Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-ACH
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Oliver Lund skal spille backen. Det giver ikke mening at lave noget om der virker. Aleksander Juul und i forsvaret og Madu på backBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMadu på back kræver vel næsten at Olli Lund spiller i cf for dæmme op hvis Okusun eller andre 3 m. høje spillere nærmer sig - evt. ved hjørnespark.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Alexander juel er vel ca. ligeså dygtig en header som Oli. Til gengæld er han en væsentligt ringere wingback offensivt, så derfor synes jeg også det bør være oli som rykkes på hb, juel ned i tre-backkæden og madu ind på vb. Eneste minus er så at vi spiller med tre højrefodsspillere nede bagved, men uanset hvilket ben oli spiller med, så er han en tikkende bombe i bagerste kæde og det vil i min verden være godnat at fjerne ham fra wingbacken, hvor han har været så stærk i længere tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Alexander juel er vel ca. ligeså dygtig en header som Oli. Til gengæld er han en væsentligt ringere wingback offensivt, så derfor synes jeg også det bør være oli som rykkes på hb, juel ned i tre-backkæden og madu ind på vb. Eneste minus er så at vi spiller med tre højrefodsspillere nede bagved, men uanset hvilket ben oli spiller med, så er han en tikkende bombe i bagerste kæde og det vil i min verden være godnat at fjerne ham fra wingbacken, hvor han har været så stærk i længere tid.
Believe OB
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Holdnyt er altså ikke et eller andet orakelmedie som altid har ret, de har faktisk ofte taget fejl. Så jeg tror lidt mere på OBs vurdering end deres.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
For mig at se tydede det på at OB ikke var blevet spurgt eller ikke ville/kunne svare, da det virkede meget mystisk at alle pludselig skulle være klar.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLukket træning indebærer vel også at man ikke udtaler sig om hvem der er klar, og hvem der ikke er klar.
Synes det er lidt sjovt med en lukket træning på et offentligt tilgængeligt område, ved ikke om det er mig de mistænker for at være meddeler (tror slet ikke der eksisterer en sådan), jeg var der 1-2 gange til træningen hos Røde Stjerne :D.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
OB er selvfølgelig svækket, men Horsens starter ser godt nok heller ikke imponerende ud offensivt!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment