Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Synes bare det er et lidt sjovt navn (ja, det var lidt provkerende :) ) og så ER det jo faktisk det meste af det han har lavet, bortset fra det helt sikkert gode mål.
    Men lad os se til vinter, eller sommer ... hvis han har præsteret har jeg jo set forkert.

    Jeg forholder mig altid meget til hvordan målene bliver scoret, som da Jørgensen blev topscorer for Feyenoord og faktisk også i Eredivisie ... antallet så imponerende ud, men det var en overvældende mængde meget simple mål.

    Jeg tror Svendsen får det svært, ude på banen ser det ikke imponerende ud ... sådan ser jeg det.
    Jebali har noget andet og mere, der ser jeg langt større chance for succes.
    Jebali og Kadrii vil nok være noget mere på bolden end Sander, de vil sikkert også lave flere assists end Sander. Sander bliver heller ikke ved med at have et snit på et mål pr. kamp.

    Sanders første mål mod Lyngby er dog imo meget mere end bare lige et tap-in. Det er det Uffe Pedersen kaldte "Rum-intelligens", evnen til at være rette sted på rette tidspunkt.

    Det i går var nemt, men det viser mig noget han ikke sparker første gang. Det er klasse.

    Sander bliver vores topscorer. Det føler jeg mig overbevist om.

    Han minder mig om Steffen Højer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Jebali og Kadrii vil nok være noget mere på bolden end Sander, de vil sikkert også lave flere assists end Sander. Sander bliver heller ikke ved med at have et snit på et mål pr. kamp.

      Sanders første mål mod Lyngby er dog imo meget mere end bare lige et tap-in. Det er det Uffe Pedersen kaldte "Rum-intelligens", evnen til at være rette sted på rette tidspunkt.

      Det i går var nemt, men det viser mig noget han ikke sparker første gang. Det er klasse.

      Sander bliver vores topscorer. Det føler jeg mig overbevist om.

      Han minder mig om Steffen Højer.
      Enig. Det var alt andet end bare et tap-in. Han var selv med i opspillet og man kunne virkelig se at han ventede med at tage løbet mod mål så han kunne komme i fart. Topklasse

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Det var alt andet end bare et tap-in. Han var selv med i opspillet og man kunne virkelig se at han ventede med at tage løbet mod mål så han kunne komme i fart. Topklasse
        Enig, men han er ikke hurtig. Så at hans topfart i går var 29, så. Det er ikke på speed han slår til.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Enig, men han er ikke hurtig. Så at hans topfart i går var 29, så. Det er ikke på speed han slår til.
          Jo, han er rimeligt hurtig. Den 6. højeste topfart ud af de 18 OB'ere, der har fået spilletid, med 31.3 km/t.

          http://www.superliga.dk/performance-...liga-2019-2020

          Er samtidigt imponeret over Ryans fysik. Højeste topfart i truppen, klart flest sprints og flest meter løbet i høj fart, samt flest meter løbet sammenlagt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

            Jo, han er rimeligt hurtig. Den 6. højeste topfart ud af de 18 OB'ere, der har fået spilletid, med 31.3 km/t.

            http://www.superliga.dk/performance-...liga-2019-2020

            Er samtidigt imponeret over Ryans fysik. Højeste topfart i truppen, klart flest sprints og flest meter løbet i høj fart, samt flest meter løbet sammenlagt.
            Lækkert der er kommet styr på den gamle mercedes skadehistorik.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Jebali og Kadrii vil nok være noget mere på bolden end Sander, de vil sikkert også lave flere assists end Sander. Sander bliver heller ikke ved med at have et snit på et mål pr. kamp.

              Sanders første mål mod Lyngby er dog imo meget mere end bare lige et tap-in. Det er det Uffe Pedersen kaldte "Rum-intelligens", evnen til at være rette sted på rette tidspunkt.

              Det i går var nemt, men det viser mig noget han ikke sparker første gang. Det er klasse.

              Sander bliver vores topscorer. Det føler jeg mig overbevist om.

              Han minder mig om Steffen Højer.
              Fuldstændig korrekt. Placeringsevne og forudseenhed er noget af det sværeste. Så kommer en spiller til mange nemme mål er det virkelig udtryk for kvalitet. Men det kan være svært for den jævne tilskuer helt at forstå, for dem er hælfinter og smarte træk på midten af banen lig med stor kvalitet.

              Comment


                Jeg synes at Sanders mål var fantastisk! Og når jeg gen ser det bliver jeg bare endnu mere imponeret. Det er en let tap in, men læg mærke til hvordan han gør sig synlig for Bash af 4 omgange og holder situationen åben!
                ja han har scoret 3 tap ins, hvor mange tap ins har OB haft i de sidste 2 sæsonner? Det giver nogle mål vi ikke har fået med det her hold før og det er med til at holde liv i chancerne. Måden han læser situationerne, giver sine medspillere muligheder og holder liv i chancerne på er fantastisk. Hans hoved gør ham klart til en bedre spiller end hans fysiske evner umiddelbart indikere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Lækkert der er kommet styr på den gamle mercedes skadehistorik.
                  Ja, ikke så møgbeskidt mere.

                  Comment

                  Working...
                  X