Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby - OB Søndag den 28/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der er bestemt mange gode grunde til at vi som minimum får et point .. jeg synes dog at specielt Hedlund har set god ud. Rammer Wilzcek og Tibling en god dag bliver det en svær opgave for Leeuwen og "Lund-twins". Jeg tror BK og AK får lov at starte kampen og at Sander for min. 30 min. igen som opportunistisk angriber med lidt frie tøjler til at presse på et lidt tungt BIF forsvar

Historien i Brøndby-kredse her i opstarten har ellers været, at Hedlund slet ikke ser ligeså god ud, som han gjorde i sidste sæson. Men ja, hvis han viser hans forårsniveau, er han en giftig spiller. Det samme med de to andre du nævner, omend Tibbling foreløbigt er blevet bragt i en helt ny position for ham, som det ser ud til, at han har sine kvaler med. Kaiser er nok den spiller lige nu der ser mest toneangivende ud for deres spil.

Jeg synes generelt bare, at Brøndby ligner et meget ufærdigt hold, med en masse spillere i roller der ikke er afstemte. De mangler mindst én midterforsvarer, nok også to, hvis vi tæller den langtidsskadede Kabongo med. Og Arajuuri er tilmed ikke med i dag. Venstre back ser det heller ikke ud til at de har en løsning på endnu, og der er blevet byttet heftigt ud mellem Gammelby og Mensah på højre back. Radosevic ligner ikke en 6er der passer til den måde Niels Frederiksen vil bruge en 6er, og de mangler Tibbling på en af 8er positionerne, fordi de er nødt til at bruge ham som kant, hvor de også mangler gode alternativer.

Til sammenligning er vi bare langt længere fremme i vores proces med at opbygge et hold og en spillestil, så hvis vi ikke skulle kunne slå Brøndby i dag, og generelt i den her sæson, så har jeg svært ved at se, hvornår vi ellers skulle gøre det. Læg dertil, at de spillede i Polen for tre dage siden, og at de har en kamp igen på torsdag som betyder meget for deres selvforståelse, og hvor resultatet godt kan blive definerende for, hvordan Niels Frederiksens start bliver opfattet. Jeg forventer i hvert fald, at vi spiller nogenlunde lige op med dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Historien i Brøndby-kredse her i opstarten har ellers været, at Hedlund slet ikke ser ligeså god ud, som han gjorde i sidste sæson. Men ja, hvis han viser hans forårsniveau, er han en giftig spiller. Det samme med de to andre du nævner, omend Tibbling foreløbigt er blevet bragt i en helt ny position for ham, som det ser ud til, at han har sine kvaler med. Kaiser er nok den spiller lige nu der ser mest toneangivende ud for deres spil.

Jeg synes generelt bare, at Brøndby ligner et meget ufærdigt hold, med en masse spillere i roller der ikke er afstemte. De mangler mindst én midterforsvarer, nok også to, hvis vi tæller den langtidsskadede Kabongo med. Og Arajuuri er tilmed ikke med i dag. Venstre back ser det heller ikke ud til at de har en løsning på endnu, og der er blevet byttet heftigt ud mellem Gammelby og Mensah på højre back. Radosevic ligner ikke en 6er der passer til den måde Niels Frederiksen vil bruge en 6er, og de mangler Tibbling på en af 8er positionerne, fordi de er nødt til at bruge ham som kant, hvor de også mangler gode alternativer.

Til sammenligning er vi bare langt længere fremme i vores proces med at opbygge et hold og en spillestil, så hvis vi ikke skulle kunne slå Brøndby i dag, og generelt i den her sæson, så har jeg svært ved at se, hvornår vi ellers skulle gøre det. Læg dertil, at de spillede i Polen for tre dage siden, og at de har en kamp igen på torsdag som betyder meget for deres selvforståelse, og hvor resultatet godt kan blive definerende for, hvordan Niels Frederiksens start bliver opfattet. Jeg forventer i hvert fald, at vi spiller nogenlunde lige op med dem.
      Jeg er egentlig ikke uenig i noget af det, alt det du skriver har selvf. været gennem mit stribede fynske hoved, og jeg håber det går. Vi så Fog mod LBK i sidste weekend at Tverskov er markant bedre til det opbyggende spil, hvor Leeuwen mere er koncentrerer sig om det sikre .. det kan være fint nok, men det koster lift frem ad banen, desuden er “Lund-twins” altid gode for spektakulært forsvarsspil.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oliver
        Lund Leeuwin Lund
        Ryan Kløve JJ Drachmann Barrett
        Sander Bashkim
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Send pm om hvor jeg kan se kampen i dag (kan ikke komme på stadion og har ikke adgang til tv3+)

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Oliver
            Lund Leeuwin Lund
            Ryan Kløve JJ Drachmann Barrett
            Sander Bashkim
            Noget pis at Tverskov ikke er klar. Men vi burde kunne spille op med dem

Comment

Brøndby starter med to nyoprykkede spillere der har spillet 28 Superligaminutter tilsammen. Vi skal have point i dag.

Comment

2 af de unge fra BIF starter inde, en ung cf'er og kantspiller

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...hancen-mod-ob/
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

3-0 til os, alle tre angribere kommer på tavlen, Gribben er flyvende og holder buret rent, men der kommer et rødt kort - bare ikke sikker på til hvilket af holdene

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Noget pis at Tverskov ikke er klar. Men vi burde kunne spille op med dem
                    Tror jeg også. Min søn siger 6:0 til OB. Måååske et optimistiskt bud men har besluttet at tro på ham. :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Håber bare ikke Hedlund får filmet sig til et straffe

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Håber bare ikke Hedlund får filmet sig til et straffe
                        Igen.
                        siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Igen.
                          Jep..han var desværre en tendens til at falde lidt for let i feltet og flere gange har man set dommeren har hoppet på det

Comment

Jeg kalder 1-1

Comment

Ser lige OC har hjelm på.. ved nogen hvorfor?

Comment

Har penge på en OB-sejr med 1-0 i handicap til BØF

Comment

Working...
                                X