Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Hvad med en "gratis" Emil Berggreen eller er det for stor en chance at tage, da han jo ikke har spillet overvældende meget de senere år ?

    Synes vi mangler et stort skur vi kan smide op foran... men det er måske det Mart Lieder er tiltænkt (selv om man vel ikke kan kalde ham det).

    Tilbage i april udtalte han, at han kun kunne se sig selv i en topklub i DK, så MH skal vidst finde nogle hidtil uhørte talegaver frem, for at overbevise ham om at tage til Ådalen. Med mindre Thorborg selvfølgelig åbner for sluserne, bliver det nok svært.

    Spørgsmålet er også om han er interessant, hans skadeshistorik in mente? Med Jebali og Lieder tilbage tror jeg heller ikke at angriberpositionen har en høj prioritet i det kommende vindue. Kun i tilfælde af salg af Jebali (hvilket jeg håber) eller Lieder (mindre sandsynligt)

    //beta.bold.dk/fodbold/nyheder/berggreen-kun-topklubber-kan-faa-mig-til-dk
    Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

    Comment


      Nogen som kender til Justin Shaibu ?

      ... eller de to andre

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...der-brentford/

      Vel ikke en dårlig adresse at komme fra ? !

      P.S: Ved ikke om de er på kontrakt med FCM og derfor udlejet....

      P.P.S: Kan se at Shaibu ikke er... men regnes for et stort talent....
      Last edited by Online; 06-07-2020, 11:52.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Nogen som kender til Justin Shaibu ?

        ... eller de to andre

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...der-brentford/

        Vel ikke en dårlig adresse at komme fra ? !

        P.S: Ved ikke om de er på kontrakt med FCM og derfor udlejet....

        P.P.S: Kan se at Shaibu ikke er... men regnes for et stort talent....
        Jeg synes langt hellere at vi skal lave en langtidskontrakt med Max Fenger, vi skal passe på ikke at hente uforløste spillere ind, som presser vores egne talenter i truppen ud på et sidespor

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Nogen som kender til Justin Shaibu ?

          ... eller de to andre

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...der-brentford/

          Vel ikke en dårlig adresse at komme fra ? !

          P.S: Ved ikke om de er på kontrakt med FCM og derfor udlejet....

          P.P.S: Kan se at Shaibu ikke er... men regnes for et stort talent....
          Shaibu har været lånt ud til Boreham Wood i den 5. bedste række i en periode. Det gik rimeligt, men parterne var vist ikke enige om forlængelse. Jeg tvivler på han holder SL-niveau, så imø. er vi bedre stillet med Fenger, Sander, Mart og Isaam

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Shaibu har været lånt ud til Boreham Wood i den 5. bedste række i en periode. Det gik rimeligt, men parterne var vist ikke enige om forlængelse. Jeg tvivler på han holder SL-niveau, så imø. er vi bedre stillet med Fenger, Sander, Mart og Isaam
            Det er jo meget normalt at låne spillere ud til lavere rækker i England (skal nok lade være med at remse en Top 100 op for dig).

            Kan et talent, som Brentford har spottet, ikke blive en potentiel vinder i OB (under de rette forhold) ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Det er jo meget normalt at låne spillere ud til lavere rækker i England (skal nok lade være med at remse en Top 100 op for dig).

              Kan et talent, som Brentford har spottet, ikke blive en potentiel vinder i OB (under de rette forhold) ?
              Dit spørgsmål er jo mere åbent end en dansk himmel en julidag. Ingen kan reelt vide det, men man må jo så blot konstatere, at han med hastige skridt nærmer sig sin 23-års fødselsdag, og vel ikke for alvor er slået igennem i nogle klubber endnu.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Det er jo meget normalt at låne spillere ud til lavere rækker i England (skal nok lade være med at remse en Top 100 op for dig).

                Kan et talent, som Brentford har spottet, ikke blive en potentiel vinder i OB (under de rette forhold) ?
                Det er jeg helt klar over, og det kan da heller ikke udelukkes at han kunne blive en en fin SL-spiller. Jeg synes dog i fht. OB at vi har en 18-årig bobler der viser enormt gode takter og fantastisk indstilling. Hvis penge var noget der voksede på træerne i Ådalen kunne de da godt give mening at købe ham, men det det gør de (pengene) ikke pt, og er der andre pladser på banen der har mere brug for forstærkning.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Gammel JM mand, som ikke vil forlænge i Norge - Philip Zinckernagel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Gammel JM mand, som ikke vil forlænge i Norge - Philip Zinckernagel

                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-forlaengelse

                    han havde vist X faktor i en periode.

                    Comment


                      Så må vi håbe det også viser sig på banen når vi betaler tredje mest. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-30-millioner

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg


                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-forlaengelse

                        han havde vist X faktor i en periode.
                        Han kunne faktisk være et udmærket bud imo. Måtte lige kontrollere hans position på banen og det er "Left Winger" og det er en af de to steder vi mangler mest synes jeg. Jeg vil gerne have Frø ind centralt.

                        Comment


                          Ligesom mange andre herinde så føler jeg vi burde kaste nogle penge efter Alexander Bah, også have ham til at konkurrere med Ryan om højrebacken - der er altså potentiale i knægten. Tror dog næppe SDJ kommer til at slippe ham for småmønter :/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            Ligesom mange andre herinde så føler jeg vi burde kaste nogle penge efter Alexander Bah, også have ham til at konkurrere med Ryan om højrebacken - der er altså potentiale i knægten. Tror dog næppe SDJ kommer til at slippe ham for småmønter :/
                            Hvorfor skulle de overhovedet slippe ham eller han komme til klubben, når de skal spille europæisk.... hvad kan vi tilbyde (vel ikke at konkurrere med Ryan...)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Ligesom mange andre herinde så føler jeg vi burde kaste nogle penge efter Alexander Bah, også have ham til at konkurrere med Ryan om højrebacken - der er altså potentiale i knægten. Tror dog næppe SDJ kommer til at slippe ham for småmønter :/
                              Han er desværre for længst blevet for dyr til os. Sidste sommer ville FCM og FCN gerne have ham og et bud på 5 millioner er blevet afvist, og jeg tror ikke, at han er blevet billigere. Som skrevet den anden dag: Hvis vi vi have den slags spillere, er vi nødt til at hente dem tidligere. Hvis de skal have spillet 50 Superligakampe og fået et gennembrud, så er de med stor sandsynlighed uden for vores rækkevidde. Vi skulle have hentet ham dengang han var til prøvetræning, eller da han havde vist sig godt frem i Køge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Han er desværre for længst blevet for dyr til os. Sidste sommer ville FCM og FCN gerne have ham og et bud på 5 millioner er blevet afvist, og jeg tror ikke, at han er blevet billigere. Som skrevet den anden dag: Hvis vi vi have den slags spillere, er vi nødt til at hente dem tidligere. Hvis de skal have spillet 50 Superligakampe og fået et gennembrud, så er de med stor sandsynlighed uden for vores rækkevidde. Vi skulle have hentet ham dengang han var til prøvetræning, eller da han havde vist sig godt frem i Køge.
                                Okay, vidste ikke det med budene fra FCN og FCM, så kan jeg godt se det bliver svært :/

                                Comment

                                Working...
                                X