Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EfB-OB
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Hvis man allerede nu (og med et evt. nederlag på søndag) mener vi nærmer os krisetilstand vil jeg mene man har glemt eller underkender hvor dårligt det har været tidligere :-)
Selvfølgelig skal man se alvorligt på ens situation, men jeg tror den nemmeste måde man kan ende i en krise er hvis man begynder at kigge for tidligt og for meget på stillingen. Isoleret set ville uafgjort i Esbjerg ikke være en katastrofe f.eks. Hvis man har 1-1 efter 70 minutter og stresser sig selv til at oversatse, fordi man kun har "3 point i x kampe" kan man hurtigt ende i en negativ spiral.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Selvfølgelig vil det være en lorte start, men det er ikke det samme som "krise" i min verden. 2 af de første 3 kampe har klart været godkendte i min bog, uden at de har været noget nær perfekte. Taber vi i Esbjerg som vi gjorde for et år siden, hvor vi spillede bedre og de scorede med armen, så kommer jeg ikke til at stå og rasle med sablen. 3 point i 4 kampe er ikke en katastrofe, det er en meget dårlig start. 1 point i 6 kampe er en katastrofe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Hvis man allerede nu (og med et evt. nederlag på søndag) mener vi nærmer os krisetilstand vil jeg mene man har glemt eller underkender hvor dårligt det har været tidligere :-)
Selvfølgelig skal man se alvorligt på ens situation, men jeg tror den nemmeste måde man kan ende i en krise er hvis man begynder at kigge for tidligt og for meget på stillingen. Isoleret set ville uafgjort i Esbjerg ikke være en katastrofe f.eks. Hvis man har 1-1 efter 70 minutter og stresser sig selv til at oversatse, fordi man kun har "3 point i x kampe" kan man hurtigt ende i en negativ spiral.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Man skal jo også kigge på at 3 af vores 4 første modstandere endte over os i den forgangne sæson.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment