Oprindeligt indsendt af ForzaLazio
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Sønderjyske 30.8.19
Collapse
X
-
-
Vi mangler JJT. Uden ham i topform, vinder vi ikke kampe. Simple as that!
Leave a comment:
-
Man skal heller ikke glemme, at fodbold handler om positive og negative cirkler. Havde vi fået de point vi skulle have i denne sæson, så var kampen i dag heller ikke blevet så unødvendigt tæt, så havde vi produceret flere chancer og scoret flere mål.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægMan må bare konstatere, at vi er satans ufarlige, hvilket er vores helt, helt store problem. Samtidig bliver der brugt krudt på at kommunikere ‘”god indsats’” og ‘”skandale af dimensioner’” (dommer).
Lad nu ikke de her dommerfejl - som vi INTET kan gøre ved - blive et figenblad, som vi gemmer vores dårlige præstationer bagved. For dét er næsten værre end spillet banen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Det med det langsomme spil var selvfølgelig en lille provokation :).
Men jeg tror nu nok de lange skift er blevet trænet, uden at jeg har set det.
Det jeg bemærker er de meget specifikke træninger op til hver kamp.Last edited by sinus; 30-08-2019, 23:04.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg
Jøsses, du skulle tage at kravle i seng lille ven. Hvordan pokker er det dog du taler om vores spillere på.. Barret forlængede sidste år med den plan at han skulle afsted i dette vindue så klubben også kunne tjene lidt. Og se nu hvordan klubben "hjælper" ham.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Man må bare konstatere, at vi er satans ufarlige, hvilket er vores helt, helt store problem. Samtidig bliver der brugt krudt på at kommunikere ‘”god indsats’” og ‘”skandale af dimensioner’” (dommer).
Lad nu ikke de her dommerfejl - som vi INTET kan gøre ved - blive et figenblad, som vi gemmer vores dårlige præstationer bagved. For dét er næsten værre end spillet banen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Faktisk er det overraskende at de træner dødbolde, for det ligner det bestemt ikke i kampene.
Trænes der i en evt plan B som man kan sætte i værk hvis plan A viser sig ineffektiv som i dag?
Det ser meget ud som om der trænes efter hvordan Michelsen mener at man kan klare sig bedst, imod den kommende modstander (der er selvfølgelig også andre træningssessioner) ... den slags har jeg en holdning til som jeg gerne lufter :D.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Der er vist flere ting der skal trænes , der blev sagt under kampen at vi har flest upræcise indlæg af alle i ligaen det hænger selvfølgelig også sammen med at vi ikke ejer en eneste i truppen der vil kunne heade til en ballon selvom de har den i snor.
Men jeg tror nu nok de lange skift er blevet trænet, uden at jeg har set det.
Det jeg bemærker er de meget specifikke træninger op til hver kamp.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægPlanen ser ud til at være langsomt spil i bagkæden, kombineret med lange skift og lange stejle afleveringer og så er det vel efterhånden klart at Oliver Lund er førstevalg på backen, fordi Barrett vil væk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
Du har så meget ret. Det er muligt at dommertrioen ikke havde en heldig dag, men dagens mest pinlige præstation går til stiften. At stå mellem et hav af OB-fans der sviner Absalonsen til som vi hørte i dag er simpelthen for infantilt. Der må være nogle voksne iblandt os, der kan slå ned på den slags.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlægDer sket mange latterlige ting i dag....
Men det er tydeligt, at der er problemer efter udskiftningerne i truppen. Det som kørte på automatismen er helt væk. Opondo. Jebali og Sander laver ting, som ikke passer ind i systemet. Det kommer til at tage tid før det virker igen. Kløve er et stykke fra topform. Og nu ved vi hvorfor Barret ikke har spilet - han var top elendig. SFÅ har filosoferet over, hvorfor han ikke spiller - nu har vi svaret: fordi JM vidste at han var skod! Han er sandsynligvis mentalt helt væk, fordi han tror, at han skal noget bedre end OB i stedet for at vise noget taknemlighed over, at OB har betalt hans løn i de 100 år han var middelmådig. Vi skaber intet, selvom vi har bolden hele tiden. Vi har som de sidste 6 år utroligt svært ved at spille mod et hold, som intet vil (og intet kan). Jeg er rystet over at SDR kommer til Odense og INTET kan og vil. Det er så pinligt at den danske liga er så ringe, at et hold der spås chancer for at komme i top 6 praktisk talt ikke kan spille sig ud af pres og ikke kan komme over midten mod et hold, der har 1 point mere end dem selv.
Leave a comment:
-
Vi spillede ikke ret godt i dag, men det gjorde Sandi Putros heller ikke.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jakob Michelsen træner meget specifikt mod de forskellige hold, mod FCN var det kontra, mod Hobro var det mere med at flytte bolden hurtigt ... mod Sønderjyske var det tydeligvis at køre lange skift og spille meget stejlt.
Dødbolde bliver trænet mod slutningen af hver træning, i hvert fald den sidste før kamp ... hvor de laver de dødbolde de vil forsøge sig med under kampen.
På baggrund af de dødbolde er det som oftest muligt at gætte sig til starteren.
Trænes der i en evt plan B som man kan sætte i værk hvis plan A viser sig ineffektiv som i dag?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Har ikke den fjerneste idé, men jeg håber ikke, at det er noget de bruger meget tid på, fordi i så fald er udbyttet jo helt elendigt. Forhåbentligt er det noget man har underprioriteret og måske begynder at skrue lidt op for, for vi hører absolut ikke til blandt de bedste.
Dødbolde bliver trænet mod slutningen af hver træning, i hvert fald den sidste før kamp ... hvor de laver de dødbolde de vil forsøge sig med under kampen.
På baggrund af de dødbolde er det som oftest muligt at gætte sig til starteren.
Leave a comment:
Leave a comment: