Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvis OB kan ramme/finde niveauet fra FCK- og til dels LBK-kampen bør vi være stærkere end RFC med den nuværende trup, som vel er stærkere end længe set i O'ense. Jeg vil ikke blive overrasket hvis JM vælger at "stå godt i forsvaret" for at beskytte vores unge målmand, så han ikke skal hente 7 bolde ud af nettet for hver 3 kampe der spilles,og derved miste en bunke selvtillid. Det vil sandsynligvis koste noget i det etablerede spil frem ad banen.
    Tror ikke det har noget med keeperen at gøre at defensiven skal etableres. Det var sådan set samme problem i starten af sidste sæson, hvor vi også begyndte at fokusere mere på defensiven efter at det ene mål haglede ind efter det andet. Og tvivler på man begyndte på det for at “beskytte” Sten. I fodbold er det meget normalt man vil forsøge at spille til 0, for så der større chance for at vinde. En god defensiv er vigtig for alle hold.

    Comment


      #17
      Både Jebali og Barret med.
      HC er også taget ind i stedet for en "skadet" Mande.
      Og ingen AK
      siden 1887

      Comment


        #18
        Overværede træning. AK ligner en færdig mand. Spil på to mål på halv bane rørte han vel bolden tre gange. OL har bare den vildeste energi på banen. Hvis han lige kunne udrydde de store fejl, ville han være en stabil mand på et top 6 hold.

        Jebali ser stærk ud og det åbenbart på 80-90% (?) - han kan virkelig føre bolden frem i højt tempo.

        Greve starter inde i stedet for JJ.

        Mandé tog sig til det ene lår og gik ud mod slutningen af træningen.

        Overhørte JH og JM tale om noget kontraktlængde, Men jeg rykkede lidt væk for ikke at smuglytte. Det eneste jeg ikke kunne undgå at høre var noget med "de vil have 3 eller 5 år" og "nu må de vende tilbage".

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
          Overværede træning. AK ligner en færdig mand. Spil på to mål på halv bane rørte han vel bolden tre gange. OL har bare den vildeste energi på banen. Hvis han lige kunne udrydde de store fejl, ville han være en stabil mand på et top 6 hold.

          Jebali ser stærk ud og det åbenbart på 80-90% (?) - han kan virkelig føre bolden frem i højt tempo.

          Greve starter inde i stedet for JJ.

          Mandé tog sig til det ene lår og gik ud mod slutningen af træningen.

          Overhørte JH og JM tale om noget kontraktlængde, Men jeg rykkede lidt væk for ikke at smuglytte. Det eneste jeg ikke kunne undgå at høre var noget med "de vil have 3 eller 5 år" og "nu må de vende tilbage".
          Spændende, man kunne håbe på det ville være Barret
          siden 1887

          Comment


            #20
            AK ikke med i truppen til i morgen
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-randers-fc-1/

            Dead Man Walking
            Last edited by fmprOB; 08-08-2019, 14:06.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
              Overværede træning. AK ligner en færdig mand. Spil på to mål på halv bane rørte han vel bolden tre gange. OL har bare den vildeste energi på banen. Hvis han lige kunne udrydde de store fejl, ville han være en stabil mand på et top 6 hold.

              Jebali ser stærk ud og det åbenbart på 80-90% (?) - han kan virkelig føre bolden frem i højt tempo.

              Greve starter inde i stedet for JJ.

              Mandé tog sig til det ene lår og gik ud mod slutningen af træningen.

              Overhørte JH og JM tale om noget kontraktlængde, Men jeg rykkede lidt væk for ikke at smuglytte. Det eneste jeg ikke kunne undgå at høre var noget med "de vil have 3 eller 5 år" og "nu må de vende tilbage".
              OB melder også Mandé skadet...

              Spændende info Claudes kan næsten kun være Barret eller en ny signing

              Comment


                #22
                Frøkjær er i øvrigt også sorteret fra for anden kamp i træk, efter at han lignede at han var 12. eller 13. mand i de første par kampe? Er han skadet, eller ligeledes blevet vægtet for let?

                AK er 100% fordi man forsøger at shippe ham. Omvendt, hvis man ser på truppen, så kan jeg faktisk ikke se, hvem han skal erstatte, når nu Jebali er vores angrebsreserve for kampen. Vi smider næppe 2 angribere ind i løbet af kampen alligevel.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  OB melder også Mandé skadet...

                  Spændende info Claudes kan næsten kun være Barret eller en ny signing
                  Hmmm, synes Mande er alt for ofte skadet, det ligner ham næsten ham er mere ude end klar.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                    Tror ikke det har noget med keeperen at gøre at defensiven skal etableres. Det var sådan set samme problem i starten af sidste sæson, hvor vi også begyndte at fokusere mere på defensiven efter at det ene mål haglede ind efter det andet. Og tvivler på man begyndte på det for at “beskytte” Sten. I fodbold er det meget normalt man vil forsøge at spille til 0, for så der større chance for at vinde. En god defensiv er vigtig for alle hold.
                    Jeg synes det er vanskeligt at sammenligne sidste sæsonstart, med den vi har nu, dels stillede vi op i 4-4-2 med KEP som en super rutineret spiller med kæmpe attitude, og Grytebust med et kæmpepotentiale og meget rutine. Han havde ikke behov for samme "beskyttelse" og er med den ballast han har meget sværere at "slå ud af kurs" Nu spiller vi som bekendt oftest 3-5-2 med kun to stærke, og meget pålidelige cf'ere, og 1 á 3 der ikke helt holder deres niveau, samt en super u-rutineret målmand der skal finde superligatempo, og samspil med forsvar osv. osv. Jeg vil mene det er lidt underligt hvis der ikke er snakket om påpasselighed evt. og spille til siden, fremfor at komme til at sætte OC i en vanskelig situation. Jeg siger selvf. ikke at der ikke skal eller må satses fremad banen, men med en 20 årig med kun 5 ligakampe på cv'et er der imø god grund til at holde bolden i egne rækker. OC er uomtvisteligt et stort målmandstalent, men det er før set at store talenter mister tro og selvtillid, hvis boldene for let piver ind hos et usikkert forsvar

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg synes det er vanskeligt at sammenligne sidste sæsonstart, med den vi har nu, dels stillede vi op i 4-4-2 med KEP som en super rutineret spiller med kæmpe attitude, og Grytebust med et kæmpepotentiale og meget rutine. Han havde ikke behov for samme "beskyttelse" og er med den ballast han har meget sværere at "slå ud af kurs" Nu spiller vi som bekendt oftest 3-5-2 med kun to stærke, og meget pålidelige cf'ere, og 1 á 3 der ikke helt holder deres niveau, samt en super u-rutineret målmand der skal finde superligatempo, og samspil med forsvar osv. osv. Jeg vil mene det er lidt underligt hvis der ikke er snakket om påpasselighed evt. og spille til siden, fremfor at komme til at sætte OC i en vanskelig situation. Jeg siger selvf. ikke at der ikke skal eller må satses fremad banen, men med en 20 årig med kun 5 ligakampe på cv'et er der imø god grund til at holde bolden i egne rækker. OC er uomtvisteligt et stort målmandstalent, men det er før set at store talenter mister tro og selvtillid, hvis boldene for let piver ind hos et usikkert forsvar
                      Ja der mangler virkelig en til CF som gerne må være mindst på JT niveau. Gerne en med stor kompetance i hovedspillet begge veje.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Ja der mangler virkelig en til CF som gerne må være mindst på JT niveau. Gerne en med stor kompetance i hovedspillet begge veje.
                        Det er jeg på ingen måde uenig med dig i, men vi kan da håbe på at AK ikke er her om kort tid så er der sparet et lønnr. mere.

                        https://www.fyens.dk/sport/KOMMENTAR...ngTbEGXVFvdXXw


                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er jeg på ingen måde uenig med dig i, men vi kan da håbe på at AK ikke er her om kort tid så er der sparet et lønnr. mere.

                          https://www.fyens.dk/sport/KOMMENTAR...ngTbEGXVFvdXXw

                          Kan ikke læse den, men AK må overveje om han vil spille. Hvis han vil så må han gå et niveau ned.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Frøkjær er i øvrigt også sorteret fra for anden kamp i træk, efter at han lignede at han var 12. eller 13. mand i de første par kampe? Er han skadet, eller ligeledes blevet vægtet for let?

                            AK er 100% fordi man forsøger at shippe ham. Omvendt, hvis man ser på truppen, så kan jeg faktisk ikke se, hvem han skal erstatte, når nu Jebali er vores angrebsreserve for kampen. Vi smider næppe 2 angribere ind i løbet af kampen alligevel.
                            Frøkjær er bare sorteret fra. Plain and simple. Han må kæmpe sig tilbage

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Frøkjær er bare sorteret fra. Plain and simple. Han må kæmpe sig tilbage
                              Men han var bare første mand, der blev skiftet ind mod FCK, på bænken mod Lyngby uden at komme ind og så helt sorteret fra. Han må godt nok ikke have imponeret de seneste par uger

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er jeg på ingen måde uenig med dig i, men vi kan da håbe på at AK ikke er her om kort tid så er der sparet et lønnr. mere.

                                https://www.fyens.dk/sport/KOMMENTAR...ngTbEGXVFvdXXw

                                Vi kan ikke læse den manner men overskriften siger vel også alt

                                Comment

                                Working...
                                X