Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 8/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 8/8

    Ud fra de sidste dage og dødboldene i dag ...

    Oliver Lund og Greve starter og Jens Jakob er på bænken sammen med Issam Jebali.
    Barrett helt ude, eller max på bænken.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ud fra de sidste dage og dødboldene i dag ...

    Oliver Lund og Greve starter og Jens Jakob er på bænken sammen med Issam Jebali.
    Barrett helt ude, eller max på bænken.
    Tror jeg var nået frem til det samme, uden at have set træningen. Glad for at du ser den, men kan du komme med lidt flere detaljer, da jeg pga. min geografiske placering stort set aldrig har mulighed for det ?

    Comment


      #3
      Det ærgrer mig at sige, men med den form JBL har været i, vil jeg hellere se Lund på pladsen.

      Comment


        #4
        Synes faktisk det lyder spændende med Greve i stedet for JJ. Thomasen har ikke ramt niveau i et stykke tid, synes jeg - så det passer mig fint, at vi ryster posen lidt.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Synes faktisk det lyder spændende med Greve i stedet for JJ. Thomasen har ikke ramt niveau i et stykke tid, synes jeg - så det passer mig fint, at vi ryster posen lidt.
          Det er jeg faktisk enig i - JJT har tilsyneladende lidt lidt af hans skade i opstarten og mangler måske noget i fysikken og tempoet endnu. Greve har på gode dage et godt drev med bolden er markant bedre til dybdeløb end JJT nogensinde bliver.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Så er det i morgen du skal slå til Greve!! Det er nu du har og får chancen

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så er det i morgen du skal slå til Greve!! Det er nu du har og får chancen
              Ej, hvor jeg virkelig håber, at han griber chancen! Det kan jeg SÅ godt unde ham!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Tror jeg var nået frem til det samme, uden at have set træningen. Glad for at du ser den, men kan du komme med lidt flere detaljer, da jeg pga. min geografiske placering stort set aldrig har mulighed for det ?
                Jeg ser som regel det der gør det muligt at se starteren, sjældent mere end 30 min :).
                Men der er faktisk en ekstra observation, noget jeg bemærkede i løbet af ugen eller slutningen af sidste ... nemlig at der spiller en venstre back med fra u19, som ikke umiddelbart har niveauet til det, der tænkte jeg det må være p.g.a. salg og det kan jo kun være Barrett og det er så forstærket af det der kunne høres i samtalen mellem træner og sportschef i rygtetråden, jeg stod nogle meter for langt væk (og så vil jeg sige at alle må lytte med, de valgte jo selv at stå der).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Jeg ser som regel det der gør det muligt at se starteren, sjældent mere end 30 min :).
                  Men der er faktisk en ekstra observation, noget jeg bemærkede i løbet af ugen eller slutningen af sidste ... nemlig at der spiller en venstre back med fra u19, som ikke umiddelbart har niveauet til det, der tænkte jeg det må være p.g.a. salg og det kan jo kun være Barrett og det er så forstærket af det der kunne høres i samtalen mellem træner og sportschef i rygtetråden, jeg stod nogle meter for langt væk (og så vil jeg sige at alle må lytte med, de valgte jo selv at stå der).
                  JBL var vel halvskadet. Ikke noget odiøst i, at en af de unge får trænet med. Synes, at det er meget søgt at forbinde det med er salg af JBL

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    JBL var vel halvskadet. Ikke noget odiøst i, at en af de unge får trænet med. Synes, at det er meget søgt at forbinde det med er salg af JBL
                    Enig. U19 spillere bliver ofte inviteret til at træne med. Kan jo være knægten har sommerferie og man samtidig manglede en VB når de skulle spille 11 mod 11

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Enig. U19 spillere bliver ofte inviteret til at træne med. Kan jo være knægten har sommerferie og man samtidig manglede en VB når de skulle spille 11 mod 11
                      Det er lige præcis sådan det forholder sig. Bliver Barrett solgt bliver der købt en fuldgod erstatning omgående. JBL er slet ikke kommet i gang spillemæssigt efter ferien. Håber Oli Lund spiller i morgen aften.
                      Han laver fejl en gang imellem, men for pokker hvor han har gammeldags OB dna i spillestil. Elsker hans power og fysik i tacklingerne.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så er det i morgen du skal slå til Greve!! Det er nu du har og får chancen
                        Enig .. men overrasket over at det er Greve og ikke Opondo ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                          JBL var vel halvskadet. Ikke noget odiøst i, at en af de unge får trænet med. Synes, at det er meget søgt at forbinde det med er salg af JBL
                          Det er ikke kun her nu, tror han har trænet med i hvert fald den sidste uge, måske mere.
                          Barrett har udløb, han udgår med en mindre skade, men træner med og der er en ekstra venstre back med til træningen, i hvert fald den sidste uge.
                          Jeg gætter kun på baggrund af det og kom i tanke om det p.g.a. den anden brugers udmelding om hvad han kunne høre af samtalen, det er meget muligt at det slet ikke er noget der er ved at ske.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Det er lige præcis sådan det forholder sig. Bliver Barrett solgt bliver der købt en fuldgod erstatning omgående. JBL er slet ikke kommet i gang spillemæssigt efter ferien. Håber Oli Lund spiller i morgen aften.
                            Han laver fejl en gang imellem, men for pokker hvor han har gammeldags OB dna i spillestil. Elsker hans power og fysik i tacklingerne.
                            Jeg synes han virker som en flink fyr, ud fra træningerne ... men på banen er han sgu svinsk i sin spillestil, sådan er vi så forskellige i syn på den slags :D.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Enig .. men overrasket over at det er Greve og ikke Opondo ..
                              Han må åbenbart lige mangle det sidste...

                              Comment

                              Working...
                              X