Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Sejren var fortjent. Men vi var bestemt ikke bedre en Horsens idag. Bare mere effektive
    Mere effektive? I hvilken forstand? Vi skaber langt flere store chancer end Horsens. Så ja, mere effektive (og bedre) i det meste vi gør, men selvsagt ikke med voldsom boldbesiddelse efter det røde kort.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Ingen klubhold :).
      Nej, FCN er vel dårligt at betegne som en klub.

      Comment


        #93
        Jeg kan virkelig ikke forstå, hvis man mener, at vi ikke var bedre end Horsens i dag. Det er der ganske enkelt ingen tvivl om. Jeg vil da medgive, at 2. halvleg var mindre køn, men jeg synes, vi var overlegne på stort set alle parametre.

        Flot kamp af Frøkjær, og også rigtig fint af Bashkim og Sander Hansen Jensen i det offensive. Omvendt var jeg lidt loren ved AJA i defensiven.

        Clean sheet og 3 point mod et tydeligt ringere hold. Jeg kan ikke forlange mere.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Mere effektive? I hvilken forstand? Vi skaber langt flere store chancer end Horsens. Så ja, mere effektive (og bedre) i det meste vi gør, men selvsagt ikke med voldsom boldbesiddelse efter det røde kort.
          I den forstand at vi scorer 3 gange... Vi brænder 3 direktører ja og har større chancer generelt. Min opfattelse fra stadion var bare at vi var presset generelt efter første mål og vi havde problemer med deres Okusun gameplan. Syntes faktisk også at de var mest på bolden inden det røde kort. De blev dog aldrig rigtig farlige. Var aldrig bange for at Pohl skulle score

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Forudsat at Jesper Hansen har stået alle kampe, har han minimum 8 clean sheets, i og med at FCM har lukket 3 mål ind i 11 kampe...
            Har lige tjekket efter, og du har ret. Var helt overbevist om de begge var på 7. Anyhow, synes jeg godt nok at 7 i 12 kampe er utrolig flot af vores unge ven.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

              Madu var ringe defensivt; han bliver altså tørret konstant, og på et tidspunkt løber de nærmest bare igennem på den kant, som det passer dem. Desuden er hans placeringer helt i skoven en del gange, hvor vi sådan set har presset, men så hænger Madu og dækker intet, og så er deres højre kant bare fri igen. I den anden side ser man ikke så meget, men det er fordi, der bliver dækket langt bedre af. AJA må ud og dække af til hjørne 6-7 gange, hvor de pisser på Madu; det gjorde han glimrende og rutineret.
              I dag er det hele forsvaret (minus Madu, + Oliver naturligvis) som klart er MoM; der bliver virkelig fightet og spillet klogt.
              Det må jeg have misset, synes ellers jeg prøvede at holde en del øje med ham. Hvis det er majoritetens opfattelse, må jeg jo nok give mig. Erkender da også, at mit stream var næsten lige så ringe som Horsens.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Har lige tjekket efter, og du har ret. Var helt overbevist om de begge var på 7. Anyhow, synes jeg godt nok at 7 i 12 kampe er utrolig flot af vores unge ven.
                Utvivlsomt. Det er ubeskriveligt flot!!

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Det må jeg have misset, synes ellers jeg prøvede at holde en del øje med ham. Hvis det er majoritetens opfattelse, må jeg jo nok give mig. Erkender da også, at mit stream var næsten lige så ringe som Horsens.
                  Han var ikke god defensivt i 2. halvleg, men synes at han slap fint fra det i 1. halvleg, hvor han stoppe flere omstillinger og ikke bliver løbet over ende som i 2. halvleg.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                    Nej, FCN er vel dårligt at betegne som en klub.
                    Hvilket FCK heller ikke er ! (...og det er bogstaveligt talt)

                    Comment


                      En solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
                      Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        "Sommer, sommer og sol, duften aaf Horsens i 1. division" lyder det fra RMN.
                        Det var dog kummerligt...
                        Det er da en klassiker der får smilet frem, jeg finder den sjov og underholdende uden at være stødende, skulle den så pille ved noget i hovedet på en af modstanderne eller deres med rejsende, bonus.
                        Jeg kunne dog godt leve uden, alle dem som ikke hopper...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                          Madu var ringe defensivt; han bliver altså tørret konstant, og på et tidspunkt løber de nærmest bare igennem på den kant, som det passer dem. Desuden er hans placeringer helt i skoven en del gange, hvor vi sådan set har presset, men så hænger Madu og dækker intet, og så er deres højre kant bare fri igen. I den anden side ser man ikke så meget, men det er fordi, der bliver dækket langt bedre af. AJA må ud og dække af til hjørne 6-7 gange, hvor de pisser på Madu; det gjorde han glimrende og rutineret.
                          I dag er det hele forsvaret (minus Madu, + Oliver naturligvis) som klart er MoM; der bliver virkelig fightet og spillet klogt.
                          Det er ikke den plads han normalt spiller?, det kan godt ses, men jeg syntes nu og huske en 2-3 gange i anden halvleg, hvor han er nede i eller omkring eget felt og pille bolden fra en AC Horsens spiller, så ja plads til forbedringer, men ikke enig i konklusionen om han blev tørret konstant.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                            Han var ikke god defensivt i 2. halvleg, men synes at han slap fint fra det i 1. halvleg, hvor han stoppe flere omstillinger og ikke bliver løbet over ende som i 2. halvleg.
                            Nu har jeg ikke set kampen, men hvis du og mckellbergs observationer er præcise nok, kan det måske forklares med, at han endnu ikke er helt i kampform? (og så hjalp det nok ikke, at han af "natur" er offensivt indstillet). Han var klubløs inden han kom til os

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              En solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
                              Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!
                              Du er simpelthen fantastisk. En rigtig super fan. Glad for du er OB`er

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

                                Nu har jeg ikke set kampen, men hvis du og mckellbergs observationer er præcise nok, kan det måske forklares med, at han endnu ikke er helt i kampform? (og så hjalp det nok ikke, at han af "natur" er offensivt indstillet). Han var klubløs inden han kom til os
                                Måske måske. Håber og tror dog at Oli er tilbage på VB næste gang. Der burde være håb både for Ryan om 12 dage

                                Comment

                                Working...
                                X