Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Hvis man allerede nu (og med et evt. nederlag på søndag) mener vi nærmer os krisetilstande vil jeg mene man har glemt eller underkender hvor dårligt det har været tidligere :-)
    Det kan du sagtenshave vis pointe i, men personligt vil jeg da mene at vi ikke kan bruge sløjt spil og hæderlige nederlag til vores direkte modstandere til noget andet end frustrationer .. sejlene skal rebes hvis det går galt igen mod EfB

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Hvis man allerede nu (og med et evt. nederlag på søndag) mener vi nærmer os krisetilstand vil jeg mene man har glemt eller underkender hvor dårligt det har været tidligere :-)

      Selvfølgelig skal man se alvorligt på ens situation, men jeg tror den nemmeste måde man kan ende i en krise er hvis man begynder at kigge for tidligt og for meget på stillingen. Isoleret set ville uafgjort i Esbjerg ikke være en katastrofe f.eks. Hvis man har 1-1 efter 70 minutter og stresser sig selv til at oversatse, fordi man kun har "3 point i x kampe" kan man hurtigt ende i en negativ spiral.
      MEN SKAL DU MED I BILEN, ANDERS?!

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Selvfølgelig vil det være en lorte start, men det er ikke det samme som "krise" i min verden. 2 af de første 3 kampe har klart været godkendte i min bog, uden at de har været noget nær perfekte. Taber vi i Esbjerg som vi gjorde for et år siden, hvor vi spillede bedre og de scorede med armen, så kommer jeg ikke til at stå og rasle med sablen. 3 point i 4 kampe er ikke en katastrofe, det er en meget dårlig start. 1 point i 6 kampe er en katastrofe.
        Det er heller ikke som sådan fordi jeg taler for krise. Men alle ved, at resultater virker selvforstærkende og derfor er 6-9 points forskel på den mulige, mest positive situation og den situation vi kan stå i efter på søndag ikke blot svarende til pointene, men kan vise sig at blive til mange flere point på længere sigt.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          MEN SKAL DU MED I BILEN, ANDERS?!
          Alle mand til esbjerg!!
          siden 1887

          Comment


            #20
            Vi fylder også bilen og drager afsted.

            Comment


              #21
              Jeg kan ikke få mig til at spille på tab. Så jeg spiller ikke denne uge og håber min intuition fejler. Det sker.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Jeg kan ikke få mig til at spille på tab. Så jeg spiller ikke denne uge og håber min intuition fejler. Det sker.
                Har spillet på et 1-tal, gaveodds
                siden 1887

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Hvis man allerede nu (og med et evt. nederlag på søndag) mener vi nærmer os krisetilstand vil jeg mene man har glemt eller underkender hvor dårligt det har været tidligere :-)

                  Selvfølgelig skal man se alvorligt på ens situation, men jeg tror den nemmeste måde man kan ende i en krise er hvis man begynder at kigge for tidligt og for meget på stillingen. Isoleret set ville uafgjort i Esbjerg ikke være en katastrofe f.eks. Hvis man har 1-1 efter 70 minutter og stresser sig selv til at oversatse, fordi man kun har "3 point i x kampe" kan man hurtigt ende i en negativ spiral.
                  Man skal jo også kigge på at 3 af vores 4 første modstandere endte over os i den forgangne sæson.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Man skal jo også kigge på at 3 af vores 4 første modstandere endte over os i den forgangne sæson.
                    Det er selvf. rigtigt, men som B(ob) antyder så er flere nederlag på stribe ofte selvforstærkende, på samme måde som at sejre er det. Lad os se på søndag kl. 18 hvordan spillet har været og om der er grund til at træneren (om ikke andre) skal begynde at lægge ansigtet i bekymrede folder

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Forudser en lille sang til Tverskov inden kampen, uanset om han spiller eller ej

                      Tverskov! O’ense ææææælsker darj!

                      Tverskov! O’ense ææææælsker darj!

                      Tverskov! O’ense ææææælsker darj!

                      på Go West. Spørgsmål? Godt, så er DET vedtaget

                      Comment


                        #26
                        Hvordan trænede tverskov med i dag, er han klar?
                        siden 1887

                        Comment


                          #27
                          Kan man få billetter derover gratis hvis man kører derover?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                            Kan man få billetter derover gratis hvis man kører derover?
                            Hvorfor Det?

                            Comment


                              #29
                              Deler OB away ikke nogle gange billetter ud?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                                Deler OB away ikke nogle gange billetter ud?
                                Jo det gør de, eller det er vel De stribede der gør det.
                                Vi har et par gange været heldige at få billetter af dem foran stadion.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X