Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-RFC
Collapse
X
-
-
Overværede træning. AK ligner en færdig mand. Spil på to mål på halv bane rørte han vel bolden tre gange. OL har bare den vildeste energi på banen. Hvis han lige kunne udrydde de store fejl, ville han være en stabil mand på et top 6 hold.
Jebali ser stærk ud og det åbenbart på 80-90% (?) - han kan virkelig føre bolden frem i højt tempo.
Greve starter inde i stedet for JJ.
Mandé tog sig til det ene lår og gik ud mod slutningen af træningen.
Overhørte JH og JM tale om noget kontraktlængde, Men jeg rykkede lidt væk for ikke at smuglytte. Det eneste jeg ikke kunne undgå at høre var noget med "de vil have 3 eller 5 år" og "nu må de vende tilbage".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlægOverværede træning. AK ligner en færdig mand. Spil på to mål på halv bane rørte han vel bolden tre gange. OL har bare den vildeste energi på banen. Hvis han lige kunne udrydde de store fejl, ville han være en stabil mand på et top 6 hold.
Jebali ser stærk ud og det åbenbart på 80-90% (?) - han kan virkelig føre bolden frem i højt tempo.
Overhørte JH og JM tale om noget kontraktlængde, Men jeg rykkede lidt væk for ikke at smuglytte. Det eneste jeg ikke kunne undgå at høre var noget med "de vil have 3 eller 5 år" og "nu må de vende tilbage".siden 1887
Comment
-
AK ikke med i truppen til i morgen
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-randers-fc-1/
Dead Man WalkingLast edited by fmprOB; 08-08-2019, 14:06.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlægOverværede træning. AK ligner en færdig mand. Spil på to mål på halv bane rørte han vel bolden tre gange. OL har bare den vildeste energi på banen. Hvis han lige kunne udrydde de store fejl, ville han være en stabil mand på et top 6 hold.
Overhørte JH og JM tale om noget kontraktlængde, Men jeg rykkede lidt væk for ikke at smuglytte. Det eneste jeg ikke kunne undgå at høre var noget med "de vil have 3 eller 5 år" og "nu må de vende tilbage".
Spændende info Claudes kan næsten kun være Barret eller en ny signing
Comment
-
Frøkjær er i øvrigt også sorteret fra for anden kamp i træk, efter at han lignede at han var 12. eller 13. mand i de første par kampe? Er han skadet, eller ligeledes blevet vægtet for let?
AK er 100% fordi man forsøger at shippe ham. Omvendt, hvis man ser på truppen, så kan jeg faktisk ikke se, hvem han skal erstatte, når nu Jebali er vores angrebsreserve for kampen. Vi smider næppe 2 angribere ind i løbet af kampen alligevel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
OB melder også Mandé skadet...
Spændende info Claudes kan næsten kun være Barret eller en ny signing"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
Tror ikke det har noget med keeperen at gøre at defensiven skal etableres. Det var sådan set samme problem i starten af sidste sæson, hvor vi også begyndte at fokusere mere på defensiven efter at det ene mål haglede ind efter det andet. Og tvivler på man begyndte på det for at “beskytte” Sten. I fodbold er det meget normalt man vil forsøge at spille til 0, for så der større chance for at vinde. En god defensiv er vigtig for alle hold.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg synes det er vanskeligt at sammenligne sidste sæsonstart, med den vi har nu, dels stillede vi op i 4-4-2 med KEP som en super rutineret spiller med kæmpe attitude, og Grytebust med et kæmpepotentiale og meget rutine. Han havde ikke behov for samme "beskyttelse" og er med den ballast han har meget sværere at "slå ud af kurs" Nu spiller vi som bekendt oftest 3-5-2 med kun to stærke, og meget pålidelige cf'ere, og 1 á 3 der ikke helt holder deres niveau, samt en super u-rutineret målmand der skal finde superligatempo, og samspil med forsvar osv. osv. Jeg vil mene det er lidt underligt hvis der ikke er snakket om påpasselighed evt. og spille til siden, fremfor at komme til at sætte OC i en vanskelig situation. Jeg siger selvf. ikke at der ikke skal eller må satses fremad banen, men med en 20 årig med kun 5 ligakampe på cv'et er der imø god grund til at holde bolden i egne rækker. OC er uomtvisteligt et stort målmandstalent, men det er før set at store talenter mister tro og selvtillid, hvis boldene for let piver ind hos et usikkert forsvar
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Ja der mangler virkelig en til CF som gerne må være mindst på JT niveau. Gerne en med stor kompetance i hovedspillet begge veje.
https://www.fyens.dk/sport/KOMMENTAR...ngTbEGXVFvdXXw
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jeg på ingen måde uenig med dig i, men vi kan da håbe på at AK ikke er her om kort tid så er der sparet et lønnr. mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægFrøkjær er i øvrigt også sorteret fra for anden kamp i træk, efter at han lignede at han var 12. eller 13. mand i de første par kampe? Er han skadet, eller ligeledes blevet vægtet for let?
AK er 100% fordi man forsøger at shippe ham. Omvendt, hvis man ser på truppen, så kan jeg faktisk ikke se, hvem han skal erstatte, når nu Jebali er vores angrebsreserve for kampen. Vi smider næppe 2 angribere ind i løbet af kampen alligevel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Frøkjær er bare sorteret fra. Plain and simple. Han må kæmpe sig tilbage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jeg på ingen måde uenig med dig i, men vi kan da håbe på at AK ikke er her om kort tid så er der sparet et lønnr. mere.
Comment
Comment