Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCN-OB

    Bliver godt nok spændende at se hvad vi kan mod FCN som jo er en helt anden størrelse end de 2 sidste kampe.
    Er det kampen hvor Opondo får sin første start så vi kan dominere dem fysisk?
    Vil JM starte med Jebali,Kadrii og Sander samtidig. Og hvordan kan det se ud rent opstillingsmæssigt?

    Sælger den gerne for 1p men vi er vel også snart der hvor vi kan vinde over stort set samtlige hold i superligaen. Men bestemt også tabe på en halvdårlig dag.

    3p og vi er for alvorlig på vej mod en plads i top 6

    #2
    Det lugter stadig lidt af, at Jebali er en smule fysisk fra en start rolle, men en 3-4-3 kunne potentiel vel se sådan ud:

    Ollie
    Ramon Tverskov M. Lund
    Ryan Moses Drachmann Barret/Lund
    Bashkim Sander Jebali

    Comment


      #3
      Håber meget at Opondo får startplads. Tror han bliver en stor succes. God med bolden, fysisk stærkt og hurtigt. Han viste rigtig fine aktioner i dag og il gerne se mere af det fredag.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Hvem er det der får al det fisse han ka’ se?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
          Hvem er det der får al det fisse han ka’ se?
          Oliver?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
            Hvem er det der får al det fisse han ka’ se?
            Jeg ved det ikke, men jeg håber ikke han er blind ...

            https://www.youtube.com/watch?v=IKEO4YPj9g4

            Jeg gætter på Poul Panasonic!
            Last edited by Entusiastens; 10-08-2019, 21:29.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
              Hvem er det der får al det fisse han ka’ se?
              Halvdelen af holdet åbenbart. Mængden af uopfindsomhed i genbrug af sange er tung.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                Det lugter stadig lidt af, at Jebali er en smule fysisk fra en start rolle, men en 3-4-3 kunne potentiel vel se sådan ud:

                Ollie
                Ramon Tverskov M. Lund
                Ryan Moses Drachmann Barret/Lund
                Bashkim Sander Jebali
                Hos Jebali er der i hvert fald noget rust at banke af, men det gøres vel bedst ved at spille. Dagens FS mener at Kløve er stærkt tvivlsom til kampen på fredag med den skade han forlod banen med mod RFC. Det kunne godt antyde en plads til Opondo som gjorde fin reklame for sig selv i fredagens indhop. Alternativt er det vel Greve igen, og JJT tilbage sammen Drachmann på den defensive midtbane.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Halvdelen af holdet åbenbart. Mængden af uopfindsomhed i genbrug af sange er tung.
                  Man sidder sgu helt og krummer tæer med de sange efterhånden.

                  Generelt er spillersangene efterhånden meget uopfindsomme og kører på samme melodi. Der kan man godt savne noget topstyring og kreativitet på tribunen.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Hos Jebali er der i hvert fald noget rust at banke af, men det gøres vel bedst ved at spille. Dagens FS mener at Kløve er stærkt tvivlsom til kampen på fredag med den skade han forlod banen med mod RFC. Det kunne godt antyde en plads til Opondo som gjorde fin reklame for sig selv i fredagens indhop. Alternativt er det vel Greve igen, og JJT tilbage sammen Drachmann på den defensive midtbane.
                    Det er ærgerligt med Kløve som er blomstret op igen. Håber på Opondo, som kan meget, men han virker lidt tung på den første meter

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                      Man sidder sgu helt og krummer tæer med de sange efterhånden.

                      Generelt er spillersangene efterhånden meget uopfindsomme og kører på samme melodi. Der kan man godt savne noget topstyring og kreativitet på tribunen.
                      Enig, men der er sgu humor over tosserne haha

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                        Enig, men der er sgu humor over tosserne haha
                        Øhhh. Nej ikke rigtigt

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Øhhh. Nej ikke rigtigt
                          Helt enig, det er totalt humorforladt. Jeg har altid syntes at provinsholdene kunne noget i forhold til at lave kreative sange der også havde en smule humor. Jeg husker specielt hyldest sangen til Ronnie Ekelund som et originalt indslag. Jeg lavede selv en sang om Miti, som jeg med et par kammeraters hjælp, pludselig blev hørt afsunget på et par aways. Men jeg syntes at de "nye" sange får os til at minde om en flok retaderede håndbold fans fra en lille bondeklub. Der er INTET humor i det

                          Comment


                            #14
                            Vi slipper for Kian Hansen. Nøøj, hvor er Silkeborg dårlige, og hvor er idéen om at Kent Nielsen kan få nogle unge fyre til at shine i Superligaen ved at lære dem at shortpasse bagud og til siden helt forkert. FCN skal nok være farlige imod os - de er på deres hjemmebane, og deres pasningsspil kører rundt, men hold da op, hvor efterlader de huller bagved, som bør kunne udnyttes.

                            Comment


                              #15
                              Jeg tager til Farum og er rimelig fortrøstningsfuld. Synes vi har meget kvalitet overordnet set, og FCN har jeg ikke været imponeret af i denne sæson so far. Vi kan sagtens ende med at krydse, uden det i øvrigt er en katastrofe, men kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne tage alle 3 point deroppe.

                              Comment

                              Working...
                              X