Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCM - OB

    FCM tog den lange tur til Amager i går, og røg tilmed ud, samtidig med at der var lidt uro blandt spillerne/trænerne. Til dem der ikke så det, var det i en situation, hvor Evander tydeligt gerne ville have sparket et frispark i 88 minut. Efter lidt frem og tilbage får han så at vide, at det er Mabil der sparker, og da Mabil så efterfølgende rammer muren så bolden ryger over mål, klapper Evander hånligt ud mod bænken.

    Kan umuligt være godt for harmonien i truppen, at man 1) ryger ud og 2) har sådan en primadonna.

    Får det mon betydning i kampen på søndag, eller er det allerede væk igen?

    OB har 2 dages yderligere restitution fra en pokalkamp lige i baghaven, mens midtjyderne sandsynligvis var sent hjemme i går aftes.

    Mon ikke den hedder:

    OC
    Leeuwin - Tverskov - Marco Lund
    O. Lund Barrett
    Opondo - Drachmann - Kløve
    Bashkim Jebali

    #2
    Så lige FCMs opstilling fra pokalkampen. Der er vel cirka 3 spillere (Jesper Hansen, Joel Andersson og Evander) der skal starte mod os, så den fysiske udfordring klarer de nok. Den med Evander og Mabil, har Priske og Steinlein allerede lagt død i medierne. Internt er det lidt mere spændende måske, men nu har Mabil alligevel karantæne på søndag.

    Har lige slået efter, vi har tabt de sidste 8 gange i Herning. Det er det, der giver mig mest optimisme, de er bedre end os, men engang imellem, så vil vi jo få point.

    Jeg har overhovedet ikke styr på om Jebali er klar, men jeg vil gerne have Sander på banen. De(t) mål vi skal lave, der tænker jeg omstilling med hurtige folk.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Så lige FCMs opstilling fra pokalkampen. Der er vel cirka 3 spillere (Jesper Hansen, Joel Andersson og Evander) der skal starte mod os, så den fysiske udfordring klarer de nok. Den med Evander og Mabil, har Priske og Steinlein allerede lagt død i medierne. Internt er det lidt mere spændende måske, men nu har Mabil alligevel karantæne på søndag.

      Har lige slået efter, vi har tabt de sidste 8 gange i Herning. Det er det, der giver mig mest optimisme, de er bedre end os, men engang imellem, så vil vi jo få point.

      Jeg har overhovedet ikke styr på om Jebali er klar, men jeg vil gerne have Sander på banen. De(t) mål vi skal lave, der tænker jeg omstilling med hurtige folk.
      Fuldstændig enig. Kan godt se at Jebali har nogle kvaliteter, det ser godt ud når han dribler rundt i telefonboksen. Men der mangler slutprodukt. Så må kløve også gerne have en af de dage, hvor han rammer niveauet. Der er faktisk behov for at alle mand stepper up, i forhold til de seneste kampe. Svær opgave, håber ikke vi løber ind i en ordentlig snitter.
      Last edited by sinus; 27-09-2019, 09:09.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Fuldstændig enig. Kan godt se at Jebali har nogle kvaliteter, det ser godt ud når han dribler rundt i telefonboksen. Men der mangler slutprodukt. Så må kløve også gerne have en af de dage, hvor han rammer niveauet. Der er faktisk behov for at alle mand stepper up, i forhold til de seneste kampe. Svær opgave, håber ikke vi løber ind i en ordentlig snitter.
        Har også mere fidus til Sander Svendsen i kampen søndag faktisk, netop af samme årsag. Han virker til at have noget mere speed end Jebali, og det tror jeg vi får brug for.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Fuldstændig enig. Kan godt se at Jebali har nogle kvaliteter, det ser godt ud når han dribler rundt i telefonboksen. Men der mangler slutprodukt. Så må kløve også gerne have en af de dage, hvor han rammer niveauet. Der er faktisk behov for at alle mand stepper up, i forhold til de seneste kampe. Svær opgave, håber ikke vi løber ind i en ordentlig snitter.
          Kløve rammer helt sikkert ikke dagen, for han er skadet. Jeg tror ikke jebali spiller uanset hvor skadet han blev. Det lignede simpelthen at han havde givet den mere end kroppen kunne klare imod agf, så for ikke at gøre ondt værre, tror jeg at man giver ham en pause imod fcm. Umiddelbart er de kommende kampe også vigtigere. Fcm er der kun marginale chancer for at vi får point imod, så kunne godt forestille mig at JM sælger den lidt for at få de mand som bøvler med lidt småskavanker helt klar til de kommende runder.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Har også mere fidus til Sander Svendsen i kampen søndag faktisk, netop af samme årsag. Han virker til at have noget mere speed end Jebali, og det tror jeg vi får brug for.
            Sander er heller ikke nogen raket. Det positive er at vi har tre gode angribere når de rammer topformen. På et tidspunkt skal BK også have en pause. Han har heller ikke været på 100% længe.
            Jeg tror stadig vi ender som nr 8. Derfor er det vigtigere at vinde over de små hold end at tage points fra de bedre hold. Men point er point og kan vi stjæle et enkelt mod FCM så er det udemærket

            Comment


              #7
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-profiler-ude
              så er der godt nyt til dem der roser JH. Nu hvor truppen strækkes ser vi kvaliteten, og i vores tilfælde desværre nok mangel på kvalitet.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-profiler-ude
                så er der godt nyt til dem der roser JH. Nu hvor truppen strækkes ser vi kvaliteten, og i vores tilfælde desværre nok mangel på kvalitet.
                Ja det er noget rigtig lort. Men alle hold undtagen FCM og FCK får jo problemer når man fjerner 2-3 af de bedste offensive kort..
                Bare spørg AaB. Ville også gerne se AGF uden Amini,Backman og Bundu på banen. BIF uden Wilchek og Kaiser

                Men jeg har alligevel solgt denne kamp for et smalt nederlag så bare de fleste er klar næste gang mod Horsens lever jeg med det

                Comment


                  #9
                  Pt kun 17 mand i truppen til i morgen. Man afventer nok U19 kampen idag inden man udtager den sidste

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-fcm-1/

                  Comment


                    #10
                    Den her kamp skal bare overstås - jo mindre nederlaget bliver, jo bedre. Jeg gør mig ingen illusioner om, at vi kan få point i Herning (eller i Parken) og da slet ikke med flere startere/profiler, der må sidde over.

                    Comment


                      #11
                      Mon ikke det bliver

                      Oliver Christensen
                      AJA Ramon Tver Lund Lund
                      Greve Drachmann JJ
                      Svendsen Kadrii

                      Comment


                        #12
                        https://www.fyens.dk/sport/OB-chok-O...rtikel/3383800

                        Comment


                          #13
                          Øv. Det er forfærdeligt med den skadelidte. Der gider man ja næsten ikke at se kampen... men håbet dør ja nu sidst, så måske vi kan skabe en overraskelse. Selvom var sjældent så pessimistisk før en kamp.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mon ikke det bliver

                            Oliver Christensen
                            AJA Ramon Tver Lund Lund
                            Greve Drachmann JJ
                            Svendsen Kadrii
                            Jo sikkert. Ryan er den der mangler mest. Kløve og Opondo var startet inde hvis de var klar, men de har intet vist i denne sæson. Barrett og Jabali er reelt ikke gode nok pt til et top 6 hold.
                            Det er bare en kamp der skal overstås uden alt for mange skrammer. Fcm er Danmarks bedste hold og deres forsvar er i særklasse herhjemme.
                            Vi kan håbe Tverskov stempler ind i denne kamp. Hidtil har han ikke haft en stor sæson, og han skal vel snart i gang hvis han vil tilspille sig en kontrakt i udlandet.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-profiler-ude
                              så er der godt nyt til dem der roser JH. Nu hvor truppen strækkes ser vi kvaliteten, og i vores tilfælde desværre nok mangel på kvalitet.
                              'Godt nyt', ligefrem? Så hvis man ikke sviner JH til uanset hvad nyheden er, så mener du, at man ligefrem bliver glad, hvis spillerne bliver skadet?

                              Comment

                              Working...
                              X