Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    I følge FS vurderer man at Oli sættes ind i 3 mands forsvaret og Madu får debut på VB. Frøkjær igen med
    Oliver Lund skal spille backen. Det giver ikke mening at lave noget om der virker. Aleksander Juul und i forsvaret og Madu på back

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      Oliver Lund skal spille backen. Det giver ikke mening at lave noget om der virker. Aleksander Juul und i forsvaret og Madu på back
      Madu på back kræver vel næsten at Olli Lund spiller i cf for dæmme op hvis Okusun eller andre 3 m. høje spillere nærmer sig - evt. ved hjørnespark.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Oliver Lund skal spille backen. Det giver ikke mening at lave noget om der virker. Aleksander Juul und i forsvaret og Madu på back
        Også en mulighed. Men ikke det at FS vurderer

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Madu på back kræver vel næsten at Olli Lund spiller i cf for dæmme op hvis Okusun eller andre 3 m. høje spillere nærmer sig - evt. ved hjørnespark.
          Alexander juel er vel ca. ligeså dygtig en header som Oli. Til gengæld er han en væsentligt ringere wingback offensivt, så derfor synes jeg også det bør være oli som rykkes på hb, juel ned i tre-backkæden og madu ind på vb. Eneste minus er så at vi spiller med tre højrefodsspillere nede bagved, men uanset hvilket ben oli spiller med, så er han en tikkende bombe i bagerste kæde og det vil i min verden være godnat at fjerne ham fra wingbacken, hvor han har været så stærk i længere tid.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Alexander juel er vel ca. ligeså dygtig en header som Oli. Til gengæld er han en væsentligt ringere wingback offensivt, så derfor synes jeg også det bør være oli som rykkes på hb, juel ned i tre-backkæden og madu ind på vb. Eneste minus er så at vi spiller med tre højrefodsspillere nede bagved, men uanset hvilket ben oli spiller med, så er han en tikkende bombe i bagerste kæde og det vil i min verden være godnat at fjerne ham fra wingbacken, hvor han har været så stærk i længere tid.
            Uanset hvad vi gør er vi lidt svækket. AJA er også langsommere end Lund og det er ikke godt hvis vi skal ud og løbe om kamp hvis de kun satser på kontra.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Alexander juel er vel ca. ligeså dygtig en header som Oli. Til gengæld er han en væsentligt ringere wingback offensivt, så derfor synes jeg også det bør være oli som rykkes på hb, juel ned i tre-backkæden og madu ind på vb. Eneste minus er så at vi spiller med tre højrefodsspillere nede bagved, men uanset hvilket ben oli spiller med, så er han en tikkende bombe i bagerste kæde og det vil i min verden være godnat at fjerne ham fra wingbacken, hvor han har været så stærk i længere tid.
              Jeg må indrømme at jeg ikke kender AJA så godt, men han skal være virkelig stærk med hovedet, hvis han skal være lige så god som OL, som jeg mener er meget stærk i luften. Jeg er helt enig med FMprOB i at vi under alle omstændigheder er lidt svækket på den ene eller anden måde .. vi får se hvad JM foretrækker

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                JM om Frøkjær

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...toerste-fjende

                mere her

                https://www.fyens.dk/sport/Der-er-ko...GFcgYMCnmeemzw
                Last edited by fmprOB; 06-10-2019, 11:56.

                Comment


                  #68
                  Oc
                  leuwin, Tver, Juel
                  Ol, Drachmann, JJ, Frøkjær, madu
                  Bash, sander
                  sagde de på stadion.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Holdnyt er altså ikke et eller andet orakelmedie som altid har ret, de har faktisk ofte taget fejl. Så jeg tror lidt mere på OBs vurdering end deres.
                    For mig at se tydede det på at OB ikke var blevet spurgt eller ikke ville/kunne svare, da det virkede meget mystisk at alle pludselig skulle være klar.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      For mig at se tydede det på at OB ikke var blevet spurgt eller ikke ville/kunne svare, da det virkede meget mystisk at alle pludselig skulle være klar.
                      Lukket træning indebærer vel også at man ikke udtaler sig om hvem der er klar, og hvem der ikke er klar.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Lukket træning indebærer vel også at man ikke udtaler sig om hvem der er klar, og hvem der ikke er klar.
                        Jooo, men tror nu mere det er det der GDPR.
                        Synes det er lidt sjovt med en lukket træning på et offentligt tilgængeligt område, ved ikke om det er mig de mistænker for at være meddeler (tror slet ikke der eksisterer en sådan), jeg var der 1-2 gange til træningen hos Røde Stjerne :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          OB er selvfølgelig svækket, men Horsens starter ser godt nok heller ikke imponerende ud offensivt!
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #73
                            kan ende 0-0
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment

                            Working...
                            X