Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    JH om vinduet:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...aendende-trup/
    Så er det klart at AJA er hentet som direkt erstatning for Ludwig (og ikke for hb) og vi går vel ikke efter en transferfri midtforsvarer

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vinduet var som forventet hverken mere eller mindre.

Vi har Sander som fuldt ud har leveret hvad der forventes og vel en smule over.

Opondo og Jebali kom hertil ude af form og kan på baggrund af det vi har set foreløbig ikke vurderes til hverken godt eller skidt da ingen af dem har vist noget særligt men ej heller faldet igennem.

Vi sælger Ludwig fedt tænker man så må det betyde at vi endelig forstærkes i forsvaret men nej vi hiver en ligegyldig 1 div spiller ind, dog heldigvis kun på kort leje , så det er kunstig åndedræt frem til vinter.

Jeg er sådan set total ligeglad med hvem det siges vi har budt på det kan ikke bruges til en rygende skid .. Jeg bød 400,- på en Arne Jacobsen stol forleden den fik jeg sjovt nok heller ikke.
    ret enig - omend jeg syntes det er positivt man forsøger at hente spillere af den kaliber ind - men de skal jo stadig landes. Og så ville jeg altså håbe man havde plan B, C og D liggende i skuffen når nu en Thelander ikke går hjem - så man ikke ender med at smide en 4 mdrs leje efter en 1 divs spiller....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Problemet har været at putte bolden i kassen og der er hentet to nye angribere ..

OB har været rygtet sammen med Thelander, Sabbi og Rygaard så noget kvalitet er man gået efter men har ikke evnet at lukke handlerne ..

Bernat for Grytebust
    Sander for Festersen
    Opondo for Casper
    Jebali for Helenius
    Teitur for Grubbe
    Madu for Yao
    Juel for Ludwig
    Obbekjær for Vacek ..

Men nej .. det ser ikke ud som om klubben er blevet super forstærket .. til trods for at der åbenbart har været penge at handle for ..
    blev der nogensinde hentet en erstatning for desler?

syntes i udgangspunktet de spillere der er kommet ind ser fornuftigt ud - måske lige med undtagelse af juel - lugter ret meget af en nødløsning.
    Meeen syntes godt nok stadig det ser noget tyndt ud.

Blev egenligt positivt overrasket over nogle af de spillere vi blev kædet sammen med - vidner på den ene side om et vidst ambitionsniveau - hvilket er positivt...men jh evner øjensynligt stadig ikke at lande dem og så er vi jo lige vidt ( minder lidt meget om den PL spiller han var ude efter for et par år siden )
    Men fint man prøver at lande Thelander - men er plan B i det her scenarie så Juel på en 4 mdrs leje??

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Opondo og Jebali kom hertil ude af form og kan på baggrund af det vi har set foreløbig ikke vurderes til hverken godt eller skidt da ingen af dem har vist noget særligt men ej heller faldet igennem.

Vi sælger Ludwig fedt tænker man så må det betyde at vi endelig forstærkes i forsvaret men nej vi hiver en ligegyldig 1 div spiller ind, dog heldigvis kun på kort leje , så det er kunstig åndedræt frem til vinter.

Jeg er sådan set total ligeglad med hvem det siges vi har budt på det kan ikke bruges til en rygende skid .. Jeg bød 400,- på en Arne Jacobsen stol forleden den fik jeg sjovt nok heller ikke.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Transfervinduet er KLART bestået.

Sander Svendsen, Jebali og Opondo er spillere der direkte styrker vores start 11’er.

Så er der Madu og AJA, som erstatning for en spiller der ikke var god nok og en spiller der vil videre. Det er slet ikke ringe.

Leave a comment:

• Magge
    replied

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Alt i alt synes vinduet er helt o.k. og blev styrket. Vi havde brug for ny blod i den forreste række og med Sander og Jebali fik vi kvalitet der Vi skrev forlængelse med Tverskov og tidligere med Ryan. Vi fik Opondo for Casper Nielsen og synes de er mindst på øjehøjde med hinanden hvad vi vil se når Opondo er fuldstændigt spillet ind.
    Men føler mig stadig skuffet efter i går:
    Efter de offensive udmeldinger fra OB havde forventer mere.
    At vi prøvede at hente Saba og Rygaard viser vel at træneren/ledelsen ser behovet på den offensive midtbane men kunne ikke lande en kvalitets spiller.
    Situationen om JBL (hverken forlængelse eller salg) er ikke god og der bliver vel spørgsmålsregn om hvad dercsker i vintervinduet.
    Og med AJA fik vi åbenbart en spiller som var kun 4. valg.

Så vinduet alt i alt er ret godt men i går dumpede JH. Man var vel ikke god nok forberedt og håbede at det finder sig tilsammen på den en eller anden vej.... Vinduets afslutning var desperat.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Jeg er også skuffet over at man ikke har en mere offensiv plan inden sæsonen starter - i steder for at der skal hentes affald npr sæsonen er fået i gang.

Brug nu noget mere på kvalitet frem for kvantitet

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Der var nogle der var efter mig fordi jeg roste Sønderjyske for st være hurtig ude. Vi ventede og endte med penge på bogen til nul i rente og måske koster det millioner i placering.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Problemet har været at putte bolden i kassen og der er hentet to nye angribere ..

OB har været rygtet sammen med Thelander, Sabbi og Rygaard så noget kvalitet er man gået efter men har ikke evnet at lukke handlerne ..

Bernat for Grytebust
    Sander for Festersen
    Opondo for Casper
    Jebali for Helenius
    Teitur for Grubbe
    Madu for Yao
    Juel for Ludwig
    Obbekjær for Vacek ..

Men nej .. det ser ikke ud som om klubben er blevet super forstærket .. til trods for at der åbenbart har været penge at handle for ..

Leave a comment:

• Københavnstinker
    started a topic Transfervinduet

Transfervinduet

Hvad er holdningen til OB's samlede transfervindue? Jeg synes, at det afspejler meget der hvor OB er lige nu - i midten af den bedste række. Der er ikke hentet nogle spillere med spidskompetencer eller kampafgørende kvaliteter. Men der er henter gode solide breddespillere. Det er vel der OB er, og med lidt held, så er det nok til at slippe i top 6 + at OB har en af de bedste trænere i rækken.

godkendt, men heller ikke mere
Working...
X