Oprindeligt indsendt af Claus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Sønderjyske 30.8.19
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægDet kan ikke være særlig svært at blive dommer i Danmark... Hold da op hvor er det skandaløst ringe. 3. kamp i træk at dommerne ikke lever op til et niveau der burde være 3F superligaen værdi! Måske der er nogle der skal overveje om det er for nemt at blive dommer i Danmark!
Leave a comment:
-
Beklager drenge men det er sgu vores egen skyld - mage til ideforladt angrebsspil over 97 minutter har jeg sjældent set - vi skaber jo intet fremadrettet igennem kampen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det kan ikke være særlig svært at blive dommer i Danmark... Hold da op hvor er det skandaløst ringe. 3. kamp i træk at dommerne ikke lever op til et niveau der burde være 3F superligaen værdi! Måske der er nogle der skal overveje om det er for nemt at blive dommer i Danmark!
Leave a comment:
-
Hold da op en dårlig kamp. Hvis bare spillerne var lige så tændte som trænerne, kunne det have blevet til noget. Men nej. Eneste positive er clean sheet
- Likes 1
Leave a comment:
-
Håber alt dårligdom rammer den dommer og hans belortede liniedommere så hurtigt som muligt!
Leave a comment:
-
Frustrerende. Helt vildt frustrerende!
Vi spiller offensivt den værste kamp jeg kan huske. Vi får så endelig bolden i kassen og en kæmpe dommerfejl koster så sejren. Pis mig i øret man
Leave a comment:
-
Ærligt havde vi ikke fortjent sejren, men når vi scorer et legitimt mål er det svært ikke at blive over en håbløs linjedommer! Det er nok lidt for meget at smide den på Putros, da han ikke kunne se det
Leave a comment:
-
Ikke en eneste af de ca. 50 mennesker på grønsværen som ikke er oppe og diskutere. Vild afslutning.
Leave a comment:
-
Det er en elendiglortepis! De stjæler point fra os igen og igen! Lorte dommere!
Leave a comment:
Leave a comment: