Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Janus Drachmann ser frem til kampen mod Silkeborg, hvor han mener, OB er klare favoritter.

    http://obstruktion.dk/drachmann-klar...mod-silkeborg/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Janus Drachmann ser frem til kampen mod Silkeborg, hvor han mener, OB er klare favoritter.

      http://obstruktion.dk/drachmann-klar...mod-silkeborg/
      Ville også være unaturligt hvis han ikke mente vi er klare favoritter.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Ville også være unaturligt hvis han ikke mente vi er klare favoritter.
        Hvis vi ikke vinder er der vist krise, og et point er minikrise. Hvis vi skal i top 6 så skal der 3 point på kontoen.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Hvis vi ikke vinder er der vist krise, og et point er minikrise. Hvis vi skal i top 6 så skal der 3 point på kontoen.
          Krise vil jeg nok ikke kalde det endnu, men hvis vi ikke vinder så er vi på vej derhen og det er ihvertfald kritisk.
          Derudover vil det være pinligt hvis vi ikke formår at vinde over et ringe forsvarende Silkeborg hold som har lukket mindst 2 mål ind i hver kamp.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            SIF med ny målmand

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-keeperposten
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Truppen til i morgen

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-silkeborg-if/
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Krise vil jeg nok ikke kalde det endnu, men hvis vi ikke vinder så er vi på vej derhen og det er ihvertfald kritisk.
                Derudover vil det være pinligt hvis vi ikke formår at vinde over et ringe forsvarende Silkeborg hold som har lukket mindst 2 mål ind i hver kamp.
                Jeg synes det kommer meget an på udtrykket. Går vi ud til kampen med en slap indstilling og taber 2-0 hiver jeg altså kriseskiltet frem. Spiller vi 1-1, 0-0 agtigt efter en hæderlig indsats, eller måske hiver en kneben sejr hjem, vil jeg stadig være bekymret hældende mod en mindre krise. Går vi ud og vinder klart i sikker stil, hvor man ikke er i tvivl om udfaldet, så er vi tilbage på sporet. Det skal blive meget interessant.

                Comment


                  #23
                  Jeg frygter virkelig at vi laver en klassisk OB, at tabe til et hold som stadig ikke har vundet endnu, håber virkelig at de gøre min frygt til skamme, men med vores problemer med at score, så bliver det svært.

                  Comment


                    #24
                    Ser man på stillingen efter weekendens kampe bliver kampen også meget afgørende - hører vi til i topbunden eller suptoppen?

                    Comment


                      #25
                      Ifølge fyens er der ingen revolutioner i start-11'eren. Juel rykkes som ventet ind og erstatter ryan. Lund er stadig foran Barrett, som har døjet med knæproblemer. Jebali vurderes stadig at være bag svendsen og kadrii.
                      Håber satme at vi trods knapt så offensivt funderede backer har fundet en formel offensivt, så vi får skabt lidt flere chancer. Kadrii må specielt gerne have brugt pausen til at viske tavlen ren og finde sig selv for alvor.

                      Comment


                        #26
                        Trist, hvis Jebali ikke har spillet sig tættere på i de sidste 14 dage. Manden er truppens bedst betalte, og har været her i 1½ måned nu. Jeg synes ikke rigtigt, at han har nogle undskyldninger for ikke at skulle kunne levere, især når Bashkim heller ikke ligefrem har været flyvende.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Ifølge fyens er der ingen revolutioner i start-11'eren. Juel rykkes som ventet ind og erstatter ryan. Lund er stadig foran Barrett, som har døjet med knæproblemer. Jebali vurderes stadig at være bag svendsen og kadrii.
                          Håber satme at vi trods knapt så offensivt funderede backer har fundet en formel offensivt, så vi får skabt lidt flere chancer. Kadrii må specielt gerne have brugt pausen til at viske tavlen ren og finde sig selv for alvor.
                          Skuffende at man ikke ryster posen lidt når vores 2 offensive backs er erstattet med 2 der har deres forcer i det defensive. Så bliver det hurtigt en 5 back kæde.

                          Comment


                            #28
                            Nu er det kun avisens bud på en startopstilling, ovenpå lukkede træninger, skulle det være underligt at de gætter rigtigt.

                            Comment


                              #29
                              5-0 i awten, så er 4. pladsen der!

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                5-0 i awten, så er 4. pladsen der!
                                Kunne sagtens nøjes med en 1-0 sejr i overtiden på et selvmål efter en kamp hvor SIF fik 3 mål fejlagtigt underkendt og havde 5 stolpe ud...

                                Comment

                                Working...
                                X