Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 30.8.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Beklager drenge men det er sgu vores egen skyld - mage til ideforladt angrebsspil over 97 minutter har jeg sjældent set - vi skaber jo intet fremadrettet igennem kampen
    Enig, det var en elendig præstation, især i overtal. Vi bliver så på en eller anden måde overgået af dommerne i elendighed.

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
    Det kan ikke være særlig svært at blive dommer i Danmark... Hold da op hvor er det skandaløst ringe. 3. kamp i træk at dommerne ikke lever op til et niveau der burde være 3F superligaen værdi! Måske der er nogle der skal overveje om det er for nemt at blive dommer i Danmark!
    Jeg er begyndt at overveje at tage dommerkort selv; for hver SL-kamp jeg ser, jo mere bliver jeg overbevist om, at jeg (med uddannelse og træning naturligvis) kan gøre det mindst lige så godt som den gennemsnitlige superligadommer.

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    Beklager drenge men det er sgu vores egen skyld - mage til ideforladt angrebsspil over 97 minutter har jeg sjældent set - vi skaber jo intet fremadrettet igennem kampen

    Leave a comment:


  • Dengsen
    replied
    Det kan ikke være særlig svært at blive dommer i Danmark... Hold da op hvor er det skandaløst ringe. 3. kamp i træk at dommerne ikke lever op til et niveau der burde være 3F superligaen værdi! Måske der er nogle der skal overveje om det er for nemt at blive dommer i Danmark!

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Hold da op en dårlig kamp. Hvis bare spillerne var lige så tændte som trænerne, kunne det have blevet til noget. Men nej. Eneste positive er clean sheet

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Håber alt dårligdom rammer den dommer og hans belortede liniedommere så hurtigt som muligt!

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Frustrerende. Helt vildt frustrerende!

    Vi spiller offensivt den værste kamp jeg kan huske. Vi får så endelig bolden i kassen og en kæmpe dommerfejl koster så sejren. Pis mig i øret man

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Det er på alle niveauer sådan en kamp, hvor man får lyst til at droppe Superligaen generelt. Fandme trist at spilde de sidste par fredage på det!
    Last edited by ilder69; 30-08-2019, 20:00. Årsag: spille->spilde

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Ærligt havde vi ikke fortjent sejren, men når vi scorer et legitimt mål er det svært ikke at blive over en håbløs linjedommer! Det er nok lidt for meget at smide den på Putros, da han ikke kunne se det

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Ikke en eneste af de ca. 50 mennesker på grønsværen som ikke er oppe og diskutere. Vild afslutning.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Boutros Boutros-Ghali er by far ligaens dårligste dommer!!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Det er en elendiglortepis! De stjæler point fra os igen og igen! Lorte dommere!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Talentløs dommerpræstation. Føj for satan.

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    VAR nu!!!!!!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Det jo skandaløst

    Leave a comment:

Working...
X