Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Kan på ingen måde finde det positive i den sejr til BIF.

    FCK er ikke vores konkurrent , det er BIF og så hjælper det Herning/Ikast i mesterskabskampen.
    Det kan jeg kun være 1 mia. % enig i

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Altså, næste gang du skal gå og/eller tomle, så smid da lige en besked, eller lav et opslag i De Stribede på FB ... jeg er sikker der er nogen som nok skal hjælpe!
      Vi kommer af og til over fra den Sønderjyske vestkyst. Stå vi kommer da den vej fra

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        I kan da godt nok ikke påstå, at i får færre point end spillet er til i øjeblikket :D.
        Haha, endnu et klassisk eksempel på, at du er fløjet så højt op i din helikopter, at du ikke kan se virkeligheden. Medmindre det blot er for at provokere

        Comment


          OC, Madu(!) of Frøkjær på Superligaens officielle ugens hold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            OC, Madu(!) of Frøkjær på Superligaens officielle ugens hold.
            Ja okay. Nu har jeg ikke set alle superligakampe i denne runde, men OC havde vel stort set ikke en redning imod Horsens? Han bliver vidst hypet lidt for tiden og det er såmænd også ganske fortjent.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              OC, Madu(!) of Frøkjær på Superligaens officielle ugens hold.
              Hvem har sat det hold?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Ja okay. Nu har jeg ikke set alle superligakampe i denne runde, men OC havde vel stort set ikke en redning imod Horsens? Han bliver vidst hypet lidt for tiden og det er såmænd også ganske fortjent.
                hvis den under sålen var gået ind så havde han næppe fået titlen. Men godt, at han blive bemærket. Jeg så Silkeborgs målmand på et anden rundens hold. Vist i BT. Han var ikke flyvende, det var ikke fordi FCM kørte dem ud af banen i starten af kampen.

                Comment


                  Jamen, jamen, jamen, så har jeg da alligevel ikke stået så alene med min vurdering af Madu, som jeg, modsat mange andre herinde, troede. Får da i hvert fald opbakning af Superligaens officielle bagland, som (så vidt jeg ved) bygger deres hold og karakterer op omkring hårde stats fra kampen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Jamen, jamen, jamen, så har jeg da alligevel ikke stået så alene med min vurdering af Madu, som jeg, modsat mange andre herinde, troede. Får da i hvert fald opbakning af Superligaens officielle bagland, som (så vidt jeg ved) bygger deres hold og karakterer op omkring hårde stats fra kampen.
                    Seriøst? Madu var ikke forfærdelig eller noget, men at sætte ham på ugens hold er jo latterligt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg

                      Seriøst? Madu var ikke forfærdelig eller noget, men at sætte ham på ugens hold er jo latterligt.
                      Madu så faktisk rigtig spændende ud rent offensivt i søndags, men han havde så nogle defensive problemer, og placerings problemer. Dog må man sige at ud fra at det var hans første kamp, og at han jo naturligt kørte træt til sidst, så klarede han sig godt, med både assist og en næstsidste assist til 2 af målene. Det defensive skal nok komme hen ad vejen med flere kampe og mere fysisk pondus.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                        Madu så faktisk rigtig spændende ud rent offensivt i søndags, men han havde så nogle defensive problemer, og placerings problemer. Dog må man sige at ud fra at det var hans første kamp, og at han jo naturligt kørte træt til sidst, så klarede han sig godt, med både assist og en næstsidste assist til 2 af målene. Det defensive skal nok komme hen ad vejen med flere kampe og mere fysisk pondus.
                        Jeg er helt enig i dine betragtninger, men faktum er jo netop at han havde Michelsen til at råbe instruktioner til ham non-stop gennem kampen fordi han så tit var fejlplaceret. Mod et hold der kan spille fodbold havde det givet problemer. Det er bizart at smide ham på et rundens hold for den præstation. Jeg siger ikke at vi skal være utilfredse eller noget (han er ny), men det virker som om at en eller anden idiot har konstateret at han var med til at holde nullet og at han assisterede med et mål og så må han jo ha´været top performer per automatik.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Jamen, jamen, jamen, så har jeg da alligevel ikke stået så alene med min vurdering af Madu, som jeg, modsat mange andre herinde, troede. Får da i hvert fald opbakning af Superligaens officielle bagland, som (så vidt jeg ved) bygger deres hold og karakterer op omkring hårde stats fra kampen.
                          Ja det er nok også disse stats, som har hjulpet ham på rundens hold. De stats tager jo ikke for alvor højde for at han står forkert på banen, når horsens slet ikke formår at udnytte. Til gengæld tæller hans mange løb fremad banen og assist, samt indlæg til målet til 2-0 rigtig fint op. Jeg var selv okay begejstret for ham, fordi han er så offensivt indstillet og virkelig piskede op af den linje hver eneste gang vi var i angreb. Hans blik frem i banen er også rigtig godt, hvilket vi f.eks. ser ved hans assist til ak, som ikke er en aflevering alle backs lige ser og slår præcist.
                          Defensivt skal han bare også lige på plads. Formår vi det, så tror jeg godt at han kan slå igennem i OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Madu så faktisk rigtig spændende ud rent offensivt i søndags, men han havde så nogle defensive problemer, og placerings problemer. Dog må man sige at ud fra at det var hans første kamp, og at han jo naturligt kørte træt til sidst, så klarede han sig godt, med både assist og en næstsidste assist til 2 af målene. Det defensive skal nok komme hen ad vejen med flere kampe og mere fysisk pondus.
                            Ja, hab spillede fint i offensiven. Målforberedelse var rigtig gidt: han snuppede bolden selv og spillede den i det helt rigtige øjeblik til AK. Og der kom også gode indlæg fra Madu.
                            Men vores venstre side med Juel og Madu så ikke god ud i defensiven. Den ene rutineret men for langsomt og den anden hurtigt men uden erfaring. En bedre positionsspil af Madu kunne vel have hjulpet AJA og ville have bragt mere ro i spillet især i anden halvleg.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg

                              Seriøst? Madu var ikke forfærdelig eller noget, men at sætte ham på ugens hold er jo latterligt.
                              Kan jo være at de andre på samme plads har været ringere ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Ja okay. Nu har jeg ikke set alle superligakampe i denne runde, men OC havde vel stort set ikke en redning imod Horsens? Han bliver vidst hypet lidt for tiden og det er såmænd også ganske fortjent.
                                Fra stadion synes jeg altså OC stod en fremragende kamp. Mange rigtig rigtig gode indlæg. Ikke mange store redninger, men målmandsfagligt var det altså i orden!

                                Comment

                                Working...
                                X