Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

som jeg har skrevet før, om så BW kom ridende på en hvid hest, så tror jeg ikke han ændrer noget som helst.

Magten ligger stadig i den sportslige ledelse. Men vi kan da håbe.
    Ja det kunne tyde på, desværre, at BW bliver endnu én i rækken af rigmandens mange nikkedukker, som måske fungerer når man driver hotel og leasing virksomhed, men ikke i en fodboldklub.

Det er som om Niels Thorborg tror, at man bare skal blive ved med at ansætte kransekagefigurer så ændrer alting sig til det bedre. I mellemtiden forbliver selve kagen en tør, smagløs omgang, som om den rent bogstaveligt har ligget frit fremme siden 2011.

Men man har virkelig lov til at håbe at der kommer en bedre kage. Jeg tvivler og forbliver tvivler indtil tingene rent faktisk har ændret sig. Det synes jeg, igen, ALLE bør gøre. Benefit of the doubt fordrer at virkeligheden rent faktisk har haft bare en flig af realiteter bag sig.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Dengsen
    replied
    Altså jeg tænker at grunden til at vi ansætter en som BW er vel at man vil forsøge at gøre noget ved de indre linjer? For ellers giver det jo ikke mening at man ansætter en som BW når MH er ansat! Vi kan jo godt være enige om at MH ikke evner opgaven men det er trods alt voldsomt at have dem begge ansat i mine øjne hvis ikke der ligger mere bagved denne ansættelse?

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Vi sætter hele tiden vores lid til en frelser, men når strukturen ikke fungerer (den øverste sportslige ledelse), så nytter det intet. Og den øverste sportslige ledelse fungerer ikke i OB.

Vi må se, hvad der sker med BW.
    Under alle omstændigheder trænger arbejdsgangene til at blive mere professionelle. Nogle af de ting, BW siger i SFÅ, bekræfter billeder af en klub uden styr på fundamentale ting på ledelsesgangen.
    Last edited by Jungledyret; 16-01-2022, 09:18.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Også det jeg håber. Men ikke det der blev sagt desværre
    Øv øv .. jeg må høre SFÅ i eftermiddag og gøre min egen erfaring og søge efter det der kan tolkes positivt.

Leave a comment:

• Magge
    replied

Ja da… Masser
    som jeg har skrevet før, om så BW kom ridende på en hvid hest, så tror jeg ikke han ændrer noget som helst.

Magten ligger stadig i den sportslige ledelse. Men vi kan da håbe.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Puhaaa - godt jeg heller ikke fik læst det her inden sengetid i går aftes så jeg kunne sove roligt. Jeg vil oven på nattesøvnen iføre mig ja-hatten og håbe at det ikke bliver så tungt som det lyder til. Måske BW får frie hænder inden for budgettet, og aflægger besøg hos NT hvis der bliver tilbudt en no-brainer spiller som ikke ville være indenfor OBs rækkevidde hvor der måske skal lidt flere mill. til end der er på kistebunden.
    Også det jeg håber. Men ikke det der blev sagt desværre

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Tænker du der findes et menneske så naivt at han/hun er overrasket over det?
    Ja da… Masser

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Aaahrgh, der er virkelig frustrerende. Havde håbet at NT havde nu forstod at det fungerer ikke og skaber aldrig succes at en rigmand bruger en klub og spiller fodboldmanager. Troede virkelig at han endelig kom til beslutning at give beslutningskompetence til en fagmand og BW ville være den stærke mand som bringer klubben fremad. Men rigmandens ego er vel alt for stort om at give op sin legetøj....
    Men til mindst bygger på at BW har et større netværk og mere kompetence end JH og MH så han kommer med bedre transferforslag end MH og JH. Hvis han tilbyder tre fornuftiige hvor NT skal vælge så kan der til mindst ikke blive helt galt. Men alt i alt er der en stor skuffelse hvis BW bliver ikke udstyret med beslutningskompetence i transferhandlinger, troede vi ville være et stort skridt videre...
    Puhaaa - godt jeg heller ikke fik læst det her inden sengetid i går aftes så jeg kunne sove roligt. Jeg vil oven på nattesøvnen iføre mig ja-hatten og håbe at det ikke bliver så tungt som det lyder til. Måske BW får frie hænder inden for budgettet, og aflægger besøg hos NT hvis der bliver tilbudt en no-brainer spiller som ikke ville være indenfor OBs rækkevidde hvor der måske skal lidt flere mill. til end der er på kistebunden.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

At han refererer til Enrico i det daglige og til Niels på alle transfers

Suk …

og i øvrigt at dette transfervindue er Hemme’s siden at han jo har forberedt sig og at det også er Hemme der skal finde den nye assistenttræner …

At der ikke ligger en forretningsgang/manual/beskrivelse af hvad men laver i OB eller hvordan..

Bingo

Niels Thorborgs topstyring fortsætter
    Aaahrgh, der er virkelig frustrerende. Havde håbet at NT havde nu forstod at det fungerer ikke og skaber aldrig succes at en rigmand bruger en klub og spiller fodboldmanager. Troede virkelig at han endelig kom til beslutning at give beslutningskompetence til en fagmand og BW ville være den stærke mand som bringer klubben fremad. Men rigmandens ego er vel alt for stort om at give op sin legetøj....
    Men til mindst bygger på at BW har et større netværk og mere kompetence end JH og MH så han kommer med bedre transferforslag end MH og JH. Hvis han tilbyder tre fornuftiige hvor NT skal vælge så kan der til mindst ikke blive helt galt. Men alt i alt er der en stor skuffelse hvis BW bliver ikke udstyret med beslutningskompetence i transferhandlinger, troede vi ville være et stort skridt videre...

Leave a comment:

• Magge
    replied

Bingo

Tænker du der findes et menneske så naivt at han/hun er overrasket over det?

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Jo, der må være en bagatelgrænse hvorunder BW kan handle. Han er jo af EA kaldt den største sportslige investering i OB. Han har jo også en vis pondus og erfaring fra sit tidligere job, så mon Ikke Thorborg m.fl. lytter til ham? Så lad os håbe, glæder mig til at høre SFÅ udsendelsen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Mon ret mange troede at det ville blive anderledes? Jeg har håbet, men ikke for alvor troet det. Hvor er det ærgerligt
    Jeg troede faktisk det ville blive anderledes. Jeg kan sgu godt forstå hvis ham skal ringe til NT hvis han vil bruge 5-10 mill på en spiller. Måske også lidt mindre.
    Men skal han virkelig ringe til Niels for at bruge 500.000kr på at hente Kramer i VFF eller sælge Frøkjær for 10 mill. Skal han virkelig spørge om lov? Hvis det ligger inden for hans budget?

Dette ville jeg gerne have udspecificeret.

Og det samme er jo at Hemmingsen skal finde vores nye assistent. Men mon ikke bare at han skal lave alt forarbejdet og så spørge Niels,Enrico og Bjørn om lov?

Leave a comment:

• Fergi
    replied

Bingo

Mon ret mange troede at det ville blive anderledes? Jeg har håbet, men ikke for alvor troet det. Hvor er det ærgerligt

Leave a comment:

• Lennon
    replied

Suk …

og i øvrigt at dette transfervindue er Hemme’s siden at han jo har forberedt sig og at det også er Hemme der skal finde den nye assistenttræner …

At der ikke ligger en forretningsgang/manual/beskrivelse af hvad men laver i OB eller hvordan..
    Jamen så er intet nyt jo rigtig godt nyt

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Suk …

Der røg optimisme barometeret ned til det halve.

Leave a comment:

Working...
X