Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Altså, næste gang du skal gå og/eller tomle, så smid da lige en besked, eller lav et opslag i De Stribede på FB ... jeg er sikker der er nogen som nok skal hjælpe!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægI kan da godt nok ikke påstå, at i får færre point end spillet er til i øjeblikket :D.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægOC, Madu(!) of Frøkjær på Superligaens officielle ugens hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja okay. Nu har jeg ikke set alle superligakampe i denne runde, men OC havde vel stort set ikke en redning imod Horsens? Han bliver vidst hypet lidt for tiden og det er såmænd også ganske fortjent.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJamen, jamen, jamen, så har jeg da alligevel ikke stået så alene med min vurdering af Madu, som jeg, modsat mange andre herinde, troede. Får da i hvert fald opbakning af Superligaens officielle bagland, som (så vidt jeg ved) bygger deres hold og karakterer op omkring hårde stats fra kampen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
Seriøst? Madu var ikke forfærdelig eller noget, men at sætte ham på ugens hold er jo latterligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Madu så faktisk rigtig spændende ud rent offensivt i søndags, men han havde så nogle defensive problemer, og placerings problemer. Dog må man sige at ud fra at det var hans første kamp, og at han jo naturligt kørte træt til sidst, så klarede han sig godt, med både assist og en næstsidste assist til 2 af målene. Det defensive skal nok komme hen ad vejen med flere kampe og mere fysisk pondus.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJamen, jamen, jamen, så har jeg da alligevel ikke stået så alene med min vurdering af Madu, som jeg, modsat mange andre herinde, troede. Får da i hvert fald opbakning af Superligaens officielle bagland, som (så vidt jeg ved) bygger deres hold og karakterer op omkring hårde stats fra kampen.
Defensivt skal han bare også lige på plads. Formår vi det, så tror jeg godt at han kan slå igennem i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Madu så faktisk rigtig spændende ud rent offensivt i søndags, men han havde så nogle defensive problemer, og placerings problemer. Dog må man sige at ud fra at det var hans første kamp, og at han jo naturligt kørte træt til sidst, så klarede han sig godt, med både assist og en næstsidste assist til 2 af målene. Det defensive skal nok komme hen ad vejen med flere kampe og mere fysisk pondus.
Men vores venstre side med Juel og Madu så ikke god ud i defensiven. Den ene rutineret men for langsomt og den anden hurtigt men uden erfaring. En bedre positionsspil af Madu kunne vel have hjulpet AJA og ville have bragt mere ro i spillet især i anden halvleg."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
Seriøst? Madu var ikke forfærdelig eller noget, men at sætte ham på ugens hold er jo latterligt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja okay. Nu har jeg ikke set alle superligakampe i denne runde, men OC havde vel stort set ikke en redning imod Horsens? Han bliver vidst hypet lidt for tiden og det er såmænd også ganske fortjent.
- Likes 1
Comment
Comment