Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-AGF 20/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Kan sagtens følge dig, men man kan også blive så "principfast" at man slet ikke ser alt det positive som eksempelvis en halstørklæde tifo, sponsorlogo eller ej, kan medføre. Når jeg står på RMN tribunen ser jeg, især i siderne og foran, mange "menige" fans og rigtigt mange børn og unge. At få et halstørklæde før kampstart, og med det deltage i en tifo, tror jeg har potentiale til at blive en rigtigt god oplevelse for rigtigt mange "nye" fans, uagtet om der så må være et grimt sponsor loge eller ej. Det har potentiale til at få mange OB fans, unge såvel som gamle, til at føle sig som en del af et stemnings skabende fællesskab og det synes jeg er både spændende og positivt.

    Desuden mener jeg på ingen måde der er givet at materiale, tiltag eller events, udelukkende er moderne fodbold der viser sit grimme ansigt, blot fordi disse måtte være købt eller givet af en sponsor, uden at fan fraktioner nødvendigvis har været inde om design etc. Det kan rigtigt nemt blive moderne fodbold når det er aller mest ækelt, så det er helt fair at være på vagt, men det er på ingen måde givet at det er det - heller ikke hvis der er sponsor logo på imo. For mig handler det om hvad der bliver uddelt før kampen. Bliver der delt 3500 reklamer fra nature energy ud så synes jeg endelig bare vi skal lave bål i Munkemose efter kampen, men bliver der delt 3500 OB halstørklæder, eventuelt med et lille sponsorlogo på, så synes jeg det er et fedt tiltag.

    Og så synes jeg også det er en fejl at stille det op som om fans og sponsor er to modsætningsforhold. Jeg tror der er rigtigt mange OB sponsorer som følger OB indgående og som er passionerede fans af klubben - også selvom de får noget eksponering retur for deres sponsorater.
    Sponsorer og fans er ikke nødvendigvis modsætningsforhold, men de er ikke det samme. I så fald er vores fankultur i hvert fald død. Og jo, jeg mener, at hvis en sponsor har produceret en tifo uden faninvolvering - hvis en sponsor i det hele taget har gjort andet end at støtte en fantifo - så er det ikke en tifo, der er stadion værdig.

    Det absurde er jo, at det er helt unødvendigt. For det første kan man klare sig med støtte fra tilskuere og fans med bare en lille indsats og mangler man penge derudover kan man spørge sponsorerne, som ofte gladeligt bidrager på den baggrund.

    Der er slet ikke nogen grund til at lave mere håndbold og halbalstemning end der er i odense i forvejen.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Mon vi spiller med Jebali fra start på fredag, synes han gjorde det rigtig fint i mandags og Svendsen var lidt usynlig selvom han kæmpede.
      Jeg havde startet med Kadrii og Jebali på toppen ihvertfald!
      Ville også gerne se Bashkim/Jebali selvom synes Sander Svendsen spillede en o.k. kamp. Men Bashkim/Jebali spiller bedre tilsammen mens Bashkim/Sander viser mere enkeltmands aktioner i sted af bruge den bedre positioneret medspiller.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Ja en Tverskov på 50% er bedre end OL i midterforsvaret. Men det tror jeg også JM ved, så mon ikke det liver Aja som er af de tre. OL skal spille så langt væk fra eget forsvar som muligt. Især mod GF der i bedste DN stil lever højt på at stå dybt og straffe fejl. Det giver resultater, men er sku deprimerende at se på.
        Du har vist ikke set AGF i denne sæson. Jeg synes de spiĺler en pæn gang fodbold.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          Sponsorer og fans er ikke nødvendigvis modsætningsforhold, men de er ikke det samme. I så fald er vores fankultur i hvert fald død. Og jo, jeg mener, at hvis en sponsor har produceret en tifo uden faninvolvering - hvis en sponsor i det hele taget har gjort andet end at støtte en fantifo - så er det ikke en tifo, der er stadion værdig.

          Det absurde er jo, at det er helt unødvendigt. For det første kan man klare sig med støtte fra tilskuere og fans med bare en lille indsats og mangler man penge derudover kan man spørge sponsorerne, som ofte gladeligt bidrager på den baggrund.

          Der er slet ikke nogen grund til at lave mere håndbold og halbalstemning end der er i odense i forvejen.
          Så enig i det der skrives her. Vi skal sgu have større ambitioner i en by af Odenses størrelse.

          Comment


            #35
            Troels Kløve ser frem til kampen mod AGF, og han håber, der er nogen, der har gemt nogle mål til den kamp.

            http://obstruktion.dk/kloeve-jeg-skylder-et-maal/

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Troels Kløve ser frem til kampen mod AGF, og han håber, der er nogen, der har gemt nogle mål til den kamp.

              http://obstruktion.dk/kloeve-jeg-skylder-et-maal/
              Han skylder sgu 2 og de må gerne komme fredag tak

              Comment


                #37
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/10000-...d-tX3p0QBEv_vE
                10.000 billetter solgt
                siden 1887

                Comment


                  #38
                  OC før AGF https://www.youtube.com/watch?v=X48CzxHRTj8
                  siden 1887

                  Comment


                    #39
                    Truppen til i morgen

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...illere-mod-agf

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      20 mand incl. Tverskov. Så skal der stadig frasorteres.
                      Frygter Tverskov er meget tvivlsom.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Nu slynger jeg bare noget ud..

                        Med den teknik,fysik og hurtighed kunne Jebali så ikke bruges på 1 af 8`er positionerne også? Jeg forstår godt man pt ikke vil spille med 3 i front og Kadrii/Sander duoen er foretrukken. Men ser simpelthen så meget kvalitet i ham at jeg syntes han skal bruges noget mere. Meget mere

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          20 mand incl. Tverskov. Så skal der stadig frasorteres.
                          Frygter Tverskov er meget tvivlsom.
                          Ja han er nok på vippen desværre. Ser AGF som store favoritter hvis han ikke bliver klar

                          Comment


                            #43
                            Er der nogle der ved om Madu er ude af truppen pga. en skade, eller om han bare er sorteret fra?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Er der nogle der ved om Madu er ude af truppen pga. en skade, eller om han bare er sorteret fra?
                              Mit gæt er at han er sorteret fra

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nu slynger jeg bare noget ud..

                                Med den teknik,fysik og hurtighed kunne Jebali så ikke bruges på 1 af 8`er positionerne også? Jeg forstår godt man pt ikke vil spille med 3 i front og Kadrii/Sander duoen er foretrukken. Men ser simpelthen så meget kvalitet i ham at jeg syntes han skal bruges noget mere. Meget mere
                                spørgsmålet er om hans fysiske form er til det endnu. Der er forskel på at komme ind efter en time når de andre begynder at blive træt, og så at starte. Men enig i, at han lugter af et topniveau som vi sjældent har haft siden KB dagene. Spørgsmålet er så hvor bundniveauet ligger.

                                Comment

                                Working...
                                X