Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby - OB Søndag den 28/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Er det indtil videre andet end rene gætterier, som I vælger at antage er sande, fordi det så kan bekræfte jer i hvor forfærdelig JH er?

    Tverskov gik ud fra træningen for nylig fordi han blev skadet - så er det vel ikke heeeelt usandsynligt, at det stadig driller ham?
    Helt enig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Er det indtil videre andet end rene gætterier, som I vælger at antage er sande, fordi det så kan bekræfte jer i hvor forfærdelig JH er?

      Tverskov gik ud fra træningen for nylig fordi han blev skadet - så er det vel ikke heeeelt usandsynligt, at det stadig driller ham?
      Nej. Men det føles rart at udgyde mishagsytringer og sarkasme herinde.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

        Er det indtil videre andet end rene gætterier, som I vælger at antage er sande, fordi det så kan bekræfte jer i hvor forfærdelig JH er?

        Tverskov gik ud fra træningen for nylig fordi han blev skadet - så er det vel ikke heeeelt usandsynligt, at det stadig driller ham?
        For mit eget vedkommende skrev jeg et meget meget vigtigt ord først, nemlig ordet "hvis". Dvs. jeg antager intet, men skriver blot, at hvis det forholder sig sådan, så er det skandaløst ringe, og det står jeg saftsuseme ved, om sportsdirektøren så hedder Karl-Børge eller Jesper Hansen

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          For mit eget vedkommende skrev jeg et meget meget vigtigt ord først, nemlig ordet "hvis". Dvs. jeg antager intet, men skriver blot, at hvis det forholder sig sådan, så er det skandaløst ringe, og det står jeg saftsuseme ved, om sportsdirektøren så hedder Karl-Børge eller Jesper Hansen
          Fair nok. Men der er jo ikke rigtig noget som helst faktuelt der underbygger historien, så jeg forstår ikke hvorfor man forholder sig til den som om det skulle være en troværdig forklaring på Tverskovs eventuelle udeblivelse fra kampen.
          Historikken viser jo ikke ligefrem at det skulle være ret sandsynligt. Da Brøndby bød på Grytebust nægtede JH jo at sælge til dem på trods af at tilbuddet rent faktisk var ret pænt.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Tverskov kan være ved at blive solgt til BIF der i har forhandlingerne har betinget sig at han ikke spiller mod dem indtil forhandlingerne er på plads. Falder det på plads inden og annonceres så vil det være en mavepuster for OB og et boost for BIF mens de bliver styrket og OB bliver svækket ...
            Falder det ikke på plads har de sørget for at et stærkt kort er ude af OB’s opstilling ..
            Det tror jeg ikke er årsagen, han er af flere blevet rapporteret til at være gået ud ... tydeligt skadet.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              For mit eget vedkommende skrev jeg et meget meget vigtigt ord først, nemlig ordet "hvis". Dvs. jeg antager intet, men skriver blot, at hvis det forholder sig sådan, så er det skandaløst ringe, og det står jeg saftsuseme ved, om sportsdirektøren så hedder Karl-Børge eller Jesper Hansen
              Og hvis JH bruger sin fritid på at sparke små kattekillinger ihjel er det også skandaløst, og sådan kan der findes rigtigt mange "hvis'er" hvis man virkelig gerne vil. Mon ikke bare Tværskov er småskadet.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Og hvis JH bruger sin fritid på at sparke små kattekillinger ihjel er det også skandaløst, og sådan kan der findes rigtigt mange "hvis'er" hvis man virkelig gerne vil. Mon ikke bare Tværskov er småskadet.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Ren agurkespekulation ... regner da ikke med at hverken JM JH ville acceptere ikke at stille med stærkeste 11’er fordi en anden klub vil forhandle ... på kanten til konspiration og lidt troll ..
                  Ha ha okay
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Og hvis JH bruger sin fritid på at sparke små kattekillinger ihjel er det også skandaløst, og sådan kan der findes rigtigt mange "hvis'er" hvis man virkelig gerne vil. Mon ikke bare Tværskov er småskadet.
                    Det er muligt at Tværskov også er skadet, men det er Tverskov i hvert fald og da han er professionel fodboldspiller i OB, er det lidt mere relevant her ... undskyld :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Tverskov kan være ved at blive solgt til BIF der i har forhandlingerne har betinget sig at han ikke spiller mod dem indtil forhandlingerne er på plads. Falder det på plads inden og annonceres så vil det være en mavepuster for OB og et boost for BIF mens de bliver styrket og OB bliver svækket ...
                      Falder det ikke på plads har de sørget for at et stærkt kort er ude af OB’s opstilling ..
                      Det kan jeg så ovenpå den snak jeg overhørte mellem Tverskov og 3 agenter? (Eller hvad pokker de var) på kong volmer mandag inden kampen godt garantere ikke er tilfældet...( den tavseste frokost jeg nogensinde har indtaget, vi sad 3 mand med øre på stilke for at høre hvad der blev drøftet)
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                        Det kan jeg så ovenpå den snak jeg overhørte mellem Tverskov og 3 agenter? (Eller hvad pokker de var) på kong volmer mandag inden kampen godt garantere ikke er tilfældet...( den tavseste frokost jeg nogensinde har indtaget, vi sad 3 mand med øre på stilke for at høre hvad der blev drøftet)
                        Så fortæl hvad det handlede om. Ellers er det ren øf øf.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Så fortæl hvad det handlede om. Ellers er det ren øf øf.
                          Der blev bl.a drøftet hvilke klubber der kunne være interessante i Holland, derudover blev Bologna nævnt, men der var også snak om hvad Tverskov skulle have i lønforhøjelse såfremt han forlængede, hvilket Tverskov selv ikke udelukkede. I en sidebemærkning blev det også nævnt af den ene af hans 3 ledsagere ikke mente JH ville kunne overleve hvis Tverskov gik transferfri til BIF.....ingen øf øf her du kan evt bare sende mig en Pm
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            Der blev bl.a drøftet hvilke klubber der kunne være interessante i Holland, derudover blev Bologna nævnt, men der var også snak om hvad Tverskov skulle have i lønforhøjelse såfremt han forlængede, hvilket Tverskov selv ikke udelukkede. I en sidebemærkning blev det også nævnt af den ene af hans 3 ledsagere ikke mente JH ville kunne overleve hvis Tverskov gik transferfri til BIF.....ingen øf øf her du kan evt bare sende mig en Pm
                            Det prøvede jeg forleden uden held desværre

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                              Der blev bl.a drøftet hvilke klubber der kunne være interessante i Holland, derudover blev Bologna nævnt, men der var også snak om hvad Tverskov skulle have i lønforhøjelse såfremt han forlængede, hvilket Tverskov selv ikke udelukkede. I en sidebemærkning blev det også nævnt af den ene af hans 3 ledsagere ikke mente JH ville kunne overleve hvis Tverskov gik transferfri til BIF.....ingen øf øf her du kan evt bare sende mig en Pm
                              Jeg stemmer for en forlængelse med Tverskov .

                              Comment


                                #30
                                OC udgik fra dagens træning. Tverskov,Barret og Kløve kun på kondicyklen(betalingsartikel)

                                https://www.fyens.dk/sport/OB-maalma...rtikel/3368391

                                Comment

                                Working...
                                X