Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 31/7, kort opsummering.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 31/7, kort opsummering.

    Tverskov er helt tydeligt ikke klar og er på total skånekost, lavede kun lette løb og afleveringer med lav intensitet i den tid jeg var der.

    Issam Jebali er tilsyneladende ankommet skadet, han trænede i hvert fald sammen med Tverskov ... lav intensitet i det hele, løbene var ikke meget over lunteri og Blond spurgte "is it okay", jeg kunne ikke høre svaret, men han var tøvende.

    Spørg mig hvis der er andet, jeg var der pænt længe.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Tak for update.

    Så du noget til Boateng ? Og hvis ja, hvad er så indtrykket ?

    Comment


      #3
      Øv øv øv. Orker simpelthen ikke at se på både knold og tot igen nede i det forsvar på søndag

      Og havde da håbet på en næsten helt fit Issam....

      Comment


        #4
        Ikke nogen god nyhed. JT er mere end halvdelen af vores forsvars styrke.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Tak for update.

          Så du noget til Boateng ? Og hvis ja, hvad er så indtrykket ?
          Jeg smuttede før træningen sluttede, men synes Boateng efterlod et interessant indtryk, han fik i hvert fald hamret et par fine kasser ind..

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

            Jeg smuttede før træningen sluttede, men synes Boateng efterlod et interessant indtryk, han fik i hvert fald hamret et par fine kasser ind..
            Spændendendende.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Tverskov er helt tydeligt ikke klar og er på total skånekost, lavede kun lette løb og afleveringer med lav intensitet i den tid jeg var der.

              Issam Jebali er tilsyneladende ankommet skadet, han trænede i hvert fald sammen med Tverskov ... lav intensitet i det hele, løbene var ikke meget over lunteri og Blond spurgte "is it okay", jeg kunne ikke høre svaret, men han var tøvende.

              Spørg mig hvis der er andet, jeg var der pænt længe.
              Virker Opondo til at være klar ? Vi kan godt bruge noget mere power på den midtbane.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #8
                Jeg var også et smut forbi, og mener at have overhørt at det er for at bygge ham langsomt op (Issam Jebali).

                Opondo så rigtig godt ud, men ser ham mere som en kant, og ikke en central midtbane spiller.

                Boateng viste også nogle interessante facetter i sit spil, og et virkelig kraftfuldt spark. Jeg blev selv lidt forblændet af hans tæmninger med brystet, da hans udførelse af disse mindede om samme teknik Miti brugte (dog ikke i nærheden af det niveau Miti havde).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Tak for update.

                  Så du noget til Boateng ? Og hvis ja, hvad er så indtrykket ?
                  Bemærkede ham først da de gik ud, "nååh ja, der er en til prøvetræning", så det kan jeg ikke rigtig sige noget om :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Fyens skriver at Jebali døjer med et trælår.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Virker Opondo til at være klar ? Vi kan godt bruge noget mere power på den midtbane.
                      Opondo og Boateng spillede på samme hold på lille bane med 2 mål.. Det havde et eller andet over sig når de to kom blæsende afsted, de andre på holdet var Mande, JJ og Leuwin og de endte med at vinde. Synes Opondo så ud til at være fint med fysisk, men bilder mig ind at jeg godt kunne se han er lidt efter touchmæssigt.

                      Comment

                      Working...
                      X