Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Drømmen er at vi henter DH og spiller med DH og KL i centerforsvaret, og derved rykker Tverskov op på midten, hvor vi virkelig godt kunne bruge hans kompetencer.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det skal han jo sige. Tvivler stærkt på han vender hjem mm at transfermarkedet går helt i stå
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...elig-situation
nu er han åbn for alt. Det kunne godt give mening, og så afskibe et par af JHs fejlskud.
Leave a comment:
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...elig-situation
nu er han åbn for alt. Det kunne godt give mening, og så afskibe et par af JHs fejlskud.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
De er vist 10 år siden vi var vakse.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Er meget enig i det du generelt skriver. Jeg tror bare at i DH vi vil få en kulturbærer der bringer så meget mere end lige en god præstation hver weekend.
Hvis en spiller som ham bliver mulig i en alder af 29 år og skadesfri er det bare med at slå til.
Men ja. Vi mangler godt nok lige den midtbanespiller der gør forskellen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nur er det en særlig situation og der kan vel forændres planer og så kan man vel beslutte sig at komme hjemme tidligere end planlagt før. Han sagde altid at han drømmer om at komme tilbage til OB én dag fordi det er hans hjerteklub. Daniel havde altid et stort OB-hjerte, det kunne man se og høre, på banen og når han udtalte sig om klubben, man kunne føle begejstringen han havde for OB og at han var en ægte OB-dreng.
Som ung gut gjorde han det virkeligt hæderligt i et sejlende hold. Talentet var stort og indstilling den rigtige. En midtforsvarer som var rigtig god ven med bolden. Kan god huske dagen nyheden kom om DHs skifte til Basel og hvor bekymret jeg var at han forlod OB men at jeg glædede mig også meget for ham. Stemningen var helt klar ikke "farvel" men "på gensyn".
Hvis han kommer tilbage nu med international erfaring med lederevner og stor potentiale som kulturbærer ( og de manglede vi meget de sidste år) så ville det være fantastisk. En 3-mand-forsvarskæde med Larsen, Tverskov og Høegh ville vel gøre hele ligaen misundelig. Og hvis Tverskov skulle skifte så har vi erstatningen allerede der. Håber MH tager telefonen og ringer og går all-in at hente Daniel Høegh hjemme.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Jeg betvivler ikke hans OB-DNA på nogen måde. Og jeg forventer ej heller en landsholdsspiller, men jeg synes vi har set rigeligt med middelmådighed og spillere der ikke kan komme andre steder end “hjem”. I min optik bør vi være bedre end det og man bør have også stille efter mere kvalitet, hvis man mener det seriøst med top 6. MH bør fokusere på noget kvalitet til midtbanen og så få sparket liv i vores angribere.
Hvis en spiller som ham bliver mulig i en alder af 29 år og skadesfri er det bare med at slå til.
Men ja. Vi mangler godt nok lige den midtbanespiller der gør forskellen
- Likes 3
Leave a comment:
-
Og det eneste han så er sulten efter er; 1. Et godt betalt job 2; Transfermarkedet er smadret og med han skadehistorik denne sommer er han ret uinteressant for mange klubber..
Jeg var ikke med da Daniel spillede for os, men en spiller der på knap 20 dage ændret holdning til at komme tilbage er i min optik IKKE sulten nok og vi bør derfor kigge andre veje.
Jeg synes faktisk at vi er dækket ok ind i forsvaret, men midtbanen og angrevet(specielt) skal godt nok vågne op når bolden ruller igen
Som ung gut gjorde han det virkeligt hæderligt i et sejlende hold. Talentet var stort og indstilling den rigtige. En midtforsvarer som var rigtig god ven med bolden. Kan god huske dagen nyheden kom om DHs skifte til Basel og hvor bekymret jeg var at han forlod OB men at jeg glædede mig også meget for ham. Stemningen var helt klar ikke "farvel" men "på gensyn".
Hvis han kommer tilbage nu med international erfaring med lederevner og stor potentiale som kulturbærer ( og de manglede vi meget de sidste år) så ville det være fantastisk. En 3-mand-forsvarskæde med Larsen, Tverskov og Høegh ville vel gøre hele ligaen misundelig. Og hvis Tverskov skulle skifte så har vi erstatningen allerede der. Håber MH tager telefonen og ringer og går all-in at hente Daniel Høegh hjemme.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Tror de fleste undervurderer det OB dna DH vil bringe med sig. Så mange har vi heller ikke i klubben. Den slags kan være uvurderligt for en klub som vores.
Hans lederskab vil uden tvivl opveje de eventuelle mangler han kan have. Forventer ikke at få en landsholdskandidat hjem, men mindre kan også gøre det. Han burde være mere end rigeligt god til vores ambition om Top 6
Leave a comment:
-
Og det eneste han så er sulten efter er; 1. Et godt betalt job 2; Transfermarkedet er smadret og med han skadehistorik denne sommer er han ret uinteressant for mange klubber..
Jeg var ikke med da Daniel spillede for os, men en spiller der på knap 20 dage ændret holdning til at komme tilbage er i min optik IKKE sulten nok og vi bør derfor kigge andre veje.
Jeg synes faktisk at vi er dækket ok ind i forsvaret, men midtbanen og angrevet(specielt) skal godt nok vågne op når bolden ruller igen
Hans lederskab vil uden tvivl opveje de eventuelle mangler han kan have. Forventer ikke at få en landsholdskandidat hjem, men mindre kan også gøre det. Han burde være mere end rigeligt god til vores ambition om Top 6
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg tror han har kigget sig omkring og har ikke fundet den helt store interesse, derfor udelukker han nu ikke OB ... sådan vil det jo altid være.
Leave a comment:
Leave a comment: