Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal kamp Otterup-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Bingo!

    Obbekjær skal nok få hans kampe de næste par sæsoner og blive til noget.
    Eskesen var ikke kommet ind i kampen mod Otterup, hvis vi ikke havde scoret til 2-0. Han er meget langt fra holdet lige nu, og viser heller ikke det store til træning, der skal få ham tættere på holdet.
    Frøkjær fik chancen i hele anden halvleg, og gjorde ikke noget væsen af sig.

    Der er en grund til, at de unge ikke spiller. De er ikke gode nok.
    Der kommer ikke til at gå et par sæsoner med Obbekjær, så er han væk.
    Hvis han får spilletid bliver han mere værd p.g.a. eksponering og præstationen, får mere selvtilid af tilliden og bliver en bedre spiller.

    Jeg bekymrer mig ikke om OB`s pengepung, men det er skidt at holde en så god spiller ude, det gavner bestemt ikke hans udvikling.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Der kommer ikke til at gå et par sæsoner med Obbekjær, så er han væk.
      Hvis han får spilletid bliver han mere værd p.g.a. eksponering og præstationen, får mere selvtilid af tilliden og bliver en bedre spiller.

      Jeg bekymrer mig ikke om OB`s pengepung, men det er skidt at holde en så god spiller ude, det gavner bestemt ikke hans udvikling.
      Jeg tror bestemt at Obbekjær er tiltænkt en rolle på holdet næste sæson. Om det så går sådan er lidt op til ham selv og hans talent.
      Lige pt syntes jeg han er på den rigtige hylde i en alder af 17 år med fuld spilletid på U19 og reserveholdet samt diverse landsholdsaktiviteter.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Der kommer ikke til at gå et par sæsoner med Obbekjær, så er han væk.
        Hvis han får spilletid bliver han mere værd p.g.a. eksponering og præstationen, får mere selvtilid af tilliden og bliver en bedre spiller.

        Jeg bekymrer mig ikke om OB`s pengepung, men det er skidt at holde en så god spiller ude, det gavner bestemt ikke hans udvikling.
        Obbekjær er selv meget realistisk omkring hans rolle på holdet, i modsætning til andre af de unge spillere.

        Han ved godt selv, at han skal vente på sin chance, og at han skal arbejde hårdt for at vise sig frem, hvilket han bestemt også gør.

        Der er ingen tvivl om, at han har et stort potentiale, men selvfølgelig skal han ikke spille, før han naturligt slår en af de andre af, fordi han er bedre.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

          Obbekjær er selv meget realistisk omkring hans rolle på holdet, i modsætning til andre af de unge spillere.

          Han ved godt selv, at han skal vente på sin chance, og at han skal arbejde hårdt for at vise sig frem, hvilket han bestemt også gør.

          Der er ingen tvivl om, at han har et stort potentiale, men selvfølgelig skal han ikke spille, før han naturligt slår en af de andre af, fordi han er bedre.
          Tag den Eskesen....

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

            Obbekjær er selv meget realistisk omkring hans rolle på holdet, i modsætning til andre af de unge spillere.

            Han ved godt selv, at han skal vente på sin chance, og at han skal arbejde hårdt for at vise sig frem, hvilket han bestemt også gør.

            Der er ingen tvivl om, at han har et stort potentiale, men selvfølgelig skal han ikke spille, før han naturligt slår en af de andre af, fordi han er bedre.
            Det er faktisk præcis det han skal, det er sådan man udvikler spillere.
            Mener du seriøst at der skal stilles stærkeste hold hver eneste gang og at udvikingen af unge spillere på den måde skal limiteres i voldsom grad ... det vil jeg mene er meget kortsigtet og ikke smart for hverken klub eller spiller.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Det er faktisk præcis det han skal, det er sådan man udvikler spillere.
              Mener du seriøst at der skal stilles stærkeste hold hver eneste gang og at udvikingen af unge spillere på den måde skal limiteres i voldsom grad ... det vil jeg mene er meget kortsigtet og ikke smart for hverken klub eller spiller.
              Det kommer vel også an på hvilken spiller man er. Der findes jo den slags spillere, som ikke vil pleases frem, men decideret fortæller at han ikke vil bruges før han er bedre end en af dem, som normalt spiller. Hvis Obbekjær er en af dem, så er det jo trænerens opgave at fortælle at den og den spiller stadig er bedre.
              når det er sagt, så synes jeg også det var skuffende Obbekjær ikke kom ind, når nu tverskov måtte gå ud i pausen.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Det er faktisk præcis det han skal, det er sådan man udvikler spillere.
                Mener du seriøst at der skal stilles stærkeste hold hver eneste gang og at udvikingen af unge spillere på den måde skal limiteres i voldsom grad ... det vil jeg mene er meget kortsigtet og ikke smart for hverken klub eller spiller.
                Jeg havde også selv gerne set Obbekjær på banen i Otterup. Om ikke andet så da Tverskov blev skiftet ud.
                Men ja, ellers mener jeg da selvfølgelig helt seriøst, at spillere skal spille sig på holdet ved at slå de andre af, eller ved at der kommer et naturligt skift på holdet ved salg, karrierestop eller lign., og ikke 'bare' skal spille fordi de er unge og lovende.

                Comment


                  #53
                  Det giver da overhovedet ingen mening at skrive, at man kun kan spille sig på holdet ved at slå andre af. Så forstår jeg bedre, at talentudviklingen i OB er så ringe, hvis det er den generelle holdning!
                  Talenterne kan udvikle sig til træning i en hvis grad, men hvis de ikke får et slutprodukt på hver eneste uge i form af kampe, går deres udvikling i stå.
                  Så selvfølgelig skal OB bruge nogle af deres talenter i Superliga truppens kampe, selvom de nødvendigvis ikke er den pt bedste på positionen. Kun på denne måde sikre man, at talenterne tager det næste step op.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                    Det giver da overhovedet ingen mening at skrive, at man kun kan spille sig på holdet ved at slå andre af. Så forstår jeg bedre, at talentudviklingen i OB er så ringe, hvis det er den generelle holdning!
                    Talenterne kan udvikle sig til træning i en hvis grad, men hvis de ikke får et slutprodukt på hver eneste uge i form af kampe, går deres udvikling i stå.
                    Så selvfølgelig skal OB bruge nogle af deres talenter i Superliga truppens kampe, selvom de nødvendigvis ikke er den pt bedste på positionen. Kun på denne måde sikre man, at talenterne tager det næste step op.
                    I indlægget lige over dit, skriver jeg jo også, at det kan ske ved spillersalg, karrierestop og lign. Det er sgu da sådan det sker i en stor procentdel af gangene. Der er da i hvert fald ikke mange trænere i Superligaen, der fuldt bevidst smider en bedre spiller på bænken, og sender en dårligere ind. For Obbekjær kan det muligvis komme helt naturligt i næste sæson, at han får chancen, hvis Leeuwin ikke forlænger sin kontrakt.

                    Comment


                      #55
                      Nu taler vi om talentudvikling og den eneste måde talenterne bliver bedre på, er at træne sammen med nogle der er bedre og mere erfarne, samt spille kamp hver weekend på højeste plan.
                      Så selvfølgelig er der trænere, der bruger et talent fremfor en bedre og mere rutineret spiller.
                      Ta’ f.eks Morten Frendrup fra Brøndby. I weekenden spillede han for Brøndbys U19 mod OBs ditto og igår spillede han pokal kamp for Brøndby i Skive - det er talentudvikling!!
                      Men det er OB slet ikke dygtige nok til...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                        Nu taler vi om talentudvikling og den eneste måde talenterne bliver bedre på, er at træne sammen med nogle der er bedre og mere erfarne, samt spille kamp hver weekend på højeste plan.
                        Så selvfølgelig er der trænere, der bruger et talent fremfor en bedre og mere rutineret spiller.
                        Ta’ f.eks Morten Frendrup fra Brøndby. I weekenden spillede han for Brøndbys U19 mod OBs ditto og igår spillede han pokal kamp for Brøndby i Skive - det er talentudvikling!!
                        Men det er OB slet ikke dygtige nok til...
                        Jeg ved at Michelsen ser spillernes første år som et læringsår, sådan som det blev udtrykt tydede det på ingen, eller meget lidt spilletid og altså kun en "læringstid".

                        På landsholdenes vegne er jeg glad for at der ikke er for mange af den type trænere, når det kommer til ungdomsspillerne.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #57
                          Mon ikke Obbekjær er udemærket klar over hvilken plan der er tiltænkt for ham i OB siden han, stik imod alle de "kloges" profetier, forlængede med klubben? Jeg tvivler ærligt talt på at OB har givet ham en helt masse garantier mht. førsteholds spilletid, som de så ikke lever op til. Og mon ikke Obbekjær derfor er ganske forventningsafstemt og afklaret med hans rolle på holdet, og den plan der er lagt for ham med henblik på at udvikle ham til Superliga-spiller eller til et skifte til en større klub?

                          Lur mig om ikke OB er interesseret i at uddanne så dygtige spillere som muligt. Så kan man mene at OB ikke er dygtige nok til netop den disciplin, men det her er altså ikke football manager og det kan derfor være svært at tage alle sofaeksperterne seriøst. Jeg kan på ingen måde hidse mig op over at Obbekjær ikke spillede mod Otterup, selvom jeg personligt meget gerne havde set ham i forsvaret - da jeg gerne vil se hvad han er for en spiller.

                          Jeg er langt mere skuffet over at Eske ikke spillede mere end han gjorde, da jeg troede han var langt tættere på start11 end han, med den begrænsede spilletid, lader til at være.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                            Nu taler vi om talentudvikling og den eneste måde talenterne bliver bedre på, er at træne sammen med nogle der er bedre og mere erfarne, samt spille kamp hver weekend på højeste plan.
                            Så selvfølgelig er der trænere, der bruger et talent fremfor en bedre og mere rutineret spiller.
                            Ta’ f.eks Morten Frendrup fra Brøndby. I weekenden spillede han for Brøndbys U19 mod OBs ditto og igår spillede han pokal kamp for Brøndby i Skive - det er talentudvikling!!
                            Men det er OB slet ikke dygtige nok til...
                            Ja for Brøndby er jo bare skide gode til det der med talentudvikling..

                            Comment


                              #59
                              FCM ER UDE

                              Comment


                                #60
                                Når man ser på de andre superhold skal man nok ikke være utilfreds med 2-0 sejr.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X