Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AaB-OB
Collapse
X
-
Nu har jeg ikke helt styr på HVOR mange der er ude, men jeg tror ikke i skal regne med at Obbekjær starter, første år er et lærlingeår som jeg har hørt det, så det er kun i yderste konsekvens ... måske er det så i dag.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oliver
Juel Tverskov Obbekjær
Lund Frøkjær Drachmann Thomasen Barrett
Bashkim Sander
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNu har jeg ikke helt styr på HVOR mange der er ude, men jeg tror ikke i skal regne med at Obbekjær starter, første år er et lærlingeår som jeg har hørt det, så det er kun i yderste konsekvens ... måske er det så i dag.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNu har jeg ikke helt styr på HVOR mange der er ude, men jeg tror ikke i skal regne med at Obbekjær starter, første år er et lærlingeår som jeg har hørt det, så det er kun i yderste konsekvens ... måske er det så i dag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Defesivt ser det tyndt ud på bænken. Der må virkelig ingen gå i stykker der.
Sayouba
Eskesen
Greve
Madu
Opondo
AK
Vestergaard
Hvem er Christian Vestergaard? Midtforsvarer fra U19?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNu har jeg ikke helt styr på HVOR mange der er ude, men jeg tror ikke i skal regne med at Obbekjær starter, første år er et lærlingeår som jeg har hørt det, så det er kun i yderste konsekvens ... måske er det så i dag.
I har godt nok også mange skader, så mange at der reelt ikke var et alternativ og så er det jo klart.
Men fedt at han trods alt bruges i det tilfælde og ikke rådner op på bænken.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Det var det så :).
I har godt nok også mange skader, så mange at der reelt ikke var et alternativ og så er det jo klart.
Men fedt at han trods alt bruges i det tilfælde og ikke rådner op på bænken.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDefesivt ser det tyndt ud på bænken. Der må virkelig ingen gå i stykker der.
Sayouba
Eskesen
Greve
Madu
Opondo
AK
Vestergaard
Hvem er Christian Vestergaard? Midtforsvarer fra U19?
Comment
Comment