Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019
Collapse
X
-
Jeg kan virkelig ikke forstå, hvis man mener, at vi ikke var bedre end Horsens i dag. Det er der ganske enkelt ingen tvivl om. Jeg vil da medgive, at 2. halvleg var mindre køn, men jeg synes, vi var overlegne på stort set alle parametre.
Flot kamp af Frøkjær, og også rigtig fint af Bashkim og Sander Hansen Jensen i det offensive. Omvendt var jeg lidt loren ved AJA i defensiven.
Clean sheet og 3 point mod et tydeligt ringere hold. Jeg kan ikke forlange mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Mere effektive? I hvilken forstand? Vi skaber langt flere store chancer end Horsens. Så ja, mere effektive (og bedre) i det meste vi gør, men selvsagt ikke med voldsom boldbesiddelse efter det røde kort.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Forudsat at Jesper Hansen har stået alle kampe, har han minimum 8 clean sheets, i og med at FCM har lukket 3 mål ind i 11 kampe...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Madu var ringe defensivt; han bliver altså tørret konstant, og på et tidspunkt løber de nærmest bare igennem på den kant, som det passer dem. Desuden er hans placeringer helt i skoven en del gange, hvor vi sådan set har presset, men så hænger Madu og dækker intet, og så er deres højre kant bare fri igen. I den anden side ser man ikke så meget, men det er fordi, der bliver dækket langt bedre af. AJA må ud og dække af til hjørne 6-7 gange, hvor de pisser på Madu; det gjorde han glimrende og rutineret.
I dag er det hele forsvaret (minus Madu, + Oliver naturligvis) som klart er MoM; der bliver virkelig fightet og spillet klogt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Har lige tjekket efter, og du har ret. Var helt overbevist om de begge var på 7. Anyhow, synes jeg godt nok at 7 i 12 kampe er utrolig flot af vores unge ven.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Det må jeg have misset, synes ellers jeg prøvede at holde en del øje med ham. Hvis det er majoritetens opfattelse, må jeg jo nok give mig. Erkender da også, at mit stream var næsten lige så ringe som Horsens.
Comment
-
En solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg"Sommer, sommer og sol, duften aaf Horsens i 1. division" lyder det fra RMN.
Det var dog kummerligt...
Jeg kunne dog godt leve uden, alle dem som ikke hopper...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Madu var ringe defensivt; han bliver altså tørret konstant, og på et tidspunkt løber de nærmest bare igennem på den kant, som det passer dem. Desuden er hans placeringer helt i skoven en del gange, hvor vi sådan set har presset, men så hænger Madu og dækker intet, og så er deres højre kant bare fri igen. I den anden side ser man ikke så meget, men det er fordi, der bliver dækket langt bedre af. AJA må ud og dække af til hjørne 6-7 gange, hvor de pisser på Madu; det gjorde han glimrende og rutineret.
I dag er det hele forsvaret (minus Madu, + Oliver naturligvis) som klart er MoM; der bliver virkelig fightet og spillet klogt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Han var ikke god defensivt i 2. halvleg, men synes at han slap fint fra det i 1. halvleg, hvor han stoppe flere omstillinger og ikke bliver løbet over ende som i 2. halvleg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEn solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ErtuÄrul Se indlæg
Nu har jeg ikke set kampen, men hvis du og mckellbergs observationer er præcise nok, kan det måske forklares med, at han endnu ikke er helt i kampform? (og så hjalp det nok ikke, at han af "natur" er offensivt indstillet). Han var klubløs inden han kom til os
- Likes 1
Comment
Comment