Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion Podcast: Status på transfervinduet med Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er jo helt bestemt også fair at synes det - min pointe var blot at uanset om det er “vattet” eller “fedt” så synes jeg at man Sksl spytte i kassen hvis man lytter med. Man beder jo heller ikke om at få popcorn gratis i bio fordi man forventer at “Gurli Gris” filmen er dårlig, men man skal bare se den med afkommet .. hvis du forstår sammenligningen
    Jeg er jo netop holdt op med at lytte ;-) og derfor også holdt op med at bidrage, så det er ikke fordi jeg er snylter og nasser gratis programmer.

    Last edited by Magge; 19-09-2019, 12:01.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Jeg er jo netop holdt op med at lytte ;-) og derfor også holdt op med at bidrage, så det er ikke fordi jeg er snylter og nasser gratis programmer.
      Du må altså gerne lytte med, selv om du ikke bidrager. Sådan skal det altså ikke være. Vi er selvfølgelig glade for alle tilskud, men vi er jo allergladest for alle lytterne. :-)
      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment

      Working...
      X