Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-RFC
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Håber skaden ikke er alvorlig og JBL snart er klar igen ... men rart at se at resten af rtruppen er klar! ...
Vi skal bare vinde resten ....
-
Randers er i min optik et af ligaens kedeligste hold, så der bliver nok god plads på stadion fredag aften. Ville dog gerne have Saba Lobjanidze i OB. Han er jo alt for god til at spille i Randers. Et forsigtigt gæt siger 5210 tilskuere.
Håber på en 2 - 0 sejr i aftenkampen med lyset tændt. Det giver en speciel atmosfære.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægRanders er i min optik et af ligaens kedeligste hold, så der bliver nok god plads på stadion fredag aften. Ville dog gerne have Saba Lobjanidze i OB. Han er jo alt for god til at spille i Randers. Et forsigtigt gæt siger 5210 tilskuere.
Håber på en 2 - 0 sejr i aftenkampen med lyset tændt. Det giver en speciel atmosfære.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægRanders er i min optik et af ligaens kedeligste hold, så der bliver nok god plads på stadion fredag aften. Ville dog gerne have Saba Lobjanidze i OB. Han er jo alt for god til at spille i Randers. Et forsigtigt gæt siger 5210 tilskuere.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDen er vanskelig - det er svært at tro på godt spil med de seneste kampe in mente, men jeg håber også at OB trods alt har en snas mere individuel kvalitet i truppen som kan hjælpe os til yderligere 3 point, og en afslappende weekend
Jeg tror vi kommer til at se et stærkere OB-hold end på det sidste. Vi har i lang tid præsteret bedre hjemme end ude, så det skal give os tre point imod et hold som randers, som generelt også viser sig stærkest hjemme i kronjylland
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
ja det bliver nok en grim kamp. Jeg synes også randers er et meget lidt inspirerende hold, og Thomasberg er jo kendt for i højere grad at ville ødelægge andres spil, frem for at skabe noget selv. Jeg tror derfor at de vil stå kompakt og ødelægge vores spil fra midten og ud på kanterne, hvor vi er bedst. Lykkedes det vil de få omstillinger til deres udmærkede offensiv. Sabi og Egho har været stærke for randers i en længere periode nu og det er derfor vigtigt at vi er mere sikre i vores pasninger end i de seneste par kampe.
Jeg tror vi kommer til at se et stærkere OB-hold end på det sidste. Vi har i lang tid præsteret bedre hjemme end ude, så det skal give os tre point imod et hold som randers, som generelt også viser sig stærkest hjemme i kronjylland
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Festersen hyldes som ny OB-ambassadør fredag:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/rasmus...b-ambassadoer/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Saba Lobjanidze kan OB dog ikke hente, han ryger for flere penge og vil til en større adresse end OB kan være med på.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
ja det bliver nok en grim kamp. Jeg synes også randers er et meget lidt inspirerende hold, og Thomasberg er jo kendt for i højere grad at ville ødelægge andres spil, frem for at skabe noget selv. Jeg tror derfor at de vil stå kompakt og ødelægge vores spil fra midten og ud på kanterne, hvor vi er bedst. Lykkedes det vil de få omstillinger til deres udmærkede offensiv. Sabi og Egho har været stærke for randers i en længere periode nu og det er derfor vigtigt at vi er mere sikre i vores pasninger end i de seneste par kampe.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Truppen til kampen er udtaget. Jebali er med, medens der ikke er blevet plads til AK.
13. Hans Christian Bernat
27. Oliver Christensen
2. Oliver Lund
3. Alexander Ludwig
4. Ryan Johnson Laursen
5. Ramon Leeuwin
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
8. Janus Drachmann
9. Bashkim Kadrii
10. Sander Svendsen
14. Jens Jakob Thomasen