Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservekamp SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Det er vist selektiv hukommelse...

    Første sæson laver han 12 mål i Superligaen, sæsonen efter er rigtig nok noget lort, men i 3. sæson laver han så 15 superligamål. 4. sæson er så igen en elendig sæson, og nu ligner det, at 5. sæson bliver det samme.

    Derudover er jeg enig omkring attituden, som virker helt off. Manden er lønførende i klubben og bør opføre sig sådan, selv om det ikke går hans vej. Det mindste man kan gøre, er da at smøge ærmerne op og give den en skalle, når man hver eneste måned indkasserer 250.000 kroner før skat.

    Beklager, du har ret, den tog jeg lige på hukommelsen, og svedte helt 3. sæson ud, så der huskede jeg forkert. Tak for korrigeringen. Og enig

    Comment


      #32
      Referat fra ob.dk

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...t-i-haderslev/

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Kan du ikke lige, for mig som er uvidende, give mig en udførlig beskrivelse af det set-up egentlig?
        Jesper Hansen og Ole Spion

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          tjaaaaaa hvad kan man næsten forvente med det set-up vi har ift. spillerrekruttering, så endnu et totalt fejlskud.
          Ja, vi er godt nok dårlige til at hente målmænd i Norge.. Totale fejlskud hele vejen!

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Ja, vi er godt nok dårlige til at hente målmænd i Norge.. Totale fejlskud hele vejen!
            Det skrev jeg ikke noget om, bare at vi har haft rigtigt mange dårlige indkøb under det set-up. En håndfuld gode indkøb er det dog blevet til. Jeg sætter bare mine forventninger og krav lidt højere, mens andre lader sig nøjes, sådan er vi jo så forskellige.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Jesper Hansen og Ole Spion
              Ja, dem er jeg godt klar over er ansat, men det er jo ikke ensbetydende med, at det er vores samlede setup per se.

              Det var lidt det jeg udfordrede, da jeg tit læser folks negligering af vores scoutingsetup, men er der overhovedet en eneste der ved, hvordan der rent faktisk arbejdes med potentielle signings hos OB, eller?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Tak for updates. Ikke overraskende at høre med Mandé, de fleste af de gange, hvor jeg har set ham, har han også set tvivlsom ud. Men det kan vi vel dårligt tillade os at blive overraskede over, manden blev jo sat af i en norsk bundklub, som henter folk som Junker og Toutouh ind som redningsmænd. Svært at se, hvorfor han skulle være en særligt god keeper så. Men vi skrev da heldigvis kun 5 år med ham.
                Fem år er jo ikke galt vel JH? Mon ikke han landet Mikkel Qvist på en fem årig også.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Oliver behøver ikke frygte for sin plads i målet, Mande har på ingen måde overbevist mig om at han kan stå i Ligaen
                  Godt vi også har HC så. Der skulle vist også være flere talentfulde keepere på vej i vores ungdomsafdeling til at tage over når Oliver bliver solgt.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Godt vi også har HC så. Der skulle vist også være flere talentfulde keepere på vej i vores ungdomsafdeling til at tage over når Oliver bliver solgt.
                    Det ville bare være rart hvis de kunne få lidt erfaring fra udlejning så vi ikke hele tiden skal starte forfra når vores 1. Målmand bliver god nok og bliver solgt videre.. Men specielt Marcus Alstrup der lige er rykket op på U17 skulle være spændende.. Der er sikkert også andre

                    Fik debut for U16 landsholdet idag
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/landsh...trup-og-roche/
                    Last edited by fmprOB; 19-08-2019, 20:55.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Ja, vi er godt nok dårlige til at hente målmænd i Norge.. Totale fejlskud hele vejen!
                      Tjaa 50% af dem har været ringe og 50% fantastiske .
                      100% fra Ukraine har været ringe.
                      100% fra Danmark har været ringe.

                      så du har ret , vi er gode til at hente målmænd i Norge i JH’s regeringstid .

                      Et pletskud på seks handler rammer vel meget godt gennemsnittet iøvrigt.
                      Last edited by Magge; 19-08-2019, 21:42.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Efter at have fået det hele tænkt igennem en ekstra gang er her en lille beskrivelse af hver enkelt spiller fra i går.




                        Mande. Laver et par fejl og har en bold som han taber ind i eget net. Der bliver heldigt for hal dømt et tyndt frispark. Under middel




                        JBL en halvleg på hver back. Gør det godt, flere af vores chancer kommer når spillet går gennem ham. Blandt de 2 bedste. Over middel




                        Magnusson gør det fint, har en god fart. Det jeg husker bedst er at han 2 gange i anden halvleg prøver en diagonal stikning som ikke lykkedes. Første gang ligger den en lille meter for langt over til JBL. Anden gang får han ikke kigget først, JBL er ikke begyndt sit løb og der er ingen der hvor bolden ender. Til trods for det, ligger de umildbart knivskarpt, hvis han bare havde orienteret sig først. Middel




                        Obbekjær han er bomstærk. Som jeg nævnte igår er der lidt VVD over ham. Han kom højst flere gange på deres indlæg og fik den væk. Tabte ikke mange dueller, et par enkelte fejl. Hvis ikke man kan finde en klar forstærkning til det centrale forsvar, vil jeg ikke have noget i mod at man bruger ham som 4-5 valg. Over middel




                        Madu en halvleg på hver back. Ikke ret høj, men med god speed. Laver nogle fejl undervejs men kommer godt på plads defensivt. Står ude af position et par gange men henter det tabte på hurtigheden. Ikke ret offensiv før pausen, lidt mere efter, klart venstre benet som man tydeligt kunne se som højre back. Slår et frispark ind i overtiden som ligger ok dog en smule for højt så målvogteren kunne tage den. Middel med pil op




                        Greve 45 min på højre kant

                        Der er ikke så meget at sige til Greve i dag. Jeg tror det var aftalt at han og Kløve skulle dele tiden på den kant. Middel




                        Kløve 45 min på højre kant. Lidt mere i øjenfaldende end Greve og starter nok næste kamp hvis han er klar. Middel




                        JJT spiller 70 min som den defensive på midten har mange fejlafleveringer som vi kender det fra ligaen. Tror han har en fysik som Djemba-Djemba men det har han ikke. Under middel




                        Harboe kommer ind istedet for JJT ikke så i øjenfaldende. Kommer ind i en svær periode. Uden bedømmelse




                        Frøkjær spiller hele kampen centralt sammen med JJT. Virker lidt kluntet jeg ser ham ikke ret meget. Bruger mere tid på andre spillere. Middel




                        Julle spiller 80 min på venstre kant.

                        Meget af det vi kender ham fra, ikke typisk kant og trækker ofte ind og ned i banen for at give plads til backen. Har et enkelt forsøg det er ikke meget han viser offensivt. Middel




                        Klynge får 10 min istedet for Julle. Uden bedømmelse




                        Jebali spiller 25-30 min i første halvleg og de første 30 i anden.

                        Det er tydeligt at han vil det mere end AK. Han er den farligste og har nogle gode afslutninger. Får et skrub undervejs og må i omklædningsrummet og spiller med noget i munden efter pausen. Et par gange lidt for egoistisk, hvor han måske skulle ha spillet AK. En af kampens 2 bedste. Over middel




                        Hyllegaard kommer ind for Jebali begge gange. Har en god fart, lidt plaseringsvanskelighedder et par gange. God fart, har ikke bolden ret meget. Middel




                        AK spiller hele kampen. Ja hvad er der at sige om AK han var der og så ikke ugidelig ud. Det er vist det man kan sige om AK, det køre ikke for ham fortiden. Jeg havde håbet det blev så godt da vi hentede ham i AaB. Nu er han bare for dyr at have rendende i klubben. Under middel

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Efter at have fået det hele tænkt igennem en ekstra gang er her en lille beskrivelse af hver enkelt spiller fra i går.




                          Mande. Laver et par fejl og har en bold som han taber ind i eget net. Der bliver heldigt for hal dømt et tyndt frispark. Under middel




                          JBL en halvleg på hver back. Gør det godt, flere af vores chancer kommer når spillet går gennem ham. Blandt de 2 bedste. Over middel




                          Magnusson gør det fint, har en god fart. Det jeg husker bedst er at han 2 gange i anden halvleg prøver en diagonal stikning som ikke lykkedes. Første gang ligger den en lille meter for langt over til JBL. Anden gang får han ikke kigget først, JBL er ikke begyndt sit løb og der er ingen der hvor bolden ender. Til trods for det, ligger de umildbart knivskarpt, hvis han bare havde orienteret sig først. Middel




                          Obbekjær han er bomstærk. Som jeg nævnte igår er der lidt VVD over ham. Han kom højst flere gange på deres indlæg og fik den væk. Tabte ikke mange dueller, et par enkelte fejl. Hvis ikke man kan finde en klar forstærkning til det centrale forsvar, vil jeg ikke have noget i mod at man bruger ham som 4-5 valg. Over middel




                          Madu en halvleg på hver back. Ikke ret høj, men med god speed. Laver nogle fejl undervejs men kommer godt på plads defensivt. Står ude af position et par gange men henter det tabte på hurtigheden. Ikke ret offensiv før pausen, lidt mere efter, klart venstre benet som man tydeligt kunne se som højre back. Slår et frispark ind i overtiden som ligger ok dog en smule for højt så målvogteren kunne tage den. Middel med pil op




                          Greve 45 min på højre kant

                          Der er ikke så meget at sige til Greve i dag. Jeg tror det var aftalt at han og Kløve skulle dele tiden på den kant. Middel




                          Kløve 45 min på højre kant. Lidt mere i øjenfaldende end Greve og starter nok næste kamp hvis han er klar. Middel




                          JJT spiller 70 min som den defensive på midten har mange fejlafleveringer som vi kender det fra ligaen. Tror han har en fysik som Djemba-Djemba men det har han ikke. Under middel




                          Harboe kommer ind istedet for JJT ikke så i øjenfaldende. Kommer ind i en svær periode. Uden bedømmelse




                          Frøkjær spiller hele kampen centralt sammen med JJT. Virker lidt kluntet jeg ser ham ikke ret meget. Bruger mere tid på andre spillere. Middel




                          Julle spiller 80 min på venstre kant.

                          Meget af det vi kender ham fra, ikke typisk kant og trækker ofte ind og ned i banen for at give plads til backen. Har et enkelt forsøg det er ikke meget han viser offensivt. Middel




                          Klynge får 10 min istedet for Julle. Uden bedømmelse




                          Jebali spiller 25-30 min i første halvleg og de første 30 i anden.

                          Det er tydeligt at han vil det mere end AK. Han er den farligste og har nogle gode afslutninger. Får et skrub undervejs og må i omklædningsrummet og spiller med noget i munden efter pausen. Et par gange lidt for egoistisk, hvor han måske skulle ha spillet AK. En af kampens 2 bedste. Over middel




                          Hyllegaard kommer ind for Jebali begge gange. Har en god fart, lidt plaseringsvanskelighedder et par gange. God fart, har ikke bolden ret meget. Middel




                          AK spiller hele kampen. Ja hvad er der at sige om AK han var der og så ikke ugidelig ud. Det er vist det man kan sige om AK, det køre ikke for ham fortiden. Jeg havde håbet det blev så godt da vi hentede ham i AaB. Nu er han bare for dyr at have rendende i klubben. Under middel
                          Tusind tak. Fornemt arbejde.
                          jeg er godt nok skuffet over JJT er dalet sådan i niveau. Han var så stærk i foråret at han flere gange holdte Drachmann ude. Det er han jo ikke i nærheden af længere. Den skade han fik for snart 2 måneder siden kan ikke være hele forklaringen. Spillere som Kløve og Opondo har også bøvlet, men de har fundet formen. JJT må tage arbejdshandskerne på. Hans fysik er ikke som den skal være. Han sidder ikke på sine folk i presset og er for langsom på bolden i øjeblikket. Begge dele løste hans altså ganske fornemt i foråret. Han må med Jebali ud og selvtræne eller gøre noget andet radikalt.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            tjaaaaaa hvad kan man næsten forvente med det set-up vi har ift. spillerrekruttering, så endnu et totalt fejlskud.

                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Kan du ikke lige, for mig som er uvidende, give mig en udførlig beskrivelse af det set-up egentlig?

                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            Jesper Hansen og Ole Spion
                            Super! Det er ved at være længe siden efterhånden. Jeg har savnet de her mildt underholdende usaglige indlæg om, hvor dum og enfoldig Jesper Hansen er.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg







                              Super! Det er ved at være længe siden efterhånden. Jeg har savnet de her mildt underholdende usaglige indlæg om, hvor dum og enfoldig Jesper Hansen er.
                              Nu digter du en stråmand, har aldrig kaldt Jesper Hansen dum og enfoldig. Jeg synes faktisk han er super sympatisk. Han er bare ikke en specielt dygtig scout eller dygtig til strategisk rekruttering. Det er der sådan set masser af sagligt empirisk belæg for. Men fortsæt du da endeligt med dit fladpandede niveau

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                Nu digter du en stråmand, har aldrig kaldt Jesper Hansen dum og enfoldig. Jeg synes faktisk han er super sympatisk. Han er bare ikke en specielt dygtig scout eller dygtig til strategisk rekruttering. Det er der sådan set masser af sagligt empirisk belæg for. Men fortsæt du da endeligt med dit fladpandede niveau
                                Men du er ikke meget for at udpensle din store viden om hele setuppet omkring spillerkøb, scouting og den slags ting, selv om du gladeligt benytter enhver mulighed for at sende en sviner af sted.

                                Jeg er ikke blind for, at tingene sikkert kunne fungere bedre, det irriterer mig bare, at man bruger "Jesper Hansen og Ole Spion" som argumentation for en kritik, der har været gennemgående de sidste mange år!

                                Comment

                                Working...
                                X