Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-AGF 20/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Er det der med at "OB plejer" ikke ved at være gjort til skamme under Michelsen? "Vi plejer" også at sætte et hold som Silkeborg i gang blev der sagt. Ligesom "vi plejer" at tabe til oprykkerne i starten af sæsonen (Lyngby). I starten af foråret var der også mange der forudså at "vi plejer" at tabe, når vi har vundet to i træk osv osv... Det kan da sagtens være at vi taber i aften - men det gør de fleste fodboldhold nu med jævne mellemrum. Det er ikke noget der er mere typisk for OB end for alle andre midterklubber. Onde aarhusianske tunger ville nok endda påstå at AGF "plejer" at spille nogle horrible kampe ovenpå en god periode.
    Helt enig, driflin. Vi vandt jo også den afgørende kamp mod BIF, der sikrede os deltagelse i top-6, og der var også temmelig fyldt på stadion. Vi vandt på udebane mod GF inden da, og vi har det seneste årti traditionelt haft det svært deroppe. Det er altså alt i alt et stykke tid siden vi har oplevet en "typisk OB" synes jeg. Jeg er i hvert fald forsigtig optimist i dag.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Er det der med at "OB plejer" ikke ved at være gjort til skamme under Michelsen? "Vi plejer" også at sætte et hold som Silkeborg i gang blev der sagt. Ligesom "vi plejer" at tabe til oprykkerne i starten af sæsonen (Lyngby). I starten af foråret var der også mange der forudså at "vi plejer" at tabe, når vi har vundet to i træk osv osv... Det kan da sagtens være at vi taber i aften - men det gør de fleste fodboldhold nu med jævne mellemrum. Det er ikke noget der er mere typisk for OB end for alle andre midterklubber. Onde aarhusianske tunger ville nok endda påstå at AGF "plejer" at spille nogle horrible kampe ovenpå en god periode.
      Enig. ''OB plejer'' er vel også normalt et udtryk som bruges i kampe, hvor OB er favoritter, men fucker det op. I dag er vi ikke favoritter til sejren synes jeg. Agf er sammen med fcm det hold i bedst form i øjeblikket. Derfor har de en lille overvægt i dag, selvom vi spiller hjemme foran et mangfoldigt hjemmepublikum. Jeg er sikker på det bliver en fest på stadion i dag. Begge hold møder ind med selvtillid og vil gå efter sejren. Det tror jeg vil betyde ekstra meget bid i duellerne som også pisker en stemning op i publikum. For vores eget vedkommende tror jeg både spillere og ikke mindst tilskuere er temmelig anstrængte over agf er godt kørende. Det skal være en stor fed løgn at de bare skal køre med klatten. Derfor tror jeg vi vil se noget af den samme intensitet, som når vi får besøg af københavnerholdene. Det vil i så fald være positivt for os, for det er længe siden vi har spillet en dårlig kamp hjemme imod de to hold.
      Jeg tror på sejren, men er samtidig spændt på at se hvor gode agf egentlig er. Det er sgu stærkt at vinde 3-0 i bøf, så de må kunne noget!

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg

        Helt enig, driflin. Vi vandt jo også den afgørende kamp mod BIF, der sikrede os deltagelse i top-6, og der var også temmelig fyldt på stadion. Vi vandt på udebane mod GF inden da, og vi har det seneste årti traditionelt haft det svært deroppe. Det er altså alt i alt et stykke tid siden vi har oplevet en "typisk OB" synes jeg. Jeg er i hvert fald forsigtig optimist i dag.
        Sætningen "har det traditionelt svært" er ved at miste sin betydning, hvis den skal bruges om OB i Aarhus.

        Jeg er helt med på at det er rart at få slettet 'plejer' men nu skal vi jo heller ikke gøre eksemplerne værre end de er, for at få det til at se bedre ud nu.

        Det er trods alt kun sket 3 gange på 10 år, at vi er kommet fra Aarhus uden point.
        Det er meget få stadions hvor vi kan sige det samme. Er lige ved at tænke der kun er Vejle.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Vi vinder 3-1 i aften, I hørte det her først.

          Comment


            #80
            Jakob Michelsen regner ikke med, at vi får så mange chancer mod AGF, så vi skal være skarpe på dem, vi får.
            Han mener heller ikke, at de mange tilskuere skal have nogen betydning for spillet på banen.

            http://obstruktion.dk/michelsen-faar...ancer-mod-agf/

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Jakob Michelsen regner ikke med, at vi får så mange chancer mod AGF, så vi skal være skarpe på dem, vi får.
              Han mener heller ikke, at de mange tilskuere skal have nogen betydning for spillet på banen.

              http://obstruktion.dk/michelsen-faar...ancer-mod-agf/
              – Forhåbentlig får det ikke nogen betydning. Vi skulle gerne præstere på samme niveau, om der sidder tre ludere og en lommetyv på tribunen, eller om der sidder 35.000 tilskuere, som så i øvrigt ville komme til at sidde relativt klemt.

              Citat JM

              Comment


                #82
                Never change a winning team ifølge SportFyn

                https://www.fyens.dk/sport/SPORT-FYN...rtikel/3381501

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Never change a winning team ifølge SportFyn

                  https://www.fyens.dk/sport/SPORT-FYN...rtikel/3381501
                  Stærkeste opstilling mulig pt, hvis du spørger mig. Jebali for Svendsen er eneste aberdabei, men jeg er helt tryg ved Svendsen, som jeg i øvrigt tror scorer i aften.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    – Forhåbentlig får det ikke nogen betydning. Vi skulle gerne præstere på samme niveau, om der sidder tre ludere og en lommetyv på tribunen, eller om der sidder 35.000 tilskuere, som så i øvrigt ville komme til at sidde relativt klemt.

                    Citat JM

                    Men at sige at det ikke har en betydning, er bare naivt - spillerne er også mennesker ...

                    Comment


                      #85
                      En lille reminder om den fede opvarmningsfest ved studemterhuset
                      Billige øl og billetter
                      https://www.facebook.com/events/2356732777714674/?ti=as

                      Comment


                        #86
                        Sjovt der bliver stikket lidt til hinanden..
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-store-budget
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaere-underdog
                        siden 1887

                        Comment


                          #87
                          Det bliver Jebali ved siden af Bashkim!
                          Oliver
                          Leeuwin Tverskov M.Lund
                          O.Lund Opondo Drachmann Kløve Barrett
                          Bashkim Jebali
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Jeg håber og ønsker og kan kun se nok anden halvleg. Blev fanget af godt selskab på Jomfru Ane Gade (kvinderne her er så dejlige) og skal have noget mad.
                            Forventer 0-0 ved pausen og så bliver der gang i den. Og straffespark.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #89
                              Spændende. Håber Jebali brænder i gennem

                              Comment


                                #90
                                Hurra. Jeg er klar. Men på en fucking irsk pub der spiller lortemusik i stedet for jeg kan høre kampen
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X