Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm - OB Kamptråd 29.9.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det er svært at bevare det dårlige OB humør, når man leverer sådan en kamp. Må bøje mig i støvet for JM og staben for dette taktiske mesterværk i et nærmest umuligt udgangspunkt. OB fik fuldstændig taget farten ud af FCM, og så havde de kun dødbolde og presset i feltet tilbage, og her tog OC det han skulle og lidt mere til. Vi havde også lidt marginaler, men fodboldguderne skyldte så det skal ikke tage noget fra sejren.

    Må sige, at det her muligvis godt kan blive lidt af en gamechanger for OB. Med AaBs mystiske udfald uden Lucas Andersen, ser en top-6 lige pludseligt ikke så svær ud længere. Hvis OB følger op med sejr over Horsens ligger vi lunt til og kan spille med større ro og sikkerhed. Men men i en liga som superligaen skal man være skarp hver gang, og truppens robusthed kan jeg stadig tvivle lidt på, men lige nu vender tomlen op! Det havde jeg godt nok ikke set komme på nogen måde overhovedet
    Det gjorde ikke noget hvis en 2-3 profiler blev klar inden Horsens. Marco er også ude og bænken bliver tyndere og tyndere.

    Comment


      Hvem er ude af kampen mod Horsens lige pt?

      Karantæne:
      - Marco Lund
      (jeg kan ikke umiddelbart se, at Leuwin skulle have været i karantænefare

      Skader:
      - Jacob Barrett
      - Ryan Johnson Laursen
      - Moses Opondo
      - Troels Kløve
      - Issam Jebali

      Passer det?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Hvem er ude af kampen mod Horsens lige pt?

        Karantæne:
        - Marco Lund
        (jeg kan ikke umiddelbart se, at Leuwin skulle have været i karantænefare

        Skader:
        - Jacob Barrett
        - Ryan Johnson Laursen
        - Moses Opondo
        - Troels Kløve
        - Issam Jebali

        Passer det?
        Lyder meget rigtigt.. Det lyder dog til at flere af dem var tæt på at blive klar og at der er håb til næste weekend. Se interview med Frøkjær her

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-er-et-oenskescenarie/

        Comment


          Fremragende. Simpelthen. Kæft hvor er man stolt, når holdet præsterer sådan her. Top-6 kan sagtens kikse, men kampen i dag beviser, at vi er et godt sted, på rette spor.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Lyder meget rigtigt.. Det lyder dog til at flere af dem var tæt på at blive klar og at der er håb til næste weekend. Se interview med Frøkjær her

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-er-et-oenskescenarie/
            Frøkjær fortjener også ros for at ofre sig i holdets tjeneste. Ingen tvivl om at kun få ting lykkedes for ham, når han var på bolden, men til gengæld kæmper han bare røven ud af bukserne defensivt og får hjulpet Juel så godt, at jeg dårligt erindre at Dal Hende får lov at løbe i overlap, som ellers normalt er et giftigt våben. Det vidner om en stærk karakter for så ung og urutineret en spiller, at man kan spille med så meget disciplin, selvom han ikke havde tur i den, når han var på bolden. Han kan sagtens bringes endnu mere i spil, end vi har set hidtil.
            ​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Frøkjær fortjener også ros for at ofre sig i holdets tjeneste. Ingen tvivl om at kun få ting lykkedes for ham, når han var på bolden, men til gengæld kæmper han bare røven ud af bukserne defensivt og får hjulpet Juel så godt, at jeg dårligt erindre at Dal Hende får lov at løbe i overlap, som ellers normalt er et giftigt våben. Det vidner om en stærk karakter for så ung og urutineret en spiller, at man kan spille med så meget disciplin, selvom han ikke havde tur i den, når han var på bolden. Han kan sagtens bringes endnu mere i spil, end vi har set hidtil.
              ​​​​​
              Enig . Jeg elsker at se vores egne unge knægte få lov at spille, de udviser en anden stolthed over at spille i vores trøje. Så må vi tage deres begynder fejl og små mangler med, sådan bil det altid være i starten.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Enig . Jeg elsker at se vores egne unge knægte få lov at spille, de udviser en anden stolthed over at spille i vores trøje. Så må vi tage deres begynder fejl og små mangler med, sådan bil det altid være i starten.
                Ja det må man sige. Uden at jeg for alvor følger vores unge talenter, så tror jeg specielt Frøkjær har kæmpet rigtig meget med fysikken i forhold til at tage næste skridt. Sidste sommer så jeg en træningskamp, hvor frøkjær spillede en halveg. Efter pausen blev han pisket i spurter op og ned af sidelinjen sammen med Janus Blond. Igår får han så chancen fra start og går ud med krampe efter at han er den spiller på banen, som har tilbagelagt flest meter. Det synes jeg bare vidner om at han er en spiller som vil det her. Om han så har talentet til at blive til også at kunne gøre en forskel offensivt det ved jeg ikke, men jeg håber det fandme for ham!

                Comment


                  Render rundt og har nok stadig ikke helt fattet hvad der skete i går

                  Tager vi tre point mod Horsens, så se de andre kampe ikke ringe ud for os ... FCK-BØF, GF-Rendos osv., så nogen af de nuværende Top6-hold vil sætte point til

                  Irriterende vi ikke kunne flække gymnasterne, men det må vi så bare lige gøre i Los Pokalos, så vi kan komme i Kloaken

                  Comment


                    De har det sjot deroppe i Herning nu:
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-evander-sag
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Hvornår er der TV penge?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Hvornår er der TV penge?
                        Mener første uddeling er runde 13. Et halvt grundspil

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          De har det sjot deroppe i Herning nu:
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-evander-sag
                          Jo mere kaos deroppe jo bedre

                          Comment

                          Working...
                          X