Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby - OB Søndag den 28/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Der blev bl.a drøftet hvilke klubber der kunne være interessante i Holland, derudover blev Bologna nævnt, men der var også snak om hvad Tverskov skulle have i lønforhøjelse såfremt han forlængede, hvilket Tverskov selv ikke udelukkede. I en sidebemærkning blev det også nævnt af den ene af hans 3 ledsagere ikke mente JH ville kunne overleve hvis Tverskov gik transferfri til BIF.....ingen øf øf her du kan evt bare sende mig en Pm
    Jeg har lige sendt en pm til dig :-)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      OC udgik fra dagens træning. Tverskov,Barret og Kløve kun på kondicyklen(betalingsartikel)

      https://www.fyens.dk/sport/OB-maalma...rtikel/3368391
      Jeg ved ikke, hvad der står i artiklen, men ingen grund til bekymring.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

        Jeg ved ikke, hvad der står i artiklen, men ingen grund til bekymring.
        Jeg ved det heller ikke. Er umiddelbart kun bekymret for at Tverskov ikke bliver klar

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg ved det heller ikke. Er umiddelbart kun bekymret for at Tverskov ikke bliver klar
          Og af en eller anden årsag, bekymrer det mig ikke rigtigt om OC bliver klar. Ham eller Mandé - Mallorca/Majorca (uden at have set Mandé spille ). Men jeg har bare umådeligt svært ved at vænne mig til at skulle være bekymret for målmandsposten, når vi nu i flere sæsoner har haft suppens bedste målmand...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

            Og af en eller anden årsag, bekymrer det mig ikke rigtigt om OC bliver klar. Ham eller Mandé - Mallorca/Majorca (uden at have set Mandé spille ). Men jeg har bare umådeligt svært ved at vænne mig til at skulle være bekymret for målmandsposten, når vi nu i flere sæsoner har haft suppens bedste målmand...
            http://obstemmer.dk/blog-oliver-chri...HV7gd7lJdJLRv4
            Måske lidt off topic, men kan kun anbefale den her i forhold til OC som 1. keeper.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Og af en eller anden årsag, bekymrer det mig ikke rigtigt om OC bliver klar. Ham eller Mandé - Mallorca/Majorca (uden at have set Mandé spille ). Men jeg har bare umådeligt svært ved at vænne mig til at skulle være bekymret for målmandsposten, når vi nu i flere sæsoner har haft suppens bedste målmand...
              Det kan vel ikke undgåes at når, som du selv siger, at Superligaens bedste målmand skifter, at det som Michelsen så fint sagde; “Er en nedgradering, på den korte bane”. Omvendt, har vi her en målmand på 20 år, med et talent udover det sædvanlige. At du ikke kan se det, er helt fair. Men når samtlige eksperter, målmandstrænere og tidligere topspillere kan se det, så tror jeg man må finde sin tålmodige side frem og støtte op. Jeg vil 10 gange hellere have en fra akademiet der slår igennem, istedet for at hente en middelmådig målmand til flere millioner.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                Det kan vel ikke undgåes at når, som du selv siger, at Superligaens bedste målmand skifter, at det som Michelsen så fint sagde; “Er en nedgradering, på den korte bane”. Omvendt, har vi her en målmand på 20 år, med et talent udover det sædvanlige. At du ikke kan se det, er helt fair. Men når samtlige eksperter, målmandstrænere og tidligere topspillere kan se det, så tror jeg man må finde sin tålmodige side frem og støtte op. Jeg vil 10 gange hellere have en fra akademiet der slår igennem, istedet for at hente en middelmådig målmand til flere millioner.
                Enig ... har ikke rigtig set OC og syntes ikke rigtig at de to sidste kampe har givet et fingerpeg.

                Hvis man nu skal sammenligne med da Jesper Christiansen ellers Anders Lindegaard overtog pladsen som unge spillere?

                JC tog over fra Høgh’’en og AL fra Arek som vel begge var blandt de bedste keepere OB har haft ... fik de i øvrigt ikke kun 12 kampe hver og blev solgt videre?
                Last edited by Plum; 25-07-2019, 16:46.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Enig ... har ikke rigtig set OC og syntes ikke rigtig at de to sidste kampe har givet et fingerpeg.

                  Hvis man nu skal sammenligne med da Jesper Christiansen ellers Anders Lindegaard overtog pladsen som unge spillere?

                  JC tog over fra Høgh’’en og AL fra Arek som vel begge var blandt de bedste keepere OB har haft ... fik de i øvrigt ikke kun 12 kampe hver og blev solgt videre?
                  Men skal vi vurdere hvordan OC klarer det i Brøndby så vil jeg sige vi kan være utroligt trygge(trykke), hvis han står som han gjorde sidst han stod i Brøndby.

                  Comment


                    #39
                    Brøndby spiller lige nu i Gdansk. De må gerne bruge en masse kræfter selvom de er startet ganske dårligt

                    Comment


                      #40
                      Ja så er Brøndby kommet ud hvor de ikke bliver tilgodeset af dommeren så vel nok lidt tyndt id det straffespark.

                      Comment


                        #41
                        Synes det med målmandsposten på mange måder minder om dengang Lindegaard startede en sæson på målet. En ung målmand fik chancen, og gjorde det fint. Han tog det han skulle, men havde ikke de ekstraordinære redninger som man altid (i mange år) havde være vant til med Arek, Zaza, Lars H osv. Jeg har det lidt på samme måde nu her. Vi har været vant til Gryte har reddet os gang på gang, og lige nu får vi måske ikke helt det samme med OC.

                        Dengang endte vi med at hente Roy Carrol ind, fordi Lindegaard blev skadet, og vi stod over for nogle vigtige europæiske kampe, og ja resten er historie.

                        Den helt store forskel er dog at den gang kæmpede vi med om guld og spillede europæisk, så der kan man forsvare at vi hentede en ind. Denne gang synes vi skal give 100 % tillid til vores unge håb på målmandsposten.

                        Puha det blev voldsomt langt. Min pointe var bare egentlig at jeg nok lige skal vende mig til at vi ikke nødvendigvis har en målmand der redder det ekstraordinære lige nu og her, men har muligheden for at udvikle sig til en super målmand. Og det har jeg det helt fint med. :)

                        Comment


                          #42
                          OB News og SfÅ melder i deres blog at Tverskov selv regner med at hans navn er i startopstillingen på søndag
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            OB News og SfÅ melder i deres blog at Tverskov selv regner med at hans navn er i startopstillingen på søndag

                            Comment


                              #44
                              Gode nyheder. Hvad med OC? Er han klar? Eller ser det skidt ud?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Heriodense Se indlæg
                                Gode nyheder. Hvad med OC? Er han klar? Eller ser det skidt ud?
                                Ifølge (rubrikken på) denne artikel, bliver han sandsynligvis klar: https://www.fyens.dk/sport/OB-maalma...rtikel/3368688

                                Comment

                                Working...
                                X