Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Jeg synes generelt bare, at Brøndby ligner et meget ufærdigt hold, med en masse spillere i roller der ikke er afstemte. De mangler mindst én midterforsvarer, nok også to, hvis vi tæller den langtidsskadede Kabongo med. Og Arajuuri er tilmed ikke med i dag. Venstre back ser det heller ikke ud til at de har en løsning på endnu, og der er blevet byttet heftigt ud mellem Gammelby og Mensah på højre back. Radosevic ligner ikke en 6er der passer til den måde Niels Frederiksen vil bruge en 6er, og de mangler Tibbling på en af 8er positionerne, fordi de er nødt til at bruge ham som kant, hvor de også mangler gode alternativer.
Til sammenligning er vi bare langt længere fremme i vores proces med at opbygge et hold og en spillestil, så hvis vi ikke skulle kunne slå Brøndby i dag, og generelt i den her sæson, så har jeg svært ved at se, hvornår vi ellers skulle gøre det. Læg dertil, at de spillede i Polen for tre dage siden, og at de har en kamp igen på torsdag som betyder meget for deres selvforståelse, og hvor resultatet godt kan blive definerende for, hvordan Niels Frederiksens start bliver opfattet. Jeg forventer i hvert fald, at vi spiller nogenlunde lige op med dem.
Comment