, men målmandens lod er at går i glemslen når man roder sig ud i noget lort som igår eller imod agf

        Comment


          Nogen der ved, hvad KB går og laver i dag ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Tænkte bare at der ville være ramaskrig når man ligger sig op af FCM og FCN …
            Der var ikke noget snak om et akademi, men om, at man godt kunne se, at scoutingen kunne foregå i både Afrika og for så vidt Sydamerika (jeg taler og forstår svensk ).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Der var ikke noget snak om et akademi, men om, at man godt kunne se, at scoutingen kunne foregå i både Afrika og for så vidt Sydamerika (jeg taler og forstår svensk ).
              Jeg forstår bestemt også hans svenske (eller 99% af det) og synes ikke det var helt så simpelt. Det handlede bl.a. om det med international(e) samarbejdsklub(ber) som de har nævnt nogle gange. Han sagde ikke direkte, at de ville lave et akademi i Afrika, men noget med, at man ville kigge på at lave samarbejde med en klub i en del af verden, hvor OB har råd til at investere. Både med henblik på spillere til akademi og førstehold. Afrika blev nævnt af interviewer (husker ikke hvem af dem), men det kunne for den sags skyld også være Brasilien.

              Sådan husker jeg det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                Jeg forstår bestemt også hans svenske (eller 99% af det) og synes ikke det var helt så simpelt. Det handlede bl.a. om det med international(e) samarbejdsklub(ber) som de har nævnt nogle gange. Han sagde ikke direkte, at de ville lave et akademi i Afrika, men noget med, at man ville kigge på at lave samarbejde med en klub i en del af verden, hvor OB har råd til at investere. Både med henblik på spillere til akademi og førstehold. Afrika blev nævnt af interviewer (husker ikke hvem af dem), men det kunne for den sags skyld også være Brasilien.

                Sådan husker jeg det.
                Okay - jeg må høre det igen, for den del har jeg så misset - et interview, jeg i den grad også godt kan tåle at høre mere end en gang - bare sådan generelt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  stime....ja vi er fortsat ubesejret i nedrykningsspillet. Men de sidste 3 er endt uafgjort - 5 ud af 9 er uafgjorte, det har været et generelt problem hele sæsonen. Men ja resultaterne ser bedre ud nu - men så er spillet da godt nok heller ikke bedre.

                  Jeg håber også stadig på HC, og er helt med på det koster at bringe de unge ind - men han har snart en hel sæson under bæltet de der fejl de skal altså til at fjernes. For lige nu er det en position der klart kunne forbedres på hvis vi skal gøre os håb om top næste sæson
                  Jeg undrer mig over, at vi ikke allerede har prøvet Mande, for at styrke holdet og give HC en pause.
                  OB i pokalfinalen med HC`s nuværende niveau risikerer at være det rene vanvid.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Jeg undrer mig over, at vi ikke allerede har prøvet Mande, for at styrke holdet og give HC en pause.
                    OB i pokalfinalen med HC`s nuværende niveau risikerer at være det rene vanvid.
                    Så skulle det have været mod Haderslev. Ville være direkte ondt at gøre det i finalen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Så skulle det have været mod Haderslev. Ville være direkte ondt at gøre det i finalen.
                      Jeg har lige genset droppet fra i torsdags. Først sparker HC bolden direkte ud til Emil Frederiksen, som sparker bolden ind tæt ved højre stolpe i OB-målet, hvor HC står placeret mindre end 1 meter fra, uden at han overhovedet bevæger sig efter bolden. Det er som om, han totalt stivner, og det har vi set i lignende situationer mod bl.a. FCN og SJE.
                      Derfor kunne man jo prøve Mande mod Vejle på søndag i sidste kamp før pokalfinalen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Jeg undrer mig over, at vi ikke allerede har prøvet Mande, for at styrke holdet og give HC en pause.
                        OB i pokalfinalen med HC`s nuværende niveau risikerer at være det rene vanvid.
                        Det var alligevel noget af et statement... Eller også er det der han hiver sit bedste spil frem?

                        Næsten alle unge spillere kommer ind i en bølge dal når hvedebrødsdagene er ovre.
                        Lige med HC så virker han nu til at være lidt mere låst i spil her i foråret. Det er selvfølgelig bekymrende, og skulle gerne være noget som de fik væk igen hurtigt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Jeg har lige genset droppet fra i torsdags. Først sparker HC bolden direkte ud til Emil Frederiksen, som sparker bolden ind tæt ved højre stolpe i OB-målet, hvor HC står placeret mindre end 1 meter fra, uden at han overhovedet bevæger sig efter bolden. Det er som om, han totalt stivner, og det har vi set i lignende situationer mod bl.a. FCN og SJE.
                          Derfor kunne man jo prøve Mande mod Vejle på søndag i sidste kamp før pokalfinalen.
                          Arh, hold nu op. Det er en opspilsfejl, klart, men afslutningen kan han altså ikke gøre noget på. Den er hamret op i hjørnet, og HC står ikke mindre end 1 meter fra den.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Nogen der ved, hvad KB går og laver i dag ?
                            De er slået sammen med B1903 og hedder FC København

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              De er slået sammen med B1903 og hedder FC København
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Jeg har lige genset droppet fra i torsdags. Først sparker HC bolden direkte ud til Emil Frederiksen, som sparker bolden ind tæt ved højre stolpe i OB-målet, hvor HC står placeret mindre end 1 meter fra, uden at han overhovedet bevæger sig efter bolden. Det er som om, han totalt stivner, og det har vi set i lignende situationer mod bl.a. FCN og SJE.
                                Derfor kunne man jo prøve Mande mod Vejle på søndag i sidste kamp før pokalfinalen.
                                Man kunne jo også mene at Jørgen S. lige havde taget to skridt frem i stedet for to skridt tilbage for så kunne Emil F. ikke få en masse tid til at sparke den i hjørnet.
                                Den eneste forsvars spiller der forsøger at presse Emil F. er Joel King, men det er ikke venstre back der skal presse ham, det er den center forsvarer der er tættest på og det er Jørgen S.

                                Er 100 % sikker på at havde Jørgen S. gået to skridt frem havde Emil F. ikke banket den op i hjørnet.

                                Comment

                                Working...
                                X